srednio
Liczba pozycji: 9
Pamiętnik Magdy Kot – ebook
Karolina Lewestam Anna Masłoń
Magda Kot – matka bliźniaków (ale samodzielna), dziennikarka „Dziennika Tygodnia” (ale raczej w dołku kariery), warszawianka (ale budżet średnio się spina) – poznaje biznesmena i prezesa fundacji dobroczynnej Piotra Szumiaka, „pięknego niczym młody Robert Redford”. W wirze zdarzeń okazuje się oczywiście, że to łobuz, łgarz i żonobójca, który teraz czyha na jej życie. A to dopiero początek! Bezpruderyjna,...Data dostępności:
Data publikacji:
Nie z salonu – ebook
Teresa Prażmowska
Nie wszystkie dzieci spełniają wymagania swoich rodziców; niezbyt mądre, średnio rozgarnięte, a nierzadko leniwe - Franek, Wicek i Miecio nieświadomie niszczyli marzenia rodziców o idealnym dziecku, z którego będą mogli być dumni. Oczywiście, że przed szerszą publicznością nikt chętnie tego nie przyzna, ale w zaciszu domowym sytuacja wygląda inaczej.Data dostępności:
Data publikacji:
Podłość – ebook
Olga Mildyn
Podłość to antylaurka dla współczesnej Polski, powieść napisana bez złudzeń, przez nieczułą przewodniczkę po bezdusznej ojczyźnie. Anna Dziewit-Meller Niezwykła historia o zwykłych ludziach. Debiut Olgi Mildyn jest poruszający. Łukasz Orbitowski Na polskich drogach dziennie ginie średnio jedenaście osób. Ale kiedy czworo jedzie tym samym samochodem, jest szansa na zmartwychwstanie. Pośmiertnie...Data dostępności:
Data publikacji:
Angielski na obcasach – audiobook
Gabriela Oberda
Zapraszamy na angielskie pogaduchy! Angielski na obcasach to unikalny sposób na opanowanie nowoczesnego języka angielskiego dla początkujących, wiecznie początkujących, średnio zaawansowanych, i tych, co już nie raz zaczynały. Z najnowszego kursu Lingo skierowanego do dziewczyn i kobiet dowiesz się, jak rozmawiać po angielsku o facetach, zakupach, modzie, zdrowiu i innych ważnych sprawach. Po każdej...Data dostępności:
Data publikacji:
Atrapa – ebook
Karina Wieszczyk
Lektura tej książki nie pozostawi czytelnika obojętnym! Jak pisze autorka, „aby zrozumieć, dlaczego zdecydowałam się popełnić tę książkę, opowiem historię o sześciu ślepcach, którzy mieli opisać słonia”. Tym „słoniem” jest Tomasz – mąż, ojciec, syn, kochanek… psychopata! „– Jak się do ciebie zwracał Tomasz? Marta: Kurwo. – Jak? Marta: Kurwo. Jak przychodził do domu, to mówił: „Kurwo, żreć!”,...Data dostępności:
Data publikacji:
Ty też to masz! Odkryj swoje talenty i zacznij robić w życiu to, co lubisz i potrafisz najlepiej – audiobook
Elżbieta Krokosz
Dołącz do 13 procent szczęśliwców! Czy masz świadomość, że przeciętny człowiek dwie trzecie swojego życia spędza w pracy? Czy wiesz, że 90 procent ludzi pracuje dla kogoś, realizując zadania wyznaczane im przez innych - właścicieli firm, menedżerów, kierowników? I teraz najciekawsze: 87 procent osób jest średnio zaangażowanych lub w ogóle niezaangażowanych w swoją pracę. Czujesz, że należysz do tej...Data dostępności:
Data publikacji:
Niedola Nibelungów inaczej Pieśń o Nibelungach. Das Nibelungenlied – ebook
Nieznany
Niedola Nibelungów inaczej Pieśń o Nibelungach. Das Nibelungenlied . Edycja dwujęzyczna: polska i niemiecka. Pieśń o Nibelungach lub Niedola Nibelungów (oba tytuły równoprawne) - średniowieczny germański epos bohaterski, napisany w języku średnio-wysoko-niemieckim ok. 1200 roku przez nieznanego autora pochodzącego prawdopodobnie z okolic Pasawy, który opierał się na opowieściach zawartych w Eddach,...Data dostępności:
Data publikacji:
Prawo przyciągania. Wydanie II uzupełnione – audiobook
Joe Vitale
Nieznane paragrafy sukcesu Jak efektywnie zarządzać własnymi myślami? Jak rozpoznać cuda, które dzieją się wokół nas? Kiedy rozpocząć naukę Prawa Przyciągania? Jak wspiąć się na szczyty szczęścia i spełnienia? Właśnie wtedy, kiedy wydaje Ci się, że zrozumiałeś, jak działa świat, pojawia się Joe Vitale i zabiera Cię w całkiem nowe miejsce. Jest pociągającym, zajmującym, oświeconym człowiekiem...Data dostępności:
Data publikacji:
Co chce wiedzieć klient? – audiobook
Marcus Sheridan
Konsument w erze cyfrowej hiper-informacji Obecnie klienci funkcjonują w erze internetowej hiperdostępności informacji. Niezależne badania przeprowadzone przez Google i Forrester wykazały, że średnio około 70 procent nabywców ponad połowę swoich badań przed zakupem w trybie offline przeprowadza online. W rezultacie na sprzedaż znacznie większy wpływ ma to, co klient znajdzie o firmie i produkcie w...Data dostępności:
Data publikacji: