tworzenie
Liczba pozycji: 16
Webwriting. Profesjonalne tworzenie tekstów dla Internetu. Wydanie 3 – audiobook
Joanna Wrycza-Bekier
Twórz teksty blogowe jak profesjonalny autor. Od czasu, gdy powstał jako osobna gałąź copywritingu i dziennikarstwa, webwriting przeszedł prawdziwą ewolucję. Kilkanaście lat temu autorów tekstów blogowych uczulało się przede wszystkim na to, by uwzględniali możliwości botów wyszukiwarki, które sczytują słowa klucze i na podstawie tego, jak wiele razy i w jaki sposób zostały użyte, pozycjonują stronę...Data dostępności:
Data publikacji:
ITwiz – e-wydanie – 1/2024
Magazyn ITwiz tworzony jest przez doświadczonych dziennikarzy i najlepszych specjalistów w swoich dziedzinach . Dzięki temu jest silnym merytorycznie pismem eksperckim. Piszemy o IT zwracając uwagę na biznesowe aspekty technologii i opisywanych projektów. Informujemy, pokazujemy rozwiązania problemów, podsuwamy pomysły . Pomagamy dzisiejszym liderom IT w szybko zmieniającym się krajobrazie technologicznym...Data dostępności:
Data publikacji:
Sztuka wzbogacania się – audiobook
Wallace D. Wattles
„Sztuka wzbogacania się” to światowy bestseller z 1910 roku. Publikacja uznawana jest za jedną z najważniejszych pozycji w kategorii klasyki rozwoju osobistego. Autor w oparciu o monistyczne nauki hinduizmu wyjaśnia, w jaki sposób pokonać bariery mentalne, które ograniczają nas w osiągnięciu bogactwa i szczęścia. Zwraca uwagę na to, jak duże znaczenie ma tworzenie, a nie rywalizacja o rzeczy już...Data dostępności:
Data publikacji:
Koronkarka – ebook
Laura Frantz
Panna Elisabeth Lawson uważa małżeństwo tylko za rodzaj umowy. Jej ojciec, zastępca gubernatora – tym bardziej. Już nawet wybrał jej narzeczonego. Kiedy jednak wypisuje się z odpowiedzialności za życie córki, a kolonialny Williamsburg zaczyna wrzeć w przededniu rewolucji amerykańskiej, Elisabeth ogląda życie w zupełnie innym świetle. Zmagając się z trudnościami, by zarobić na utrzymanie, i podejrzeniami...Data dostępności:
Data publikacji:
Cię-mność – ebook
Bogusław Kierc
druga część tryptyku ""mniemania"" ""Cię-mność"" to bardzo szczególny dziennik, łączący elementy rzeczywistych notatek na temat odwiedzanych miejsc i przeżywanych emocji, z zapisem podróży w głąb siebie, do początku doświadczeń nacechowanych silnym, sensualnym, ale zarazem metafizycznym przeżywaniem erotyki, jak i potrzebą poznania w sensie egzystencjalnym; poprzez sztukę, tworzenie jako takie i szeroko...Data dostępności:
Data publikacji:
Business in Brief – e-wydanie – 9-10/2016
"Business in Brief" jest pismem o biznesie, marketingu, nowych technologiach, czyli o tym jak osiągnąć sukces w biznesie. Dwumiesięcznik kierowany jest do ludzi przedsiębiorczych - bez względu na skalę działania czy branżę. Pismo pomaga rozwijać biznes poprzez dostarczanie wiedzy teoretycznej oraz praktycznych narzędzi niezbędnych do osiągnięcia sukcesu. W „Business in Brief” prezentowane...Data dostępności:
Data publikacji:
UX writing. Moc języka w produktach cyfrowych – audiobook
Wojciech Aleksander
Gdy piszesz, myśl o ludziach. To się opłaca! UX writing, choć jest terminem angielskim, na dobre rozgościł się w polskiej rzeczywistości projektowania doświadczeń. Treści związane z produktami istniały zawsze i we wszystkich kanałach. Jednak nigdy dotąd nie miały szansy być tak dobre, jak obecnie. Osoby wyspecjalizowane w tej dziedzinie sprawiają, że z oprogramowania można korzystać z pełnym zrozumieniem...Data dostępności:
Data publikacji:
Pewien mężczyzna – ebook
Hirano Keiichiro
Do wyludnionego miasteczka w górach przybywa mężczyzna. Zatrudnia się przy wyrębie lasu. W krótkim czasie poznaje rozwiedzioną kobietę z synem, którą wkrótce poślubia. Rodzi się im córka. Kilka lat później ich udane życie przerywa nieszczęśliwy wypadek, a żona przypadkiem odkrywa, że jej mąż nie był tym, za kogo się podawał. Wyjaśnienia sprawy podejmuje się adwokat o koreańskich korzeniach. Niczym...Data dostępności:
Data publikacji:
Zrozumieć marketing. Wydanie 2 – audiobook
Artur Jabłoński Marek Piasek
Zajrzyj za kulisy najskuteczniejszych kampanii marketingowych i naucz się marketingu od praktyków! Oto pozycja, która zbiera doświadczenia dwóch specjalistów działających marketingowo na 67 rynkach i w kilkunastu językach. Ich kampanie wygenerowały łącznie 200 000 000 złotych i setki tysięcy leadów, czyli kontaktów do potencjalnych klientów. Gdy Artur Jabłoński i Marek Piasek podejmują się odpowiedzieć...Data dostępności:
Data publikacji:
Ze złości – ebook
Irek Grin
To opowieść o Maksie, rocznik 1920, żydowskim chłopcu, który bardzo chciał być Polakiem, a także o Franku z młyna, jego polskim przyjacielu, który postanowił zostać Żydem. To historia Polski i Krakowa. Historia poplątana – jak to historia. Niemal 17 lat po premierze Irek Grin postanowił przeczytać powtórnie swoją powieść „Ze złości”. Od pierwszego wydania tej książki w Polsce ukazało się wiele niezwykle...Data dostępności:
Data publikacji: