Wpisz kod
Wyszukiwarka
Koszyk jest pusty.

technologie

Liczba pozycji: 4
  • Sprzedaż wirtualna, zyski realne. Jak wykorzystywać technologie do skutecznej komunikacji z nabywcami – audiobook

    Odtwórz fragment:

    CENA NEXTO

    Sprzedaż wirtualna, zyski realne. Jak wykorzystywać technologie do skutecznej komunikacji z nabywcami – audiobook

    Jeb Blount  

    Do niedawna wirtualny świat stanowił tylko jeden z kilku dostępnych kanałów sprzedaży. Można się było nim posługiwać, ale nie był to warunek konieczny sukcesu. Tymczasem dziś, w czasie pandemii, to najbardziej niezawodny, a czasami wręcz jedyny sposób komunikacji i sprzedaży. Trzeba też oswoić się z tym, że wirtualne kanały komunikacji pozostaną normą również w przyszłości. Niestety, większość sprzedawców,...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 53,10 zł 59,00 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 35,40 zł

    Więcej

    • MP3
    • PDF
  • Wojna w kosmosie – audiobook

    Odtwórz fragment:

    CENA NEXTO

    Wojna w kosmosie – audiobook

    Jacek Bartosiak   George Friedman  

    Oto nasza opowieść o wojnie i pokoju - na Ziemi i w Kosmosie. Nieujarzmiona natura człowieka Innowacyjne technologie i śmiałkowie kosmosu Nowa kosmiczna gospodarka i postępująca rewolucja informacyjna Wielkie strategie i wielkie mocarstwa Rywalizacja Eurazji i Oceanu Światowego „Jestem bardzo dumny z tej książki. Jest najważniejsza z tych, nad którymi dotąd pracowałem.”...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 58,49 zł 64,99 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 58,49 zł

    Więcej

    • MP3
  • CENA NEXTO

    Green economy and agribusiness. New agrarian transformation in Belarus – ebook

    Bartosz Mickiewicz  

    The book is the result of the author's 20 years experience in processes of Belarussian agriculture transformation. It presents formation of a model of sustainable development of agribusiness based on the principles of "green economy" in post-soviet countries on the example of Belarus. The scientific novelty of the obtained results lies in the development of the conceptual framework for the formation...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 89,10 zł 99,00 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 89,10 zł

    Więcej

    • PDF
  • Co chce wiedzieć klient? – audiobook

    Odtwórz fragment:

    BestsellerCENA NEXTO

    Co chce wiedzieć klient? – audiobook

    Marcus Sheridan  

    Konsument w erze cyfrowej hiper-informacji Obecnie klienci funkcjonują w erze internetowej hiperdostępności informacji. Niezależne badania przeprowadzone przez Google i Forrester wykazały, że średnio około 70 procent nabywców ponad połowę swoich badań przed zakupem w trybie offline przeprowadza online. W rezultacie na sprzedaż znacznie większy wpływ ma to, co klient znajdzie o firmie i produkcie w...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 40,41 zł 44,90 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 44,90 zł

    Więcej

    • MP3

 Dodałeś produkt do koszyka zamknij X

<WRÓĆ DO ZAKUPÓWPRZEJDŹ DO KOSZYKA