srednio
Liczba pozycji: 5
Zaawansowany Python – ebook
Luciano Ramalho
Prostota języka Python pozwala szybko osiągnąć produktywność, ale oznacza to również, że często nie wykorzystujemy wszystkiego, co ma da zaoferowania. Dzięki temu praktycznemu poradnikowi Czytelnik nauczy się, jak pisać efektywny, idiomatyczny kod Pythona dzięki wykorzystaniu jego najlepszych i zapewne najbardziej lekceważonych cech. Autor, Luciano Ramalho, prowadzi Czytelnika poprzez podstawowe cechy...Data dostępności:
Data publikacji:
Kompletny przewodnik po DAX – ebook
Alberto Ferrari Marco Russo
Kompletny przewodnik po DAX to najbardziej wyczerpujący i autorytatywny podręcznik języka Microsoft DAX w zastosowaniach BI i analityce. Podczas gdy inne książki omawiają tylko podstawy, ten przewodnik zapewnia wiedzę na poziomie eksperckim potrzebnych średnio i wysoko zaawansowanym użytkownikom Excela i profesjonalistom BI, od podstaw po innowacyjne techniki wysokiej wydajności. Dwaj czołowi konsultanci...Data dostępności:
Data publikacji:
Poprawione. Jak operacje plastyczne zmieniają Polaków – audiobook
Piotr Mieśnik Magda Mieśnik
Czy medycyna estetyczna uzależnia? Jaka jest świadomość Polaków w zakresie chirurgii plastycznej? Ile średnio wydajemy na zabiegi upiększające i dlaczego się im poddajemy? Wstrząsający reportaż i wnikliwe studium poświęcone pacjentom, którzy odmienili swój wygląd. Dwudziestosiedmioletnia Natalia marzyła o większym biuście. W wyniku komplikacji po nieudanym zabiegu trafiła do szpitala z ostrym stanem...Data dostępności:
Data publikacji:
Lekarz z Auschwitz – audiobook
Szymon Nowak
Styczeń 1945 r. W Auschwitz-Birkenau pozostaje 4800 więźniów, którzy nie nadawali się nawet do pędzenia na zachód w marszach śmierci. Komory gazowe wysadzono w powietrze, a wojska sowieckie wdzierają się w głąb obrony hitlerowskiej w takim tempie, że obozowi SS-mani nie zdążyli zabić garstki ocaleńców. 5 lutego JÓZEF BELLERT wraz z grupą ponad trzydziestu krakowskich lekarzy i pielęgniarek...Data dostępności:
Data publikacji:
Programowanie gier przy użyciu Unity i C# – ebook
Casey Hardman
Książka jest przeznaczona dla początkujących bez żadnej wiedzy ani doświadczenia w programowaniu gier albo programowaniu w ogóle i uczy podstaw silnika gier Unity, języka programowania C# oraz sztuki programowania zorientowanego obiektowo. Nowe pojęcia są nie tylko wyjaśniane, ale też dokładnie demonstrowane. Zaczynając od wprowadzenia do Unity, dowiemy się wiele o scenach, elementach GameObject,...Data dostępności:
Data publikacji: