trudnymi
Liczba pozycji: 5
Psychologia szefa 3. Zrozumieć zespół. Fenomen małej grupy – audiobook
Wojciech Haman Jerzy Gut
Każdy szef spotyka się z trudnymi zachowaniami zespołu, którym kieruje. Podczas zebrań grupa podwładnych zaskakuje go swoimi reakcjami: milczy, rozrabia, narzeka, a czasem nawet atakuje przełożonego szefa. W takich sytuacjach lider formalny najczęściej przypisuje podwładnym złe intencje, wpadając w pułapkę negatywnych projekcji. Zaczyna wierzyć, że jego pracownicy są leniwi i niezaangażowani, że go...Data dostępności:
Data publikacji:
Po co światu mnich? – audiobook
Michał Zioło Katarzyna Kolska Roman Bielecki
Po co światu mnich to wywiad rzeka z ojcem Michałem Zioło, trapistą, który szczerze opowiada o tym, co się dzieje za klasztornym murem. Nieczęsto tego typu publikacje pojawiają się na polskim rynku wydawniczym. Trapiści to zakon o bardzo surowej regule życia. Mają kilkadziesiąt klasztorów na całym świecie, w których mieszka obecnie ok. 1600 mnichów. Zakonnicy rozpoczynają każdy dzień modlitwą o godz....Data dostępności:
Data publikacji:
Sprawne zarządzanie projektami metodą Scrum – ebook
Ken Schwaber
Reguł i praktyk stosowanych w metodyce Scrum – prostym procesie stosowanym do zarządzania skomplikowanymi projektami – jest mało, są one proste i łatwe do nauczenia się. Jednak sama prostota tej metody – brak przygotowanych rozwiązań – może okazać się rozbrajająca i spowodować, że ludzie rozpoczynający korzystanie z niej mają skłonność do powracania do starych nawyków i narzędzi zarządzania, uzyskując...Data dostępności:
Data publikacji:
Rozplątani. Jak naprawiać trudne relacje? – audiobook
o. Adam Szustak OP
Pierwszy audiobook z nowej serii RTCJ: RÓB to, co JEZUS Jak radzić sobie z trudnymi relacjami? Jak je naprawiać i uzdrawiać? Jeśli można się tego od kogoś nauczyć, to tylko od prawdziwego Geniusza, który najlepiej na świecie potrafił funkcjonować w relacjach. Od Jezusa, który z prostotą i miłością podchodził do relacji, które się popsuły, które nieraz wydawały się już nieodwracalnie zniszczone. On,...Data dostępności:
Data publikacji:
Co chce wiedzieć klient? – audiobook
Marcus Sheridan
Konsument w erze cyfrowej hiper-informacji Obecnie klienci funkcjonują w erze internetowej hiperdostępności informacji. Niezależne badania przeprowadzone przez Google i Forrester wykazały, że średnio około 70 procent nabywców ponad połowę swoich badań przed zakupem w trybie offline przeprowadza online. W rezultacie na sprzedaż znacznie większy wpływ ma to, co klient znajdzie o firmie i produkcie w...Data dostępności:
Data publikacji: