sprzedawcy
Liczba pozycji: 14
Swoboda działalności gospodarczej wytwórcy - sprzedawcy energii elektrycznej – ebook
Marcin Marszałek
W książce przedstawiono analizę sytuacji prawnej przedsiębiorstwa energetycznego zajmującego się wytwarzaniem i sprzedażą energii elektrycznej , osadzoną w uwarunkowaniach umów zawieranych z odbiorcami energii i z innymi przedsiębiorstwami energetycznymi (np. operatorami systemu przesyłowego bądź dystrybucyjnego) oraz w uwarunkowaniach instrumentów oddziaływania na wytwórcę i sprzedawcę przez organy...Data dostępności:
Data publikacji:
Odpowiedzialność sprzedawcy z tytułu rękojmi za wady fizyczne rzeczy – ebook
Anna Falkowska
Umowa sprzedazy jest najczesciej zawierana umowa zarówno w obrocie konsumenckim, jak i gospodarczym. Wadliwosc przedmiotu sprzedazy rodzi nie tylko dotkliwe skutki ekonomiczne, lecz takze wiele problemów prawnych. Prezentowana ksiazka jest monograficznym opracowaniem problematyki instytucji rekojmi z jednoczesnym wskazaniem jej historycznej ewolucji. Przedstawia bowiem całosc zagadnien zwiazanych z...Data dostępności:
Data publikacji:
Jak przetrwać i odnieść sukces w biznesie – audiobook
Bettger Frank
Ponad 10 milionów sprzedanych egzemplarzy na całym świecie. W książce znajdujemy cenne wskazówki, inspirujące studia przypadków, jak wyrobić w sobie styl i technikę świetnego sprzedawcy. Książka Bettgera jest wielkim bestsellerem, a dla milionów jego czytelników to swoisty katechizm handlowca. Carnegie nazwał ją najbardziej użyteczną i inspirującą książką o sprzedaży jaką kiedykolwiek napisano. Dziś...Data dostępności:
Data publikacji:
Sprzedaż przez Internet. Aspekty prawne – ebook
Mariusz Zelek
Opracowanie przedstawia prawne aspekty sprzedaży przez Internet w świetle prawa polskiego i wybranych regulacji o charakterze europejskim i międzynarodowym, zarówno z punktu widzenia sprzedawcy jak i kupującego. Poszczególne rozdziały bazują na rozwiązaniach prawnych dotyczących sprzedaży w ogólności, wskazując na odmienności związane ze specyfiką sprzedaży za pośrednictwem Internetu. Praca zawiera...Data dostępności:
Data publikacji:
Niezgodność towaru konsumpcyjnego z umową sprzedaży konsumenckiej – ebook
Ewa Habryn
Stan prawny na 1.11.2009 r. Efektem wejścia w życie ustawy z dnia 27 lipca 2002 r. o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej i o zmianie Kodeksu cywilnego jest dualizm reżimów odpowiedzialności sprzedawcy za nienależytą jakość sprzedanego towaru. Ustawa bowiem, za dyrektywą 1999/44 Parlamentu Europejskiego i Rady w sprawie niektórych aspektów sprzedaży towarów konsumpcyjnych i związanych z tym...Data dostępności:
Data publikacji:
Korzystna transakcja. Strategie i taktyki skutecznego negocjatora – audiobook
Jeb Blount
Bez skutecznych negocjacji nie ma sprzedaży. Kupujący świetnie o tym wiedzą i potrafią znakomicie się przygotować: zdobywają więcej informacji, negocjują większe stawki i staranniej kontrolują proces sprzedaży. Najczęściej więc udaje im się zdobyć silniejszą pozycję od sprzedawcy. Natomiast większości sprzedawców brakuje umiejętności negocjowania. Z różnych powodów dają się wyprowadzać w pole, a...Data dostępności:
Data publikacji:
Ochrona konsumencka przedsiębiorców – ebook
Witold Chomiczewski Kinga Majczak-Górecka Adam Szkurłat Michał Żmijewski
Od 1 stycznia 2021 r. ochroną konsumencką objęto przedsiębiorców jednoosobowych, w zakresie zawierania przez nich umów niebędących przedmiotem ich działalności gospodarczej. W publikacji omówiono w szczególności: co w praktyce powinni zrobić sprzedawcy, by dostosować swoje wzory umów, regulaminy oraz procedury reklamacyjne do nowych przepisów, jak należy rozumieć pojęcie umów zawieranych...Data dostępności:
Data publikacji:
Keraban Uparty. Kéraban-le-Têtu – ebook
Jules Verne
Pełna humoru dwutomowa powieść przygodowa Juliusza Verne: „Keraban Uparty” - „Kéraban-le-Têtu”. Książka w dwóch wersjach językowych: polskiej i francuskiej. Version bilingue: polonaise et française. Ta opowieść przygodowa jest jedną z najzabawniejszych powieści francuskiego autora, jest również jedną z jego najmniej znanych książek. Opowiada ona o sprzedawcy...Data dostępności:
Data publikacji:
Growth Hacking: Jak pomaga pozyskiwać nowych klientów i utrzymywać obecnych – audiobook
Tomasz Dmuchowski
Znaj(dź) swojego klienta Growth hacking to jedna z metodyk prowadzenia działań marketingowych, sprzedażowych i rozwoju produktu, w której celem aktywności nie są największe zasięgi, a dotarcie do możliwie najlepiej określonej grupy docelowej. Oczywiście przy zachowaniu jak najniższego kosztu tego procesu. Gdy się nad tym chwilę zastanowić, takie podejście jest sensowne ― co bowiem sprzedawcy po rozpoznawalności...Data dostępności:
Data publikacji:
Jak nie wciskać? Czyli o relacyjnej sprzedaży w bezpośrednim wydaniu – audiobook
Arkadiusz Kocimski Adrian Komsta
Czy wiesz, że TYLKO 3% klientów uważa, że sprzedawcy są godni zaufania? A czy zdajesz sobie sprawę, że AŻ 61% handlowców twierdzi, że sprzedaż jest obecnie dużo trudniejsza, niż była pięć lat temu? Jak myślisz, z czego to wynika? Współcześni klienci oczekują od drugiej strony wsparcia i doradztwa, handlowcy zaś przewodnika, który nauczy ich, jak robić to właściwie. Oto Twój klucz do świata sprzedaży,...Data dostępności:
Data publikacji: