szkolenia
Liczba pozycji: 5
Spowiedź płatnego Zabójcy – ebook
Doktor Diabeł
„Diabeł” — nie dostał się do GROM-u. Po studiach aplikuje do Wywiadu Cywilnego. Oficjalnie zostaje odrzucony. Nieoficjalnie, dostaje od FIRMY propozycję, aby zostać Zabójcą. Przechodzi na wpół-legalne, szkolenia kosztujące polskiego podatnika 5 mln zł. Po 7 latach zostaje „DIABŁEM” — który jest wysyłany tam, gdzie nie można posłać ani nikogo innego. W tej „spowiedźi”, mówi o rekrutacji, pieniądzach...Data dostępności:
Data publikacji:
Kolorowy smak życia – ebook
Maria Beata Lidia Patlewicz
Powieść „Kolorowy smak życia”, której akcja rozgrywa się w Jędrzychowicach, to świetnie uchwycony obraz wsi i jej mieszkańców na Ziemiach Odzyskanych tuż po II wojnie światowej. Jedną z centralnych postaci jest Szymon Pielmowicz, którego autorka obdarzyła najważniejszymi cechami: szlachetnością i pracowitością. Maria Beata Patlewicz z ogromnym talentem narratorskim uchwyciła rozterki życiowe młodych...Data dostępności:
Data publikacji:
Do trzech razy sztuka – ebook
Izabella Frączyk
Anna sprzedaje ubezpieczenia, jednak z całego serca nienawidzi swojego zajęcia. Pewnego dnia, za przyczyną wiarołomnego narzeczonego, jej życie osobiste wywraca się do góry nogami, sprawy zawodowe również się komplikują. Kobieta stawia wszystko na jedną kartę i zmienia pracę. Zajęcie znajduje przypadkiem – i nie jest przekonana, że mu podoła. Bezduszna korporacja farmaceutyczna wysoko podnosi poprzeczkę...Data dostępności:
Data publikacji:
10 zasad dowożenia projektów nierealnych. Jak odnosić sukcesy w trudnych i złożonych projektach informatycznych – audiobook
Marcin Dąbrowski
Dlaczego projekty (zawsze) są opóźnione i jak temu zaradzić Publikacjami poświęconymi zarządzaniu projektami można wypełnić całe biblioteki. Dostępne są niemal encyklopedyczne kompendia wiedzy na ten temat, wyjaśniające metodologie prowadzenia projektów, sposoby ich klasyfikacji czy też przewagi i niedociągnięcia poszczególnych z nich. Z licznych pozycji dowiemy się wszystkiego o metodykach, narzędziach...Data dostępności:
Data publikacji:
Jak pisać, żeby chcieli czytać (i kupować). Copywriting & Webwriting – audiobook
Artur Jabłoński
Teksty informacyjne i reklamowe rządzą się swoimi prawami. Większość zasad dotyczących stylu, które poznałeś w szkole, nie sprawdza się w komunikatach biznesowych. Dziś piszemy już inaczej, bo czytamy też inaczej. Teksty, które łatwo się pisze, trudno się czyta. I na odwrót. Dlatego ta książka jest o trudnym pisaniu. O tworzeniu komunikatów, które sprzedają. Przekonują do działania. Skutecznie informują. Dowiesz...Data dostępności:
Data publikacji: