text
Liczba pozycji: 145
Jak nie spieprzyć życia swojemu dziecku – ebook
Mikołaj Marcela
Jak sprawić, by szkoła stała się miejscem przygotowującym dzieci do życia we współczesnym świecie? Jaki model edukacji wybrać? Co zrobić, żeby nauka nie nudziła? Czy warto interesować się alternatywnymi modelami edukacji? Jak uniknąć u dziecka lęku przed porażką? To tylko kilka z dziesiątek pytań, na które wyczerpująco, ale też w fascynujący sposób odpowiada Mikołaj Marcela. Nie skupia się na teorii,...Data dostępności:
Data publikacji:
Czasem wygrywasz, a czasem się uczysz. Dla nastolatków. Jak porażkę zmienić w sukces – ebook
John C. Maxwell
Porażka nie będzie całkowitą porażką, jeśli czegoś się dzięki niej nauczysz. Miałeś kiedyś poczucie, że rodzice czy nauczyciele stawiają ci niesamowicie wysokie oczekiwania i za nic mają nawet to, że się ich po prostu nie da spełnić? Zdarzyło ci się kiedyś przegrać, choć bardzo ci zależało na wygranej? Czy zdarzyło ci się marzyć, aby móc cofnąć czas i zacząć wszystko od nowa? Co się dzieje, kiedy...Data dostępności:
Data publikacji:
Pasja życia - życie z pasją. Rodzicielstwo – ebook
Anna Hildebrandt-Mrozek
Wychowanie i ukształtowanie nowego człowieka to nie lada wyzwanie. Szczególnie w dzisiejszych czasach, gdy jesteśmy coraz bardziej zapracowani i przygniata nas presja - wyników oraz bycia coraz doskonalszym w każdej dziedzinie życia. Również w sferze rodzicielstwa. Zastanawiamy się, do czego mamy przygotować nasze dzieci, kim będą, gdy dorosną i czy zrobiliśmy wystarczająco dużo. To książka, która...Data dostępności:
Data publikacji:
Storytelling (nie tylko) w biznesie. 10 prostych kroków do niezapomnianej opowieści – ebook
Dana Norris
Wszyscy codziennie opowiadamy historie Robimy to podczas prezentacji biznesowej, wygłaszając mowę w trakcie ważnej uroczystości czy podczas randki. Opowieść to idealny sposób na to, aby w zwięzły sposób przekazać informacje istotne, trafne i - co niezwykle ważne - dotyczące nas w sposób bezpośredni. Co jednak zrobić, aby z ciekawej anegdoty wydobyć coś, co zapadnie wszystkim w pamięć? Co właściwie...Data dostępności:
Data publikacji:
Co chce wiedzieć klient? – ebook
Marcus Sheridan
Konsument w erze cyfrowej hiper-informacji Obecnie klienci funkcjonują w erze internetowej hiperdostępności informacji. Niezależne badania przeprowadzone przez Google i Forrester wykazały, że średnio około 70 procent nabywców ponad połowę swoich badań przed zakupem w trybie offline przeprowadza online. W rezultacie na sprzedaż znacznie większy wpływ ma to, co klient znajdzie o firmie i produkcie...Data dostępności:
Data publikacji: