tekst
Liczba pozycji: 22
Magia słów. Jak pisać teksty, które porwą tłumy – audiobook
Joanna Wrycza-Bekier
Pisać każdy może… tylko jak? Słowa towarzyszą nam od dzieciństwa. Nadajemy nazwy wszystkiemu, co nas otacza; opowiadamy o wszystkim, co dla nas ważne. Gdy korzystamy z wyszukiwarki internetowej, wpisujemy w jej okno pożądane frazy. I choćby nie wiadomo jak wyznawcy kultury obrazkowej zaklinali rzeczywistość, to słowa mają moc. Zmieniają świat, wpływają na czytelników i klientów. Niezależnie...Data dostępności:
Data publikacji:
Demon ruchu – audiobook
Stefan Grabiski
Zbiór najlepszych opowiadań Stefana Grabińskiego. Największą fascynacją autora była kolej i postęp techniczny, to też stanowi główny motyw wszystkich tekstów. Duchy i groza czają się tu w bardzo nietypowych miejscach: w parowozach, na bocznicach kolejowych, w kominach, a nawet w…wagonach sypialnych. Natomiast o ludzkim losie bardzo często decydują siły nadprzyrodzone oraz intuicja. To audiobook,...Data dostępności:
Data publikacji:
Biblia copywritingu. Wydanie II poszerzone – audiobook
Dariusz Puzyrkiewicz
Na początku było słowo Rozróżniam trzy "tryby" pisania: dziennikarz, pisarz i copywriter. Tekst każdego z nich ma inną rolę do spełnienia - pisarz przekazuje emocje, dziennikarz fakty, a zadaniem tekstu napisanego przez copywritera jest skłonić nas do akcji. Każdy z trybów posługuje się innym zestawem narzędzi. Oczywiście, dziennikarz może angażować emocje, tak jak copywriter może - a nawet powinien...Data dostępności:
Data publikacji:
Świnki morskie – audiobook
Ludvík Vaculík
Praski bankier, jego zwykła rodzina, Boże Narodzenie. I świnka morska w pudełku pod choinką. Tak zaczyna się studium absurdu, władzy i strachu. Tekst powstał w 1970 roku w Czechosłowacji, lecz bynajmniej nie jest to opowiastka o komunizmie. To wielka powieść o okrucieństwie. Przerażający thriller rozgrywający się w małym, prawie jak klatka świnki morskiej, mieszkanku. „W żadnym innym...Data dostępności:
Data publikacji:
Cudownie ocalony – audiobook
Andrzej Mularczyk
Książka autora serii "Sami swoi". Przedstawiona w satyrycznej konwencji historia Mikołaja Biesaga, cudownie ocalonego z pogromu w 1939 roku. Około ćwierć wieku później Biesaga postanawia spełnić niegdysiejszą obietnicę i wybudować kapliczkę, którą chce podziękować za uratowane życie. Pomysł nie spotyka się z entuzjazmem władz prowincji, gdzie zamieszkuje Mikołaj, nie wzbudza także entuzjazmu jego...Data dostępności:
Data publikacji:
Druga Księga Dżungli – audiobook
Rudyard Kipling
Druga część „Księgi Dżungli” uznanej za najlepszą KSIĄŻKĘ AUDIO ROKU w kategorii „dla dzieci i młodzieży”. Piękny tekst noblisty Rudyarda Kiplinga w połączeniu z doskonałą interpretacją Adama Hutyry i piosenkami w aranżacji Marcina Nowakowskiego sprawia, że słuchanie tej książki daje wiele przyjemności. Sukces, jaki zdobyła „Księga Dżungli” skłonił Rudyarda Kiplinga...Data dostępności:
Data publikacji:
Udręczeni przez demony. Opowieści o szatańskim zniewoleniu – audiobook
Andrzej Sarwa
Wydawnictwo i Księgarnia Internetowa „Armoryka“ UDRĘCZENI PRZEZ DEMONY to zbiór budzących grozę opowieści o spotkaniach ludzi z mieszkańcami piekła a także o opętaniu i opętanych. Wśród opowieści są także i te o osobach, które za życia były zabierane do piekła, a nawet cierpiały męki piekielne. Autor korzystał zarówno z nowszej -XIX i XX-wiecznej literatury, jak i z tekstów dawniejszych:...Data dostępności:
Data publikacji:
Magia słów. Jak pisać teksty, które porwą tłumy. Wydanie 2 rozszerzone – audiobook
Joanna Wrycza-Bekier
By odpowiednie dać rzeczy słowo W języku angielskim słowo writer rozumie się bardzo szeroko - oznacza właściwie każdego, kto pisze. W języku polskim jedynie autorzy literatury beletrystycznej mają prawo używać zaszczytnego miana pisarza. Czy to znaczy, że dziennikarz jest zwolniony z obowiązku tworzenia celnych metafor? Czy autor książek naukowych może zapomnieć o budowaniu napięcia? Czy twórcy tekstów...Data dostępności:
Data publikacji:
Copywriting. Trafiaj słowem w umysły odbiorców – audiobook
Norbert Oruba
W copywritingu język giętki to wiele, ale wciąż za mało! Na czym należy bazować, by pisać naprawdę skuteczne teksty marketingowe, angażujące, przekonujące i wciągające niczym najlepszy film ― tego nie wie wielu copywriterów. Wbrew pozorom bowiem skuteczny copywriting nie polega jedynie na umiejętnym łączeniu ze sobą odpowiednich słów. Jest on przede wszystkim sztuką analizowania i badania rynku, a...Data dostępności:
Data publikacji:
Webwriting. Profesjonalne tworzenie tekstów dla Internetu. Wydanie 3 – audiobook
Joanna Wrycza-Bekier
Twórz teksty blogowe jak profesjonalny autor. Od czasu, gdy powstał jako osobna gałąź copywritingu i dziennikarstwa, webwriting przeszedł prawdziwą ewolucję. Kilkanaście lat temu autorów tekstów blogowych uczulało się przede wszystkim na to, by uwzględniali możliwości botów wyszukiwarki, które sczytują słowa klucze i na podstawie tego, jak wiele razy i w jaki sposób zostały użyte, pozycjonują stronę...Data dostępności:
Data publikacji: