technologie
Liczba pozycji: 223
Nowoczesne technologie czy tradycyjne metody? O tendencjach w krzewieniu kultury czytelniczej młodego pokolenia – ebook
Mariola Antczak Agata Walczak-Niewiadomska
Kolejny tom z serii „Nauka - Dydaktyka - Praktyka” jest poświęcony prezentacji tradycyjnych i nowoczesnych metod krzewienia kultury czytelniczej wśród dzieci i młodzieży. Refleksja naukowa nad tą tematyką została podjęta w związku ze zmieniającymi się technologiami i metodami pracy z czytelnikiem/odbiorcą usług bibliotecznych. Jak wykorzystać naturalne zainteresowanie młodych nowymi technologiami do...Data dostępności:
Data publikacji:
Informatyzacja zarządzania. Nowe technologie, informacja, wiedza, komunikacja – ebook
Opracowanie zbiorowe
Podręcznik dedykowany jest przede wszystkim środowiskom naukowym oraz instytucjom z nimi współpracującym. Niewątpliwie jednak ważne wskazówki, uwagi i inspiracje przydatne w praktycznym zarządzaniu odnajdą tu różnego rodzaju decydenci instytucji, urzędów, fundacji i stowarzyszeń, a także przedsiębiorcy i menedżerowie organizacji biznesowych. Autorzy, odnosząc się do najnowszych wyników badań, zwracają...Data dostępności:
Data publikacji:
Technologie informacyjne i komunikacyjne na rynku turystycznym – ebook
Jadwiga Berbeka Krzysztof Borodako
Nowoczesne technologie informacyjno-komunikacyjne radykalnie zmieniają sposób funkcjonowania rynków, w szczególności rynku turystycznego. Dlatego konieczne jest śledzenie zmian i ich opis w literaturze. Stało się to główną przesłanką przygotowania niniejszej książki przez pracowników Katedry Turystyki Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie. W publikacji przedstawiono szeroki opis technologii informacyjnych...Data dostępności:
Data publikacji:
Technologie informacyjno-komunikacyjne w wojewódzkich bibliotekach pedagogicznych w Polsce – ebook
Monika Wachowicz
Wojewódzkie biblioteki pedagogiczne to regionalne biblioteki specjalne, które odgrywają istotną rolę w upowszechnianiu technologii informacyjnokomunikacyjnych w oświacie, inspirowaniu i organizowaniu edukacji czytelniczej i medialnej, prowadzeniu działalności informacyjno-bibliograficznej, a także gromadzeniu literatury naukowej i fachowej dla nauczycieli oraz innych pracowników pedagogicznych. W...Data dostępności:
Data publikacji:
Nowoczesne technologie - szansa czy zagrożenie dla funkcjonowania przedsiębiorców w obrocie prawnym i postępowaniach sądowych – ebook
Andrzej Kidyba Adam Olejniczak
Książka jako pierwsza publikacja na rynku podejmuje temat wykorzystania nowych technologii w funkcjonowaniu spółek handlowych. Autorzy poddają pogłębionej analizie znaczenie rozwoju nowych technologii dla współczesnego systemu prawnego, w tym kształtu regulacji prawnych i funkcjonowania wymiaru sprawiedliwości. Najbardziej zauważalne jest oddziaływanie nie tylko w obszarze prawa materialnego,...Data dostępności:
Data publikacji:
Przełomowe technologie informatyczne w prawie prywatnym międzynarodowym – ebook
Marek Świerczyński prof. UKSW
Monografia autorstwa Marka Świerczyńskiego pt. Przełomowe technologie informacyjne w prawie prywatnym międzynarodowym to dogłębna analiza wybranych aspektów prawa prywatnego międzynarodowego w świetle innowacji technologicznych, takich jak sztuczna inteligencja, cloud computing , blockchain i wirtualne światy. Szczególny nacisk położono na rosnące znaczenie narzędzi legal tech dla praktyki stosowania...Data dostępności:
Data publikacji:
Kierunek metaverse. Jak wprowadzić technologie VR, AR i AI w twojej firmie – ebook
Andrzej Horoch
Pozycja obowiązkowa na półce każdej innowatorki i każdego innowatora. Zebrana w jednej książce niezbędna wiedza o potencjale metaverse napisana prostym językiem, pełnym humoru i dystansu. Przedsiębiorca, ekspert i wieloletni praktyk wdrażania innowacji VR, AR, AI inspiruje, obnaża mity i podaje fakty poparte doświadczeniem z realizacji projektów w dużych firmach. Andrzej Horoch odpowie na...Data dostępności:
Data publikacji:
Marketing 5.0. Technologie Next Tech – ebook
Philip Kotler Hermawan Kartajaya Iwan Setiawan
Marketing 5.0 . to najnowsza książka autorytetu w zakresie marketingu, Philipa Kotlera, i jego współpracowników: Hermawana Kartajaya oraz Iwana Setiawana. Skupiają się w niej głównie na trzech ważnych zjawiskach, którym muszą stawić czoła marketerzy: szybkim postępie technologicznym, zmieniającym się zachowaniu konsumenckim oraz zmianach w modelach biznesowych. Jednym z kluczowych zagadnień Marketingu...Data dostępności:
Data publikacji:
Technologie cyfrowe w obiektach hotelarskich. Wizerunek-Relacje-Komunikacja – ebook
Jadwiga Berbeka Krzysztof Borodako Krzysztof Lipecki Michał Rudnicki
Na przełomie XX i XXI wieku wzrasta popularność sprzedaży przy wykorzystaniu nowej grupy pośredników na rynku turystycznym - internetowych biur podróży, które umożliwiały konsumentom porównanie cen oraz możliwość zakupu wielu obiektów w jednym miejscu. Rozwinęły się ponadto serwisy społecznościowe, które stały się istotnym sposobem komunikacji marketingowej. Z tego względu wybór problematyki uważam...Data dostępności:
Data publikacji:
Technologie informatyczne w logistyce – ebook
Andrzej Szymonik
Istnienie globalnej konkurencji i produktów światowych oraz permanentne skracanie cyklu życia produktu wymusza ciągłe wdrażanie efektywnych innowacji technicznych, ekonomicznych i organizacyjnych oraz innowacji w metodach zarządzania. Utrzymanie się na rynku światowym i dostosowanie do ciągłych zmian ułatwia między innymi logistyka, której przedmiotem badań są prawidłowości i zjawiska występujące...Data dostępności:
Data publikacji: