srednio
Liczba pozycji: 9
5 domowych środków, które zastąpią drogerię – ebook
Opracowanie zbiorowe
Czy wiesz ile masz w mieszkaniu najróżniejszych środków do szorowania, płynów do czyszczenia, tabletek, proszków do prania, jak również kremów, balsamów, mydeł, szamponów i innych produktów kosmetycznych, higienicznych i czyszczących? Średnio w każdym domu jest ich od 40 do 60. Dzięki tej książce poznasz alternatywę dla każdego z nich. Wystarczy, że kupisz 5 składników: sodę oczyszczoną, sodę (do prania),...Data dostępności:
Data publikacji:
Szczęśliwa skóra – ebook
Adina Grigore
Wypryski... Suchość... Zaczerwienienie... Nadmierne przetłuszczanie się... Jeśli jesteś taka, jak większość kobiet, zapewne już od dawna prowadzisz nieustanną walkę, wręcz batalię, o idealnie (lub przynajmniej dobrze) wyglądającą skórę. Być może jesteś sfrustrowana i zmęczona coraz to nowszymi i zwykle mocno rozczarowującymi (oraz drogimi) rozwiązaniami. Jak myślisz, dlaczego posiadanie pięknej...Data dostępności:
Data publikacji:
Zaawansowany Python – ebook
Luciano Ramalho
Prostota języka Python pozwala szybko osiągnąć produktywność, ale oznacza to również, że często nie wykorzystujemy wszystkiego, co ma da zaoferowania. Dzięki temu praktycznemu poradnikowi Czytelnik nauczy się, jak pisać efektywny, idiomatyczny kod Pythona dzięki wykorzystaniu jego najlepszych i zapewne najbardziej lekceważonych cech. Autor, Luciano Ramalho, prowadzi Czytelnika poprzez podstawowe cechy...Data dostępności:
Data publikacji:
Kompletny przewodnik po DAX – ebook
Alberto Ferrari Marco Russo
Kompletny przewodnik po DAX to najbardziej wyczerpujący i autorytatywny podręcznik języka Microsoft DAX w zastosowaniach BI i analityce. Podczas gdy inne książki omawiają tylko podstawy, ten przewodnik zapewnia wiedzę na poziomie eksperckim potrzebnych średnio i wysoko zaawansowanym użytkownikom Excela i profesjonalistom BI, od podstaw po innowacyjne techniki wysokiej wydajności. Dwaj czołowi konsultanci...Data dostępności:
Data publikacji:
Programowanie gier przy użyciu Unity i C# – ebook
Casey Hardman
Książka jest przeznaczona dla początkujących bez żadnej wiedzy ani doświadczenia w programowaniu gier albo programowaniu w ogóle i uczy podstaw silnika gier Unity, języka programowania C# oraz sztuki programowania zorientowanego obiektowo. Nowe pojęcia są nie tylko wyjaśniane, ale też dokładnie demonstrowane. Zaczynając od wprowadzenia do Unity, dowiemy się wiele o scenach, elementach GameObject,...Data dostępności:
Data publikacji:
Kulturystyka. Kształtowanie sylwetki – ebook
Leszek Michalski
Kompleksowy poradnik instruktażowy zawierający zestawy ćwiczeń dla początkujących i zaawansowanych (32 ćwiczenia modelujące ciało, redukujące nadmiar tkanki tłuszczowej, poprawiające samopoczucie - dla kobiet, 39 ćwiczeń budujących, kształtujących, poprawiających i definiujących sylwetkę, stymulujących wzrost testosteronu - dla mężczyzn), szczegółowy opis mięśni oraz mapy mięśni, propozycje treningu...Data dostępności:
Data publikacji:
Puch ostu. Opowiadania beskidzkie – ebook
Stanisław Noworyta
Pan Bozia, bez wątpienia, okazał się łaskawszym dla Tatr i Pienin niż dla Beskidów. Nigdy przecież do tej pory w popularności wśród turystycznej braci, a także w środowiskach artystycznych, Beskidy Tatrom nie dorównywały. A to niższe od nich – średnio o tysiąc metrów – a to Tatry jakoby bardziej majestatyczne, groźne, skaliste, bogatsze w zbójnickie tradycje, bardziej opiane i opisane w literaturze. ...Data dostępności:
Data publikacji:
Video marketing w mediach społecznościowych – ebook
Robert Stępowski
Wideo buduje wizerunek marki, wzmacnia jej rozpoznawalność i angażuje odbiorców, czyli potencjalnych i obecnych klientów, co w konsekwencji prowadzi do wzrostu sprzedaży. Materiały wideo są również premiowane przez serwisy społecznościowe, zwłaszcza przez Facebook'a, dzięki czemu marki mogą bezpłatnie dotrzeć do większej liczby odbiorców. Warto również pamiętać, że: - W Polsce smartfon posiada więcej...Data dostępności:
Data publikacji:
Co chce wiedzieć klient? – ebook
Marcus Sheridan
Konsument w erze cyfrowej hiper-informacji Obecnie klienci funkcjonują w erze internetowej hiperdostępności informacji. Niezależne badania przeprowadzone przez Google i Forrester wykazały, że średnio około 70 procent nabywców ponad połowę swoich badań przed zakupem w trybie offline przeprowadza online. W rezultacie na sprzedaż znacznie większy wpływ ma to, co klient znajdzie o firmie i produkcie...Data dostępności:
Data publikacji: