sprzedawcy
Liczba pozycji: 21
Gen sprzedawcy. Jak obudzić w sobie wrodzone umiejętności handlowe. Wydanie II rozszerzone – audiobook
Robert Zych
Ręce, głowa i serce sprzedawcy „Ja nie potrafię, nie lubię sprzedawać” - tak mówi wielu z nas. Często także ci, którzy z oferowania innym produktów czy usług uczynili sposób na życie. Znamy narzędzia, potrafimy się nimi posługiwać, jednak nie jesteśmy przekonani albo do oferty, albo do samych siebie. Dodatkowo czujemy, że praca sprzedawcy nie przystaje do naszego wyobrażenia o zajęciu...Data dostępności:
Data publikacji:
Sprzedawcy marzeń – ebook
Maciej Ślużyński
Współczesna powieść obyczajowa, której akcja rozgrywa się w świecie agencji reklamowych. Wraz z bohaterką zaglądamy za kulisy tego świata, poznajmy procesy związane z kreacją i zasady funkcjonowania agencji. Ludzi z tego świata można pokochać albo znienawidzić. Nie da się pozostać obojętnym. Nasza bohaterka na pewno obojętna nie pozostanie. Emilia Rafińska - młoda, ładna i ambitna - stara się o...Data dostępności:
Data publikacji:
Przygody dobrego wojaka Szwejka podczas wojny światowej – ebook
Jaroslav Hašek
„Przygody dobrego wojaka Szwejka podczas wojny światowej” to wciągające perypetie Józefa Szwejka z Pragi, sprzedawcy psów i pucybuta. Wydarzenia odwołują się do realiów historycznych i doświadczeń czeskiego autora Jaroslava Haška, tworząc przesycony ironią obraz świata początku XX wieku. Obfitość anegdot i cynicznego humoru nie przesłania antywojennego i antyaustriackiego wydźwięku powieści.Data dostępności:
Data publikacji:
Sprawy Sherlocka Holmesa – ebook
Arthur Conan Doyle
Sherlock Holmes i doktor Watson po raz ostatni zapraszają czytelników w świat kryminalnych zagadek. Najsłynniejszy detektywistyczny duet krok po kroku zbliża się do rozwiązania tajemnic przestępczego półświatka. Tym razem . wyjaśniają kradzież drogocennego klejnotu, szukają „wampira" z Sussex oraz rozwiązują tajemnicę zniknięcia młodej żony sprzedawcy farb. „Sprawy Sherlocka Holmesa" są dziewiątym,...Data dostępności:
Data publikacji:
Jak przetrwać i odnieść sukces w biznesie – audiobook
Bettger Frank
Ponad 10 milionów sprzedanych egzemplarzy na całym świecie. W książce znajdujemy cenne wskazówki, inspirujące studia przypadków, jak wyrobić w sobie styl i technikę świetnego sprzedawcy. Książka Bettgera jest wielkim bestsellerem, a dla milionów jego czytelników to swoisty katechizm handlowca. Carnegie nazwał ją najbardziej użyteczną i inspirującą książką o sprzedaży jaką kiedykolwiek napisano. Dziś...Data dostępności:
Data publikacji:
Lider sprzedaży. Jak angażować handlowców w aktywną sprzedaż – audiobook
Robert Zych
" Ta książka to poradnik dla lidera. Pomoże Ci zbudować dobre relacje z zespołem - tak, by rósł i rozkwitał, a nie grzązł we wzajemnych pretensjach, animozjach i chorej rywalizacji. Zobaczysz też, jak stosować szeroko omówioną w tej książce strategię opartą na typologii, która pozwoli Ci wypracować najlepsze podejście do każdego z charakterologicznych typów sprzedawcy. Powiedzmy, że jesteś naprawdę...Data dostępności:
Data publikacji:
Życie uliczne w niegdysiejszej Warszawie – ebook
Stanisław Milewski
Opowieść o dawnej Warszawie i jej mieszkańcach, o czasach, gdy Nowy Świat leżał na peryferiach miasta a Krakowskie Przedmieście było wybrukowane drewnianymi kostkami. Po ulicach jeździły dorożki i omnibusy, po podwórzach wędrowali obnośni sprzedawcy cebuli, orzechów, kołder, garnków... Autor barwnie opisuje rozwój stolicy: stan ulic i zabudowy, komunikację miejską i zmienne losy przepisów ruchu drogowego,...Data dostępności:
Data publikacji:
Magiczne słowa – ebook
Jonah Berger
Bestseller ".New York Timesa", prawa sprzedane do 15 krajów! Prawie wszystko, co robimy, opiera się na słowach. Za pomocą słów rozmawiamy, zgadzamy się, kłócimy się i godzimy. Słowa nas łączą i dzielą. Słowa sprawiają, że liderzy przewodzą, sprzedawcy sprzedają, a rodzice wychowują. Nawet nasze prywatne myśli opierają się na języku. Ale niektóre słowa mają większy wpływ niż inne. Potrafią lepiej...Data dostępności:
Data publikacji:
Kupiec Alfa. Przewodnik po efektywnych zakupach i negocjacjach – audiobook
Adrian Prościak
Zakupy w biznesie w praktycznym wydaniu Relacja między sprzedawcami i zakupowcami we współczesnym biznesie przypomina trochę pole bitwy. Celem tych pierwszych jest oczywiście sprzedać jak najwięcej i na jak najbardziej korzystnych dla siebie warunkach. Ci drudzy chcą rzecz jasna kupić, ale po pierwsze dokładnie to, co jest potrzebne ich firmie, a po drugie w możliwie najlepszej cenie... Przy czym...Data dostępności:
Data publikacji:
Przestań wreszcie sprzedawać. Jak rozwinąć każdy biznes, zmieniając tylko jedną rzecz – audiobook
Robert Lipiński
Sprzedaż precyzyjnie dopracowana. Profesjonalnie traktowana sprzedaż nie powinna być postrzegana jak zbiór przypadkowych działań, prowadzonych z nadzieją na mniej lub bardziej prawdopodobny sukces. W fachowym ujęciu sprzedaż należy potraktować jak proces, który można rozpracować, poznać i dokładnie opisać. Właśnie takie podejście do sprzedaży reprezentuje Robert Lipiński, sprzedawca praktyk z wieloletnim...Data dostępności:
Data publikacji: