turystyce
Liczba pozycji: 11
Marketing w turystyce. Wydanie III – ebook
Tadeusz Chudoba
Książka „Marketing w turystyce" zawiera opis działań służących obsłudze turystów w sposób dający im maksimum pozytywnych doznań i przeżyć turystycznych. Obok części ogólnej, omawiającej naturę marketingu i zarządzania zgodnego z jego duchem, książka zawiera dwie części przedstawiające fazy aktywności marketingowej. Autor potwierdza fakt, że najbardziej efektywnym środkiem zjednującym klientów...Data dostępności:
Data publikacji:
Zarządzanie w kulturze, sztuce i turystyce kulturowej – ebook
Jerzy Gołuchowski Zbigniew Spyra
(...) Wokół relacji pomiędzy kulturą a mechanizmami rynkowymi narosło wiele mitów. Najogólniej rzecz ujmując można wyróżnić dwa przeciwstawne ujęcia problemu: rynkowe i antyrynkowe. Zwolennicy pierwszej opcji są przekonani, że rynek jest najskuteczniejszym remedium na wszelkie problemy, równowaga pomiędzy podażą i popytem jest mechanizmem najskuteczniej regulującym społeczne relacje, kulturowe także....Data dostępności:
Data publikacji:
Foresight w turystyce Bariery wykorzystania i rozwoju – ebook
Krzysztof Borodako
Pierwsza polska publikacja zawierająca syntetyczny opis foresightu w sektorze usług turystycznych – począwszy od definicji i istoty, poprzez stosowane metody i uwarunkowania, aż do organizacji, realizacji i ewaluacji projektów. Dwa pierwsze rozdziały mają charakter wprowadzający w problematykę foresightu oraz możliwości wykorzystania go w turystyce. Rozdział trzeci koncentruje się na problematyce...Data dostępności:
Data publikacji:
Elementy międzynarodowego prawa publicznego w turystyce – ebook
Jacek Barcik
W książce przedstawiono w sposób prosty i przystępny wybrane elementy prawa międzynarodowego, które mogą okazać się pomocne w działalności turystycznej. Liczne tabele porządkują wiedzę i ułatwiają zapamiętanie najważniejszych informacji. Publikacja zawiera również odniesienia do regulacji polskiego prawa wewnętrznego, zwłaszcza zaś prawa administracyjnego. Autor omawia m.in. takie zagadnienia, jak: •...Data dostępności:
Data publikacji:
Technologie informacyjne i komunikacyjne na rynku turystycznym – ebook
Jadwiga Berbeka Krzysztof Borodako
Nowoczesne technologie informacyjno-komunikacyjne radykalnie zmieniają sposób funkcjonowania rynków, w szczególności rynku turystycznego. Dlatego konieczne jest śledzenie zmian i ich opis w literaturze. Stało się to główną przesłanką przygotowania niniejszej książki przez pracowników Katedry Turystyki Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie. W publikacji przedstawiono szeroki opis technologii informacyjnych...Data dostępności:
Data publikacji:
Polak w krainie d’Artagnana – ebook
Lesław Tur
„Polak w krainie d'Artagnana” Lesława Tur to wiele małych, wesołych i poważnych historii, dotyczących różnorodnych aspektów polskiego i francuskiego życia, połączonych wspólną fabułą. Młody, niedoświadczony dziennikarz Wojciech Szczygieł wyjeżdża na staż do redakcji francuskiego czasopisma. Zadanie służbowe jakie otrzymał to nauczyć się języka, poznać zwyczaje Francuzów, respektowanie...Data dostępności:
Data publikacji:
Ginące kultury Australii, Nowej Zelandii i Kanady a zarządzanie turystyką zrównoważoną – ebook
Małgorzata Halszka Kurleto
Publikacja poświęcona jest problematyce turystyki zrównoważonej w aspekcie ochrony ginących kultur. W pracy zilustrowano zarys dziejów rdzennych mieszkańców Australii, Nowej Zelandii i Kanady oraz ich obecną sytuację prawną. Na tle problematyki społecznokulturalnej tych ludów przedstawiono negatywne i pozytywne skutki oddziaływania turystyki na te społeczności. "(...) Książka może być pasjonującą...Data dostępności:
Data publikacji:
Produkt turystyczny a ekonomia doświadczeń – ebook
Barbara Marciszewska
Wpływ doświadczeń i emocji na kształt produktu turystycznego Książka prezentuje zagadnienia dotyczące turystyki w nowym ujęciu nauk ekonomicznych, akcentującym znaczenie doświadczeń i emocji – a więc czynników o charakterze szczególnie niematerialnym i subiektywnym – w procesie kształtowania popytu i podaży produktów turystycznych. Autorka analizuje emocje i doświadczenia turystów jako istotne komponenty...Data dostępności:
Data publikacji:
Zarządzanie winiarstwem i enoturystyką w Polsce - wino, konsument, social media – ebook
Anna Mazurkiewicz-Pizło
Początki rozwoju winiarstwa w Polsce są przedmiotem sporu wśród znawców problemu. Według jednych winiarstwo ma prawie tysiącletnią historię na ziemiach polskich, zaś według innych zarówno rozwój winiarstwa jak i enoturystyki jest procesem rozpoczętym w Polsce niedawno, bo zaledwie dekadę temu. Skłaniając się bardziej w stronę tego drugiego stanowiska można stwierdzić, że współczesne winiarstwo i enoturystyka...Data dostępności:
Data publikacji:
Prawo gospodarcze - zagadnienia wybrane – ebook
Dariusz Jagiełło Mariusz Bidziński
Procesy i aktywność gospodarcza w Polsce oraz na świecie ulega bardzo dynamicznym zmianom. Coraz częściej podejmowane działania nie ograniczają się jedynie do dobrze opracowanych i przyswojonych technik i rozwiązań, ale podejmowane są na nowych – „dziewiczych” gruntach. Ogromna liczba nowych i innowacyjnych rozwiązań, wymaga – także po stronie formalnoprawnej – nowego, bardziej twórczego podejścia...Data dostępności:
Data publikacji: