Wpisz kod
Wyszukiwarka
Koszyk jest pusty.

strategia sukcesu firmy

Liczba pozycji: 12
  • CENA NEXTO

    Strategia sukcesu firmy – ebook

    Sebastian Kątek  

    Czy to będzie dobry rok dla Twojej firmy? TAK! Jeśli zastosujesz tę sprawdzoną strategię przeznaczoną dla polskich biznesów. Gdy kilka prostych zmian w funkcjonowaniu zwykłej, polskiej firmy sprawia, że w ciągu 4 miesięcy liczba klientów wzrasta o 420%, a czysty zysk o 300%, to musi coś w tym być. Zanim jednak zagłębisz się w ten napisany przejrzystym językiem przewodnik po sukcesie Twojej firmy,...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 42,30 zł 47,00 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 42,30 zł

    Więcej

    • PDF
  • CENA NEXTO

    Praktyka strategii firmy – ebook

    Krzysztof Obłój  

    "BIZNES / STRATEGIE Trzy niezbędne elementy strategii: pasja, kontrola kosztów i dyscyplina nie zawsze występują w firmie jednocześnie, co stanowi warunek udanej realizacji strategii. Co zrobić, aby tak właśnie było? Nie każdej firmie jest potrzebna strategia. Wiele nowych koncepcji jest przereklamowanych i ryzykownych. Istnieje pewien trzon myślenia o strategii firmy, który wymaga myślenia w osi...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 37,80 zł 42,00 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 42,00 zł

    Więcej

    • EPUB
    • MOBI
  • CENA NEXTO

    Dobra strategia zła strategia. Czym się różnią i jakie to ma znaczenie – ebook

    Richard P. Rumelt  

    BIZNES / ZARZĄDZANIE Kluczowym wyzwaniem każdej firmy lub organizacji jest stworzenie strategii oraz jej implementacja. Dlatego liderzy powinni mieć jasny wzór, co jest dobrą, a co złą strategią. Istotą dobrej strategii według Richarda Rumelta jest głębokie zrozumienie sytuacji firmy, aby zdiagnozować jedno, dwa kluczowe wyzwania stojące przed firmą. Następnie trzeba stworzyć ogólną koncepcję, która...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 31,41 zł 34,90 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 34,90 zł

    Więcej

    • EPUB
    • MOBI
  • CENA NEXTO

    Jak kierując ludźmi unikać porażek i powielać sukcesy – ebook

    Ryszard Pieńkowski  

    Czy jako menedżer chcesz mieć coraz więcej radości z kierowania ludźmi? Co musisz wiedzieć, aby osiągnąć sukces? Czego powinieneś się wystrzegać? Odpowiedzi m.in. na te pytania, zebrane w przyjaznej formie poradnika, udziela Ryszard Pieńkowski, założyciel i właściciel Inforu. Wszystkie oparte są na doświadczeniu autora, zdobytym w ciągu 50 lat kierowania ludźmi, w tym 35 lat zarządzania własną firmą....

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 40,50 zł 45,00 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 45,00 zł

    Więcej

    • PDF
  • CENA NEXTO

    Strategiczne uwarunkowania działania współczesnych przedsiębiorstw. Tom 13 – ebook

    Tadeusz Falencikowski   Janusz Dworak  

    Zarządzanie przedsiębiorstwem w XXI wieku związane jest przede wszystkim ze sposobami konkurowania na rynku. Prowadzenie walki konkuren­cyjnej jest jedną z części zarządzania strategicznego. Powoduje to, że pracownicy nauki ciągle poszukują nowych sposobów uaktywnienia istnie­jących zasobów materialnych i niematerialnych w przedsiębiorstwach oraz poza nimi. Badania przeprowadzone przez grupę pracowników...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 48,60 zł 54,00 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 48,60 zł

    Więcej

    • PDF
  • CENA NEXTO

    Strategia błękitnego oceanu. PRZEMIANA – ebook

    W. Chan Kim   Renée Mauborgne  

    Nowa książka autorów Strategii błękitnego oceanu, która powstała po ponad piętnastu latach badań i analiz. Pokazuje, co jest potrzebne do osiągnięcia sukcesu w procesie przemiany błękitnego oceanu oraz przedstawia rynkowe przykłady firm, które tego dokonały. W roku 2005 profesorowie W. Chan Kim i Renée Mauborgne swoją koncepcją błękitnych oceanów na zawsze zmienili krajobraz światowego biznesu....

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 44,91 zł 49,90 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 49,90 zł

    Więcej

    • EPUB
    • MOBI
  • Sedno strategii. Jak lider może stać się strategiem – audiobook

    Odtwórz fragment:

    BestsellerCENA NEXTO

    Sedno strategii. Jak lider może stać się strategiem – audiobook

    Richard P. Rumelt  

    Richard Rumelt, światowy autorytet w dziedzinie strategii i zarządzania, autor bestsellera Dobra strategia - zła strategia, pokazuje, jak rozpoznać kluczowe wyzwania firmy oraz stworzyć dynamiczną i spójną strategię. Powszechne błędy Liczne badania pokazują, że liderzy często nie rozumieją, czym właściwie jest strategia ani jak ją tworzyć, mylą też z nią cele finansowe („wzrost o 15% rocznie”)...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 62,91 zł 69,90 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 69,90 zł

    Więcej

    • MP3
  • PROMOCJA

    SEO. Poradnik o pozycjonowaniu stron dla początkujących. Edycja 2024 – ebook

    Robert Duda  

    Najnowsza w Polsce książka o SEO już dostępna! 10 rozdziałów na temat SEO od A do Z, dla początkujących Kompleksowa wiedza teoretyczna i omówienie najważniejszych narzędzi SEO Optymalizacja SEO strony lub sklepu krok po kroku Działania Content Marketing i LinkBuilding na sprawdzonych rozwiązaniach Najnowsze wersje narzędzi SEO 22 lat doświadczenia autora zebrane w 214 stron gotowych rozwiązań...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 59,00 zł 69,00 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 59,00 zł

    Więcej

    • EPUB
    • PDF
    • MOBI
  • Wygrać dziś, wygrać jutro. Strategia rozwoju firmy w krótkim i długim okresie – audiobook

    Odtwórz fragment:

    CENA NEXTO

    Wygrać dziś, wygrać jutro. Strategia rozwoju firmy w krótkim i długim okresie – audiobook

    David Cote  

    Niewiele jest przekonań równie zgubnych i równie powszechnych we współczesnym biznesie jak to, że nie da się jednocześnie realizować celów długo- i krótkoterminowych. Myślenie krótkoterminowe, które dominuje dziś wśród menedżerów i dyrektorów generalnych, powoduje, że wiele organizacji osiąga wyniki poniżej swoich możliwości lub wręcz znika z rynku. Dave Cote dobrze zna ten problem. W 2002 roku...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 49,41 zł 54,90 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 54,90 zł

    Więcej

    • MP3
  • CENA NEXTO

    Wygrać dziś, wygrać jutro. Strategia rozwoju firmy w krótkim i długim okresie – ebook

    David M. Cote  

    Niewiele jest przekonań równie zgubnych i równie powszechnych we współczesnym biznesie jak to, że nie da się jednocześnie realizować celów długo- i krótkoterminowych. Myślenie krótkoterminowe, które dominuje dziś wśród menedżerów i dyrektorów generalnych, powoduje, że wiele organizacji osiąga wyniki poniżej swoich możliwości lub wręcz znika z rynku. Dave Cote dobrze zna ten problem. W 2002 roku stanął...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 49,41 zł 54,90 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 54,90 zł

    Więcej

    • EPUB
    • MOBI
Liczba pozycji: 12

 Dodałeś produkt do koszyka zamknij X

<WRÓĆ DO ZAKUPÓWPRZEJDŹ DO KOSZYKA