teksty
Liczba pozycji: 18
Magia słów. Jak pisać teksty, które porwą tłumy – audiobook
Joanna Wrycza-Bekier
Pisać każdy może… tylko jak? Słowa towarzyszą nam od dzieciństwa. Nadajemy nazwy wszystkiemu, co nas otacza; opowiadamy o wszystkim, co dla nas ważne. Gdy korzystamy z wyszukiwarki internetowej, wpisujemy w jej okno pożądane frazy. I choćby nie wiadomo jak wyznawcy kultury obrazkowej zaklinali rzeczywistość, to słowa mają moc. Zmieniają świat, wpływają na czytelników i klientów. Niezależnie...Data dostępności:
Data publikacji:
Magia słów. Jak pisać teksty, które porwą tłumy. Wydanie 2 rozszerzone – audiobook
Joanna Wrycza-Bekier
By odpowiednie dać rzeczy słowo W języku angielskim słowo writer rozumie się bardzo szeroko - oznacza właściwie każdego, kto pisze. W języku polskim jedynie autorzy literatury beletrystycznej mają prawo używać zaszczytnego miana pisarza. Czy to znaczy, że dziennikarz jest zwolniony z obowiązku tworzenia celnych metafor? Czy autor książek naukowych może zapomnieć o budowaniu napięcia? Czy twórcy tekstów...Data dostępności:
Data publikacji:
Smokobójca – audiobook
Tomasz Pacyński
Zbiór opowiadań krążących wokół tematyki smoków i ich pogromców. Kilka pierwszych opowieści poświęconych jest postaci Sir Rogera z Mons - rycerza dzielnego, jednak nie tak szlachetnego, jak można by się spodziewać. Prawdę mówiąc, mężczyzna jest cwaniakiem, który lubi wykorzystywać innych do swoich celów. Jego perypetie pisane są humorystycznym, lekkim językiem. W zupełnie odmiennej stylistyce utrzymane...Data dostępności:
Data publikacji:
Webwriting. Profesjonalne tworzenie tekstów dla Internetu. Wydanie 3 – audiobook
Joanna Wrycza-Bekier
Twórz teksty blogowe jak profesjonalny autor. Od czasu, gdy powstał jako osobna gałąź copywritingu i dziennikarstwa, webwriting przeszedł prawdziwą ewolucję. Kilkanaście lat temu autorów tekstów blogowych uczulało się przede wszystkim na to, by uwzględniali możliwości botów wyszukiwarki, które sczytują słowa klucze i na podstawie tego, jak wiele razy i w jaki sposób zostały użyte, pozycjonują stronę...Data dostępności:
Data publikacji:
Bogać się z potęgą podświadomości – audiobook
Joseph Murphy
Odkryj, tkwiący w każdym z nas, sekret nadzwyczajnych sukcesów. Czy zgłębiasz mądrości Murphy’ego od dawna, czy dopiero zaczynasz poznawać jego nauki, ta książka oświetli ci drogę do sukcesu. Zawiera ona autentyczne teksty, niektóre nigdy jeszcze niepublikowane w formie książkowej, wraz ze współczesną aktualizacją, przykładami i analizami pod kątem dzisiejszego czytelnika. Książka wykracza poza...Data dostępności:
Data publikacji:
Skok w przepaść - opowiadania – audiobook
Marcin Radwański
Dwadzieścia niepokojących, wrzących, wypełnionych do reszty emocjami opowiadań autora z Zielonej Góry. Historie krążą wokół tematów trudnych, jak zmaganie się z nałogiem narkotykowym, alkoholowym czy hazardem. Są tu też opowieści o życiu w latach dziewięćdziesiątych, miłości, braku pracy i tym, czym nasiąknięte jest całe nasze życie. Teksty emanują prawdą i realizmem. Autor zawarł w zbiorze sporo...Data dostępności:
Data publikacji:
Nie tylko dla kobiet. Audioporadnik – audiobook
Ewa Woydyłło
Jeśli przytłacza cię codzienność, a stres związany z pracą i domem uniemożliwia poczucie szczęścia... Jeśli nie docenia cię partner, rodzice, pracodawca i brak ci poczucia własnej wartości... Jeśli nie potrafisz poradzić sobie z narastającymi problemami, a nie masz kogo poprosić o pomoc lub radę POSŁUCHAJ AUDIOPORADNIKA EWY WOYDYŁŁO Autorka nagrała go, wykorzystując teksty swoich...Data dostępności:
Data publikacji:
Krótkie, ale całe historie – audiobook
Sławomir Mrożek
Zbiór, który Państwu prezentujemy, stanowi wybór ze wszystkich napisanych przez Sławomira Mrożka opowiadań. Teksty te trafiają w sedno aktualnych ludzkich rozterek, wątpliwości, fałszywych czy prawdziwych przekonań, pokazując w sposób zaskakująco oczywisty ich prawdę czy fałsz, a czasem niemożność oddzielenia i przenikanie się jednego z drugim. Wzbudzają w odbiorcy z każdego pokolenia pewność, że wiele...Data dostępności:
Data publikacji:
Copywriting. Trafiaj słowem w umysły odbiorców – audiobook
Norbert Oruba
W copywritingu język giętki to wiele, ale wciąż za mało! Na czym należy bazować, by pisać naprawdę skuteczne teksty marketingowe, angażujące, przekonujące i wciągające niczym najlepszy film ― tego nie wie wielu copywriterów. Wbrew pozorom bowiem skuteczny copywriting nie polega jedynie na umiejętnym łączeniu ze sobą odpowiednich słów. Jest on przede wszystkim sztuką analizowania i badania rynku, a...Data dostępności:
Data publikacji:
Myślenie pytaniami – audiobook
Marilee Adams
Ludzie zwykle nie znają swoich wewnętrznych pytań oraz nie zdają sobie sprawy z ich głębokiego wpływu na kształtowanie doświadczeń oraz przebiegu życia. Zmieniając te pytania, można uruchomić proces, który pozwoli osiągnąć zupełnie nowe rezultaty. David Rock i Linda J. Page Teksty Marilee stanowią najbardziej wnikliwą prezentację potęgi pytań, na jaką natrafiłem. To prawda: żyjemy w świecie, który...Data dostępności:
Data publikacji: