trudnymi
Liczba pozycji: 9
Basia i przyjaciele. Janek – audiobook
Zofia Stanecka
Janek jest starszym Bratem Basi i Franka. Czasem to lubi, a czasem ma całkiem dość. Zwłaszcza w dniu, gdy okazuje się, że może będzie musiał nosić okulary. Tylko jak ma sobie poradzić z trudnymi emocjami ktoś, kto jest pośród rodzeństwa najstarszy? Dla Janka to prawdziwe wyzwanie...Data dostępności:
Data publikacji:
Ludzkie zwierzę – audiobook
Mariusz Leszczyński
Komisarz Paweł Wilk, doświadczony policjant wydziału kryminalnego, i aspirant Renata Mazur, dla której będzie to pierwsze śledztwo, rozpoczynają pracę nad sprawą zaginięcia piętnastoletniej Marty Barańskiej. Wkrótce znajdują ciało nastolatki w podziemiach rodzinnego grobowca Barańskich, ale zdemaskowanie mordercy nie będzie łatwe. Zanim stanie się jasne, kto tak naprawdę pociąga za sznurki, życie Wilka...Data dostępności:
Data publikacji:
Zemsta i przebaczenie. Tom 5. Bezkres nadziei – audiobook
Joanna Jax
II wojna światowa dobiega końca. Europa podnosi się ze zgliszcz i czuć powiew wolności. Jednak nie dla wszystkich oznacza to koniec kłopotów, a z biegiem czasu następuje głęboki podział nowego świata. Los rozdziela czwórkę bohaterów i każdego z nich stawia przed trudnymi wyborami i wyzwaniami, a brzemię wojny odciska na ich życiu bolesne piętno. Czy uda się pokonać rosnące mury, a miłość i przyjaźń...Data dostępności:
Data publikacji:
Psychologia szefa 3. Zrozumieć zespół. Fenomen małej grupy – audiobook
Wojciech Haman Jerzy Gut
Każdy szef spotyka się z trudnymi zachowaniami zespołu, którym kieruje. Podczas zebrań grupa podwładnych zaskakuje go swoimi reakcjami: milczy, rozrabia, narzeka, a czasem nawet atakuje przełożonego szefa. W takich sytuacjach lider formalny najczęściej przypisuje podwładnym złe intencje, wpadając w pułapkę negatywnych projekcji. Zaczyna wierzyć, że jego pracownicy są leniwi i niezaangażowani, że go...Data dostępności:
Data publikacji:
Słuchowiska Kraina Uważności – audiobook
Agnieszka Pawłowska Daniel Moszczyński
Uważność i dzieci - czy to da się połączyć? Oczywiście! Przenieś się wspólnie z dzieckiem do Krainy Uważności - spokojnego miejsca, w którym można się zatrzymać, wyciszyć, posłuchać potrzeb swojego ciała i zadbać o emocje. Warto rozwijać uważność, gdyż pomaga ona lepiej poznać i zrozumieć siebie, a także skuteczniej radzić sobie z wyzwaniami dnia codziennego. Włączając słuchowiska, krok po kroku nauczycie...Data dostępności:
Data publikacji:
Zaniemówienie – audiobook
Justyna Wydra
Fascynująca opowieść o losach rodzin boleśnie uwikłanych w historię. Bez przemilczania aż do zaniemówienia… Tychy, małe miasteczko na Śląsku. To właśnie tutaj w plebiscycie roku 1921 czterech na pięciu mieszkańców zagłosowało za przyłączeniem regionu do Polski. Dwie dekady później niemal wszystkich obywateli wciągnięto na volkslistę. Kim są ówcześni tyszanie? Polakami? Niemcami? Dwudziestojednoletnia...Data dostępności:
Data publikacji:
Biznesowe słownictwo i formuły konwersacyjne po angielsku – ebook
Anna Piekarczyk
Niniejsza książka zawiera najważniejsze słownictwo i formuły konwersacyjne potrzebne w anglojęzycznym świecie biznesu. Przeznaczona jest dla osób znających słabo język angielski, ale również dla tych, którzy bardzo dobrze władają tym językiem. Książka skierowana jest do menedżerów, ekonomistów, specjalistów, dyrektorów, pracowników międzynarodowych firm, studentów, oraz do wszystkich, którym w pracy...Data dostępności:
Data publikacji:
Jak stać się odważnym – audiobook
Zespół autorski – Andrew Moszczynski Institute
Czy jesteś wystarczająco odważny? Czy masz odwagę snuć śmiałe wizje swojej przyszłości? Czy łatwo decydujesz się na radykalne zmiany? Czy radzisz sobie z lękiem przed niewiadomym? Jeśli zaobserwowałeś, że niekiedy brakuje Ci odwagi, masz okazję nauczyć się, jak ją w sobie wzmocnić, by pełniła pozytywną rolę w Twoim życiu. Odwaga polega na przyjmowaniu odpowiedzialności za skutki własnych wyborów...Data dostępności:
Data publikacji:
Co chce wiedzieć klient? – audiobook
Marcus Sheridan
Konsument w erze cyfrowej hiper-informacji Obecnie klienci funkcjonują w erze internetowej hiperdostępności informacji. Niezależne badania przeprowadzone przez Google i Forrester wykazały, że średnio około 70 procent nabywców ponad połowę swoich badań przed zakupem w trybie offline przeprowadza online. W rezultacie na sprzedaż znacznie większy wpływ ma to, co klient znajdzie o firmie i produkcie w...Data dostępności:
Data publikacji: