sprzedawcy
Liczba pozycji: 13
Gamedec. Część 2. Sprzedawcy lokomotyw – audiobook
Marcin Sergiusz Przybyłek
Druga część przygód gamedeca Torkila Aymore’a. Warsaw City, XXII wiek. Świat rządzony jest przez wielkie korporacje farmaceutyczne, bio- i cybertechnologiczne. Rozwój cybernetyki doprowadził do podziału rzeczywistości na dwie - fizyczną i wirtualną. Nie wszystkim jest to na rękę. Świat wirtualny zostaje zaatakowany przez wirusy, których celem są jego żyjący mieszkańcy, zoeneci. Problem jest...Data dostępności:
Data publikacji:
Jak przetrwać i odnieść sukces w biznesie – audiobook
Bettger Frank
Ponad 10 milionów sprzedanych egzemplarzy na całym świecie. W książce znajdujemy cenne wskazówki, inspirujące studia przypadków, jak wyrobić w sobie styl i technikę świetnego sprzedawcy. Książka Bettgera jest wielkim bestsellerem, a dla milionów jego czytelników to swoisty katechizm handlowca. Carnegie nazwał ją najbardziej użyteczną i inspirującą książką o sprzedaży jaką kiedykolwiek napisano. Dziś...Data dostępności:
Data publikacji:
Gamedec. Część 3.1. Zabaweczki. Błyski – audiobook
Marcin Przybylek
Kontynuacja przygód gierczanego detektywa Torkila Aymore’a, znanego już czytelnikom z powieści „Gamedec: Sprzedawcy Lokomotyw”. Tym razem gamedec wyrusza w kosmos, żeby wyjaśnić zagadkę, która może ocalić albo zniszczyć ludzkość. Torkil po pokonaniu cyfrowej Bestii udaje się na emigrację i ląduje na Gai, pierwszej sterraformowanej planecie i zarazem raju nowoczesnych technologii,...Data dostępności:
Data publikacji:
Korzystna transakcja. Strategie i taktyki skutecznego negocjatora – audiobook
Jeb Blount
Bez skutecznych negocjacji nie ma sprzedaży. Kupujący świetnie o tym wiedzą i potrafią znakomicie się przygotować: zdobywają więcej informacji, negocjują większe stawki i staranniej kontrolują proces sprzedaży. Najczęściej więc udaje im się zdobyć silniejszą pozycję od sprzedawcy. Natomiast większości sprzedawców brakuje umiejętności negocjowania. Z różnych powodów dają się wyprowadzać w pole, a...Data dostępności:
Data publikacji:
Magiczne słowa – ebook
Jonah Berger
Bestseller ".New York Timesa", prawa sprzedane do 15 krajów! Prawie wszystko, co robimy, opiera się na słowach. Za pomocą słów rozmawiamy, zgadzamy się, kłócimy się i godzimy. Słowa nas łączą i dzielą. Słowa sprawiają, że liderzy przewodzą, sprzedawcy sprzedają, a rodzice wychowują. Nawet nasze prywatne myśli opierają się na języku. Ale niektóre słowa mają większy wpływ niż inne. Potrafią lepiej...Data dostępności:
Data publikacji:
Techniki manipulacji – ebook
Sergiusz Kizińczuk
Jak za pomocą kilku słów nakłonić kogoś do zachowania się w taki sposób, jak Ty chcesz? Czy tego chcesz, czy nie, z manipulacją stykasz się każdego dnia wiele razy. O tym, że dałeś się zmanipulować, przekonujesz się zwykle po czasie. Czasem kupisz coś, co nie jest Ci do niczego potrzebne, czasem pod wpływem manipulacji podejmiesz jakąś niekorzystną decyzję. Targają wtedy Tobą różne emocje – od złości...Data dostępności:
Data publikacji:
Growth Hacking: Jak pomaga pozyskiwać nowych klientów i utrzymywać obecnych – audiobook
Tomasz Dmuchowski
Znaj(dź) swojego klienta Growth hacking to jedna z metodyk prowadzenia działań marketingowych, sprzedażowych i rozwoju produktu, w której celem aktywności nie są największe zasięgi, a dotarcie do możliwie najlepiej określonej grupy docelowej. Oczywiście przy zachowaniu jak najniższego kosztu tego procesu. Gdy się nad tym chwilę zastanowić, takie podejście jest sensowne ― co bowiem sprzedawcy po rozpoznawalności...Data dostępności:
Data publikacji:
Jak nie wciskać? Czyli o relacyjnej sprzedaży w bezpośrednim wydaniu – audiobook
Arkadiusz Kocimski Adrian Komsta
Czy wiesz, że TYLKO 3% klientów uważa, że sprzedawcy są godni zaufania? A czy zdajesz sobie sprawę, że AŻ 61% handlowców twierdzi, że sprzedaż jest obecnie dużo trudniejsza, niż była pięć lat temu? Jak myślisz, z czego to wynika? Współcześni klienci oczekują od drugiej strony wsparcia i doradztwa, handlowcy zaś przewodnika, który nauczy ich, jak robić to właściwie. Oto Twój klucz do świata sprzedaży,...Data dostępności:
Data publikacji:
Mistrz sprzedaży w czasach kryzysu – audiobook
Arkadiusz Bednarski
Zagrożenie, a może szansa? To zależy od Ciebie! Kryzys to czas, w którym wiele podmiotów gospodarczych i wielu klientów przeżywa trudne chwile. Niedostatki wolnych środków, niepewność przyszłości, niespodziewane zmiany przepisów, wydarzenia na świecie i w kraju, na które nie mamy wpływu - wszystkie te czynniki mogą spowodować, że w trakcie rozmowy handlowej sprzedawca usłyszy od potencjalnego klienta:...Data dostępności:
Data publikacji:
Prawa sukcesu. Tom IX i Tom X – ebook
Napoleon Hill
IX Prawo Sukcesu: Zwyczaj robienia więcej niż to, za co nam płacą "Przez ponad dwadzieścia pięć lat uważnie studiowałem ludzi pod kątem ustalenia, dlaczego jedni osiągają godne odnotowania sukcesy, podczas gdy drudzy nie idą naprzód, chociaż posiadają dokładnie takie same zdolności. I wydaje się być faktem znaczącym, że każda z obserwowanych przeze mnie osób, która stosowała zasadę wykonywania więcej...Data dostępności:
Data publikacji: