tylko on wie
Liczba pozycji: 5
SpełniONA. Czego pragną kobiety – ebook
Michał Lew-Starowicz Beata Biały
Odkryj, czego pragną kobiety. Po jednej stronie ona – dziennikarka, pisarka, psycholożka. Po drugiej on – seksuolog, psychiatra, psychoterapeuta. Beata Biały i profesor Michał Lew-Starowicz. Rozmawiają o pragnieniach i seksie. To temat niczym pole minowe. SpełniONA to nie tylko rozmowa dziennikarki i seksuologa, ale również zderzenie refleksji kobiety i mężczyzny na temat, czego pragną kobiety. ...Data dostępności:
Data publikacji:
Klucz do Kaczyńskiego – ebook
Robert Krasowski
Książka opisuje karierę Jarosława Kaczyńskiego do dziś. Kto sądzi, że o Kaczyńskim wie wszystko, książkę czytać będzie z rosnącym zdziwieniem. Zobaczy inną postać, niż znał do tej pory. Inaczej też spojrzy na całą polską politykę. Jarosław Kaczyński nigdy nie chciał rządzić, nie miał takiej potrzeby. Nie kusił go żaden z wymiarów władzy – ani nie chciał się napawać jej posiadaniem, ani nie miał...Data dostępności:
Data publikacji:
Inwestorzy. Inspirujące rozmowy z mistrzami – ebook
David M. Rubenstein
Książka autora bestsellerowych Liderów DLA KAŻDEGO, KTO SZUKA SPOSOBU, BY ZARABIAĆ WIĘCEJ Milioner i współzałożyciel jednej z największych firm inwestycyjnych na świecie pyta liderów inwestowania o ich drogę na szczyt. David M. Rubenstein, który spędził ponad trzy dekady w konkurencyjnym świecie private equity , doskonale wie, jak zadawać pytania, by ujawnić sposoby myślenia i działania najlepszych....Data dostępności:
Data publikacji:
Jak pisać, żeby chcieli czytać (i kupować). Copywriting & Webwriting – audiobook
Artur Jabłoński
Teksty informacyjne i reklamowe rządzą się swoimi prawami. Większość zasad dotyczących stylu, które poznałeś w szkole, nie sprawdza się w komunikatach biznesowych. Dziś piszemy już inaczej, bo czytamy też inaczej. Teksty, które łatwo się pisze, trudno się czyta. I na odwrót. Dlatego ta książka jest o trudnym pisaniu. O tworzeniu komunikatów, które sprzedają. Przekonują do działania. Skutecznie informują. Dowiesz...Data dostępności:
Data publikacji:
Buyer Persona – ebook
Adele Revella
Buyer Persona - a jeśli nie jest tym, co myślisz Rosnące zainteresowanie tą koncepcją doprowadziło do licznych nieporozumień i wypaczonego pojmowania sposobu tworzenia, stosowania i skuteczności Buyer Persony. Chodzi w niej o dostosowanie produktu i technik marketingowych do rzeczywistych potrzeb klientów, a nie - choć obecnie robi to wiele osób - o budowę sztucznego profilu idealnego klienta docelowego....Data dostępności:
Data publikacji: