to
Liczba pozycji: 425
To, co widzialne i to, czego nie widać – audiobook
Frédéric Bastiat
Frédéric Bastiat zapisał się w historii jako wolnorynkowy ekonomista, który w prosty, ale dobitny sposób obnażał rozwiązania gospodarcze proponowane przez socjalistów. Jego publikacje cechuje specyficzny styl wypowiedzi okraszony ironią i prostymi przykładami, dzięki czemu działają one nawet na wyobraźnię osób niezaznajomionych z mechanizmami działania makroekonomii. Audiobook „To, co widzialne i...Data dostępności:
Data publikacji:
Handlowanie to gra – audiobook
Wojciech Haman Jerzy Gut
Książka ta została napisana dla tych, którzy poszukują większej satysfakcji w roli handlowca, szanują swój zawód i chcą być profesjonalistami. Jest to praktyczny poradnik dla wszystkich, którzy obsługują klienta i sprzedają produkty swojej firmy. Specyfiką tej książki jest to, że dotyczy polskiego rynku, polskich klientów i polskich handlowców. Autorzy, korzystając z dziesięcioletniego doświadczenia...Data dostępności:
Data publikacji:
Jeśli nie lean to co? – audiobook
TOMASZ KRÓL
Jeśli nie lean, to co? Jeśli Twoja firma jest na wysokim poziomie organizacyjnym, to prawdopodobnie jest zarządzana rozsądnie. Wprowadzanie w niej zmian to czysta przyjemność. Gratuluję Ci, bo widziałem w życiu zaledwie kilka firm, o których z całą odpowiedzialnością mógłbym powiedzieć, że nieustannie się doskonalą. Inne nie mają cierpliwości albo nie są gotowe. Każdy proces, bez względu na branżę...Data dostępności:
Data publikacji:
Zero to One – audiobook
Peter Thiel Blake Masters
Założyciel PayPala o kulisach powstania największych start-upów Wielką tajemnicą naszych czasów jest to, że wciąż istnieją niezbadane obszary i rzeczy jeszcze nie wynalezione. W książce „Zero to One” legendarny przedsiębiorca i inwestor, Peter Thiel, pokazuje, w jaki sposób możemy tworzyć i odkrywać nowe rzeczy. Thiel wychodzi z założenia, że żyjemy w czasach stagnacji technologicznej,...Data dostępności:
Data publikacji:
Miesięcznik Znak nr 761: Uniwersytet to my! – eprasa
Opracowanie zbiorowe
1 października 2018 r. wchodzi w życie nowa ustawa o szkolnictwie wyższym. Mimo iż była ona długo konsultowana, dyskusjom w Sejmie towarzyszyły ostre protesty na uczelniach. Zwolennicy reformy widzą w nowej ustawie m.in. narzędzie do poprawy jakości polskich uniwersytetów i wyłonienia jednostek badawczych gotowych do międzynarodowej konkurencji. Krytycy piszą o uderzeniu w mniejsze uczelnie i uzależnieniu...Data dostępności:
Data publikacji:
Miesięcznik Znak nr 787: Szczęście - to skomplikowane – eprasa
Opracowanie zbiorowe
Szczęście – to skomplikowane W filozoficznym bestsellerze czasów PRL-u (13 wydań do dziś), czyli książce O szczęściu, Władysław Tatarkiewicz wyróżnia cztery rozumienia szczęścia. Pierwsze, gdy mówimy o pomyślności, farcie, np. na loterii i w kartach. Drugie, gdy chodzi nam o szczególne przeżycie, euforię, stan intensywnej radości. Trzecie, gdy jak starożytnie pojmujemy je jako eudajmonię, ...Data dostępności:
Data publikacji:
Psychologia szefa 1. Szef to zawód. Wydanie III rozszerzone – audiobook
Szanowny Czytelniku! Oddajemy w Twoje ręce książkę szczególną - i nie jest to slogan marketingowy. Ta książka jest szczególna na naszym rynku, bo jej dwa wcześniejsze wydania sprzedały się w nakładzie ponad 40 000 egzemplarzy, co w polskich warunkach jest niezwykle dobrym wynikiem dla poradnika biznesowego. Ta książka jest szczególna, bo w badaniach Think Tank „Biznesowe Bestsellery Dwudziestolecia”...Data dostępności:
Data publikacji:
Thanks to You – audiobook
Izabella Nowaczyk
Drugi tom bestsellerowej dylogii „You”! Leila Harris od zawsze lubiła pomagać innym, w ten sposób radziła sobie z negatywnymi emocjami. Jemu również chciała pomóc, ale jeden błąd i niedopowiedzenia sprawiają, że jej relacja z Oliverem Lane'em się rozpada. Ich życie ogromnie się komplikuje. Chłopak martwi się o swojego młodszego brata, Victora, i próbuje się dowiedzieć, co musi zrobić, aby go odzyskać....Data dostępności:
Data publikacji:
To jest marketing! – audiobook
Seth Godin
# 1 Wall Street Journal Bestseller Czas przestać kłamać, spamować i mieć poczucie winy z powodu tego, co robimy. Czas przestać mylić liczbę obserwatorów w mediach społecznościowych z prawdziwymi relacjami. Czas przestać tracić pieniądze na kradzież uwagi, bo w dłuższej perspektywie to się nie opłaca. Czas zostać zauważonym, ale najpierw nauczyć się widzieć. Przez ostatnie dwadzieścia pięć lat...Data dostępności:
Data publikacji:
Polityka nr 21/2024 – eprasa
Opracowanie zbiorowe
POLITYKA to najlepiej sprzedający się tygodnik na polskim rynku, ukazujący się nieprzerwanie od 1957 roku. Tematyka obejmuje bieżące wydarzenia polityczne, gospodarcze, naukowe i kulturalne z Polski, Europy i ze świata. Każdy numer to raporty i pogłębione analizy, to felietony i reportaże najznakomitszych polskich dziennikarzy i komentatorów.Data dostępności:
Data publikacji: