Wpisz kod
Wyszukiwarka
Koszyk jest pusty.

swiezosc

Liczba pozycji: 4
  • CENA NEXTO

    Atlas motyli – ebook

    Kamila Twardowska  

    Motyle należą do najbardziej fascynujących zwierząt na Ziemi. To piękno, niezwykłe kolory, delikatność, świeżość, łagodność i kruchość w jednym. Pozytywne emocje wzbudzają nawet u ludzi, którzy zwykle z odrazą patrzą na owady. Niewiele jest innych zwierząt, które pasjonują tak wielu. Atlas motyli przedstawia 250 gatunków motyli występujących w Polsce i Europie. Podpowiada, jak rozpoznać dany gatunek,...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 25,17 zł 27,97 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 27,97 zł

    Więcej

    • PDF
  • Myśl i bogać się – audiobook

    Odtwórz fragment:

    CENA NEXTO

    Myśl i bogać się – audiobook

    Napoleon Hill  

    Książka Napoleona Hilla tłumaczona na wiele języków i wydawana w milionowych nakładach w wielu krajach świata, stała się niekwestionowanym, klasycznym dziełem literatury motywacyjnej. Zawarte w niej zalecenia zachowują nadal swą aktualność i świeżość, a moc ich oddziaływania jest dziś równie nieodparta, jak w okresie, gdy zostały przez Hilla sformułowane. Jej kwintesencja została nagrana i zawiera...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 15,30 zł 17,00 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 15,30 zł

    Więcej

    • MP3
  • Droga do osobistej potęgi – audiobook

    Odtwórz fragment:

    PROMOCJA

    Droga do osobistej potęgi – audiobook

    Napoleon Hill  

    W 1908 roku pewien młody człowiek przeprowadził wywiad z miliarderem i przemysłowcem Andrew Carnegie'em. Carnegie poprosił wówczas dziennikarza o przeprowadzenie wywiadów z ponad 500 osobami sukcesu. Młody reporter podjął wyzwanie i wykonał zadanie, co zajęło mu z górą 20 lat. W ten sposób powstał materiał, który przeobraził się w pierwszy obszerny traktat naukowy poświęcony zagadnieniu sukcesu osobistego....

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 21,95 zł 39,90 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 21,95 zł

    Więcej

    • MP3
  • BestsellerPROMOCJA

    Co chce wiedzieć klient? – ebook

    Marcus Sheridan  

    Konsument w erze cyfrowej hiper-informacji Obecnie klienci funkcjonują w erze internetowej hiperdostępności informacji. Niezależne badania przeprowadzone przez Google i Forrester wykazały, że średnio około 70 procent nabywców ponad połowę swoich badań przed zakupem w trybie offline przeprowadza online. W rezultacie na sprzedaż znacznie większy wpływ ma to, co klient znajdzie o firmie i produkcie...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 29,94 zł 49,90 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 29,94 zł

    Więcej

    • EPUB
    • MOBI

 Dodałeś produkt do koszyka zamknij X

<WRÓĆ DO ZAKUPÓWPRZEJDŹ DO KOSZYKA