srednio
Liczba pozycji: 9
5 domowych środków, które zastąpią drogerię – ebook
Opracowanie zbiorowe
Czy wiesz ile masz w mieszkaniu najróżniejszych środków do szorowania, płynów do czyszczenia, tabletek, proszków do prania, jak również kremów, balsamów, mydeł, szamponów i innych produktów kosmetycznych, higienicznych i czyszczących? Średnio w każdym domu jest ich od 40 do 60. Dzięki tej książce poznasz alternatywę dla każdego z nich. Wystarczy, że kupisz 5 składników: sodę oczyszczoną, sodę (do prania),...Data dostępności:
Data publikacji:
Szczęśliwa skóra – ebook
Adina Grigore
Wypryski... Suchość... Zaczerwienienie... Nadmierne przetłuszczanie się... Jeśli jesteś taka, jak większość kobiet, zapewne już od dawna prowadzisz nieustanną walkę, wręcz batalię, o idealnie (lub przynajmniej dobrze) wyglądającą skórę. Być może jesteś sfrustrowana i zmęczona coraz to nowszymi i zwykle mocno rozczarowującymi (oraz drogimi) rozwiązaniami. Jak myślisz, dlaczego posiadanie pięknej...Data dostępności:
Data publikacji:
Pakiet języka angielskiego - "Od początku…" – audiobook
EDGARD
Pakiet " Język angielski - od początku " przeznaczony jest dla osób początkujących i średnio zaawansowanych, zaczynających naukę oraz tych, którzy chcieliby szybko przypomnieć sobie podstawy języka angielskiego. Dzięki tym kursom poznasz wiele słówek i wyrażeń, oraz nauczysz się wielu zwrotów niezbędnych do swobodnego porozumiewania się. Te kursy to unikalne zestawienie zwrotów konwersacyjnych, koniecznych...Data dostępności:
Data publikacji:
Pakiet języka angielskiego - "W podróży…" – audiobook
EDGARD
Pakiet " Język angielski - w podróży " przeznaczony jest dla osób średnio zaawansowanych, oraz dla wszystkich, którzy dawno nie mieli kontaktu z językiem lub chcą doskonalić rozumienie ze słuchu. Kursy zawierają ponad 20 lekcji prezentujących różnorodne teksty, scenki i dialogi związane m.in. z planowaniem wakacji, rezerwacją noclegów, podróżowaniem samolotem, pociągiem i samochodem. Dialogi opowiadają...Data dostępności:
Data publikacji:
Pakiet języka angielskiego - "Gramatycznie…" – audiobook
EDGARD
Pakiet " Język angielski - gramatycznie " przeznaczony jest dla osób początkujących i średnio zaawansowanych, oraz dla wszystkich, którzy chcieliby poszerzyć swoją znajomość angielskiego słownictwa oraz udoskonalić rozumienie ze słuchu. Kursy objaśniają najważniejsze zagadnienia: budowa zdania, tworzenie pytań, zaimki, najczęściej używane czasy, czasowniki nieregularne i inne. Zaletą są przystępnie...Data dostępności:
Data publikacji:
Pakiet języka angielskiego - "Biznes i nie tylko…" – audiobook
EDGARD
Pakiet " Język angielski - biznes i nie tylko " przeznaczony jest dla osób średnio zaawansowanych i zaawansowanych. Kursy uczą nie tylko specjalistycznego słownictwa, ale też doskonalą rozumienie ze słuchu i umiejętność komunikowania się w sytuacjach biznesowych. Pakiet przygotowano również z myślą o osobach, które chcą poznać i poszerzyć słownictwo związane ze współczesnością - tak, aby rozumieć każdy...Data dostępności:
Data publikacji:
Kulturystyka. Kształtowanie sylwetki – ebook
Leszek Michalski
Kompleksowy poradnik instruktażowy zawierający zestawy ćwiczeń dla początkujących i zaawansowanych (32 ćwiczenia modelujące ciało, redukujące nadmiar tkanki tłuszczowej, poprawiające samopoczucie - dla kobiet, 39 ćwiczeń budujących, kształtujących, poprawiających i definiujących sylwetkę, stymulujących wzrost testosteronu - dla mężczyzn), szczegółowy opis mięśni oraz mapy mięśni, propozycje treningu...Data dostępności:
Data publikacji:
Video marketing w mediach społecznościowych – ebook
Robert Stępowski
Wideo buduje wizerunek marki, wzmacnia jej rozpoznawalność i angażuje odbiorców, czyli potencjalnych i obecnych klientów, co w konsekwencji prowadzi do wzrostu sprzedaży. Materiały wideo są również premiowane przez serwisy społecznościowe, zwłaszcza przez Facebook'a, dzięki czemu marki mogą bezpłatnie dotrzeć do większej liczby odbiorców. Warto również pamiętać, że: - W Polsce smartfon posiada więcej...Data dostępności:
Data publikacji:
Co chce wiedzieć klient? – ebook
Marcus Sheridan
Konsument w erze cyfrowej hiper-informacji Obecnie klienci funkcjonują w erze internetowej hiperdostępności informacji. Niezależne badania przeprowadzone przez Google i Forrester wykazały, że średnio około 70 procent nabywców ponad połowę swoich badań przed zakupem w trybie offline przeprowadza online. W rezultacie na sprzedaż znacznie większy wpływ ma to, co klient znajdzie o firmie i produkcie...Data dostępności:
Data publikacji: