telefon
Liczba pozycji: 6
Świadczenia pozapłacowe – ebook
Grzegorz Ziółkowski
"Świadczenia pozapłacowe, to istotny element systemu motywowania pracowników czy współpracowników. Niestety trudniejszą stroną zagadnienia jest ich rozliczenie podatkowe. I tu z pomocą przychodzi nasza publikacja. Samochód służbowy, telefon, laptop, dofinansowanie do szkoleń czy wypoczynku, opieka medyczna, premie wypłacane w akcjach, imprezy integracyjne, upominki świąteczne. Coraz bardziej rozbudowane...Data dostępności:
Data publikacji:
Dzwonisz, sprzedajesz – ebook
Artur Affek
Niniejsza publikacja jest zaprzeczeniem dotychczas spotykanego podejścia o istnieniu „magicznych technik gwarantujących sukces” w telemarketingu i w handlu przez telefon. Przekonuje ona do porzucenia schematów i wypracowania własnej techniki sprzedaży. Autor dostarcza Czytelnikowi wszystkich potrzebnych do tego narzędzi, w postaci m.in. informacji o tym: Jak budować emocje, które sprzedają? ...Data dostępności:
Data publikacji:
C++ Optymalizacja kodu – ebook
Kurt Guntheroth
We współczesnym świecie, pełnym pośpiechu i rywalizacji, wydajność programu jest równie istotna dla klientów, jak oferowane przez niego funkcje. Ten praktyczny podręcznik wyjaśnia podstawowe zasady podnoszenia wydajności, które pomagają w optymalizacji kodu C++. Uczy, jak dostosowywać poprawny kod C++ tak, aby działał on szybciej i zużywał mniej zasobów na każdym komputerze, począwszy od zegarka, poprzez...Data dostępności:
Data publikacji:
Psychologia sprzedaży telefonicznej – ebook
Karol Froń
Większości osób, które na co dzień zajmują się sprzedażą albo dopiero aspirują do miana sprzedawców, na samą myśl o wykonaniu połączenia do tzw. "zimnego" klienta, serce zaczyna mocniej walić, ręce zaczynają się pocić i przyspiesza oddech. W głowie pojawiają się obawy, co klient powie, czy będzie zdenerwowany, czy będzie dla mnie miły, jak mnie potraktuje. Pojawia się lęk związany z poczuciem odrzucenia...Data dostępności:
Data publikacji:
Halo? Sprzedaż! – ebook
Aleksander Sienkiewicz
"Halo? Sprzedaż!" to poradnik nowej psychologii sprzedaży, który sprzeciwia się bezemocjonalnym, nieelastycznym gotowcom mechanicznego i automatycznego sprzedawania. Jego zadaniem jest zainspirować czytelnika do inteligentnej i zorientowanej na człowieka sprzedaży, w której relacja między ludźmi daje podwalinę pod długoterminowy sukces. Tylko ludzka sprzedaż przez telefon buduje prawdziwą wartość i...Data dostępności:
Data publikacji:
Biznesowe słownictwo i formuły konwersacyjne po angielsku – ebook
Anna Piekarczyk
Niniejsza książka zawiera najważniejsze słownictwo i formuły konwersacyjne potrzebne w anglojęzycznym świecie biznesu. Przeznaczona jest dla osób znających słabo język angielski, ale również dla tych, którzy bardzo dobrze władają tym językiem. Książka skierowana jest do menedżerów, ekonomistów, specjalistów, dyrektorów, pracowników międzynarodowych firm, studentów, oraz do wszystkich, którym w pracy...Data dostępności:
Data publikacji: