telefon
Liczba pozycji: 8
Perswazyjny telemarketing. 65 narzędzi sprzedaży i obsługi klienta przez telefon do zastosowania od zaraz. Wydanie II rozszerzone – audiobook
Bartłomiej Stolarczyk
Skrzynka pełna udanych rozmów. „Dziękuję, nie jestem zainteresowany”, „Ten abonament to zwykłe złodziejstwo”, „U konkurencji jest taniej”, „To ja się jeszcze zastanowię”. Kiedy słyszysz te zdania podczas rozmowy telefonicznej, przeczuwasz szybki jej koniec. Co robisz? Poddajesz się? Zadajesz niewłaściwe pytania? Nerwowo żonglujesz rabatami? A może wdajesz...Data dostępności:
Data publikacji:
Świadczenia pozapłacowe – ebook
Grzegorz Ziółkowski
"Świadczenia pozapłacowe, to istotny element systemu motywowania pracowników czy współpracowników. Niestety trudniejszą stroną zagadnienia jest ich rozliczenie podatkowe. I tu z pomocą przychodzi nasza publikacja. Samochód służbowy, telefon, laptop, dofinansowanie do szkoleń czy wypoczynku, opieka medyczna, premie wypłacane w akcjach, imprezy integracyjne, upominki świąteczne. Coraz bardziej rozbudowane...Data dostępności:
Data publikacji:
Dlaczego warto robić jedną rzecz na raz – ebook
Thatcher Wine
Gdy cały świat krzyczy: „rób więcej, pragnij więcej, bądź produktywny!”, a lista obowiązków wydłuża się w nieskończoność, jak oprzeć się presji, zredukować stres i nareszcie zwolnić tempo, nie rezygnując z niczego? Z książki dowiesz się: • jak uwolnić się od ciągłego pośpiechu i wyrzutów sumienia, że nie robisz wystarczająco dużo, • jak słuchać, czytać i uczyć się tak, by rozwijać i najlepiej...Data dostępności:
Data publikacji:
Postaw na swoim – ebook
Nicole Soames
Zrealizuj swój pomysł, sprzedaj potencjalnym inwestorom sposób na biznes, zdobądź klienta, przekonaj znajomych do swoich racji. Wszyscy oddziałujemy na siebie, chociaż często nie zdajemy sobie z tego sprawy. Poznaj techniki niezbędne do pogłębienia inteligencji emocjonalnej. Z książki dowiesz się: - jak wykorzystać inteligencję emocjonalną, by rozwinąć pewność siebie - jak rozpoznać różne style...Data dostępności:
Data publikacji:
Upadłość konsumencka. Wzory pism, orzeczeń z komentarzami – ebook
Cezary Zalewski
Cezary Zalewski - sędzia Sądu Rejonowego dla m.st. Warszawy; przewodniczący X Wydziału Gospodarczego dla spraw upadłościowych i restrukturyzacyjnych (największego w Polsce wydziału zajmującego się sprawami restrukturyzacyjnymi i upadłościowymi); pełnił funkcję sędziego-komisarza i sędziego referenta w kilkuset sprawach, w tym największych spółek giełdowych; pomysłodawca prawa restrukturyzacyjnego i...Data dostępności:
Data publikacji:
Podstawy ochrony prawnej konsumenta. Przepisy i przykłady – ebook
Marcin Pigłowski
Książka „Podstawy ochrony prawnej konsumenta - przepisy i przykłady" to najnowsze kompendium prawnej ochrony konsumenta. Autor czytelnie i przystępnie łączy trudne w interpretacji wymagania prawne z praktycznymi przykładami ich zastosowania. W pierwszej części książki można znaleźć informacje o: - podstawowych definicjach i przepisach prawnych związanych z ochroną konsumentów i konkurencji, ...Data dostępności:
Data publikacji:
Techniki sprzedaży zdalnej. Jak działając "na odległość" osiągać sukcesy sprzedażowe – audiobook
Roman Kawszyn Adam Szaran
Nie da się sprzedawać zdalnie”. Tak mówili niektórzy nasi przyjaciele handlowcy, którzy przyzwyczajeni do odwiedzin i bycia u klienta stacjonarnie, w marcu 2020 roku weszli w nową rzeczywistość. „A już pozyskać nowego klienta, to jest prawie niemożliwe”. Rynek sprzedaży ciągle ewoluuje. Zmieniają się okoliczności zewnętrzne, preferencje klientów, jak również narzędzia sprzedaży....Data dostępności:
Data publikacji:
Jak wygrać każde negocjacje. Nie podnosząc głosu, nie tracąc zimnej krwi i nie wybuchając gniewem – ebook
Robert Mayer
Dobry negocjator to ktoś, kto potrafi rozwiązywać złożone problemy i osiągać twarde rezultaty, nie wytaczając ciężkiej artylerii. Robert Mayer sprawnie i z gracją wprowadzi cię na drogę dobrych negocjacji. Odkryje przed tobą potężne narzędzia negocjatora, korzystając z: - najnowszej wiedzy w dziedzinach: psychologii, lingwistyki, adwokatury sądowej, sprzedaży i komunikacji, - własnego doświadczenia...Data dostępności:
Data publikacji: