sprzedaż
Liczba pozycji: 13
Halo? Sprzedaż! – ebook
Aleksander Sienkiewicz
"Halo? Sprzedaż!" to poradnik nowej psychologii sprzedaży, który sprzeciwia się bezemocjonalnym, nieelastycznym gotowcom mechanicznego i automatycznego sprzedawania. Jego zadaniem jest zainspirować czytelnika do inteligentnej i zorientowanej na człowieka sprzedaży, w której relacja między ludźmi daje podwalinę pod długoterminowy sukces. Tylko ludzka sprzedaż przez telefon buduje prawdziwą wartość i...Data dostępności:
Data publikacji:
Poznaj sekret jak pisać ebooki – ebook
Paweł Sygnowski
Poznaj sekret, jak pisać ebooki i naucz się na nich zarabiać, korzystając z doświadczenia autora bestsellerów. W książce zostały poruszone takie kwestie jak: Na jaki temat napisać własnego ebooka? Jak ustalić najlepszą ceną za swojego ebooka? W jakim formacie wydać własnego ebooka? Jak zautomatyzować sprzedaż swojego ebooka? Jak i gdzie reklamować swojego ebooka? Jak sprzedawać prawa do sprzedawania...Data dostępności:
Data publikacji:
Aukcje internetowe... i co dalej? – ebook
Wojciech Cywiński
Z roku na rok coraz więcej osób kupuje w internecie. Czy wiesz, jak do nich dotrzeć i wykorzystać swoją szansę? Liczba internautów dokonujących zakupów w sieci rośnie z roku na rok. W Polsce apogeum tego procesu zostanie osiągnięte według szacunków za jakieś 5-10 lat, kiedy to praktycznie 100% społeczeństwa będzie miało dostęp do internetu. Jako sprzedawca internetowy powinieneś być tego świadomy....Data dostępności:
Data publikacji:
Dzwonisz, sprzedajesz – ebook
Artur Affek
Niniejsza publikacja jest zaprzeczeniem dotychczas spotykanego podejścia o istnieniu „magicznych technik gwarantujących sukces” w telemarketingu i w handlu przez telefon. Przekonuje ona do porzucenia schematów i wypracowania własnej techniki sprzedaży. Autor dostarcza Czytelnikowi wszystkich potrzebnych do tego narzędzi, w postaci m.in. informacji o tym: Jak budować emocje, które sprzedają? ...Data dostępności:
Data publikacji:
Jak oczarować klienta – ebook
Jan Batorski
Opanuj sztukę oczarowywania klienta. Sprzedaż to proces — i to Ty jesteś twórcą tego procesu. Żeby Twoja sprzedaż była skuteczna, potrzebujesz opanowania pakietu umiejętności. Jeśli będziesz posiadał te umiejętności, to zaczniesz sprzedawać swobodnie i skutecznie. Im lepiej będziesz wykonywał swoją pracę, tym więcej ludzi będzie Cię lubiło i polecało innym. Zmienisz w ten sposób również jakość swojego...Data dostępności:
Data publikacji:
Rozlewisko Tom 3.: Miłość nad rozlewiskiem – audiobook
Małgorzata Kalicińska
Sprzedaż książkowej wersji Miłości nad rozlewiskiem przekroczyła 200 tysięcy egzemplarzy. Miłość nad rozlewiskiem uświadamia nam, iż życie ciągle zaskakuje i dostarcza wielu powodów do tego, by nie bać się śmiałych decyzji, bądź do tego, by trwać przy tych raz podjętych. Najważniejsze to czuć, myśleć, być kowalem własnego losu... Dwie narratorki: Gosia, która uważa, że zaczęła swoją nową małą stabilizację...Data dostępności:
Data publikacji:
Live your dreams – ebook
Les Brown
Przychodzi w życiu czas, kiedy należy porzucić wszelki obciążający bagaż, aby móc walczyć o siebie samego i o swe marzenia – Les Brown Oto osobista formuła sukcesu i szczęścia Lesa Browna, zawierająca pozytywne myśli, wskazówki i przykłady z życia autora. Otrzymujesz też szczegółowy plan działania, który pomoże Ci skoncentrować się na konkretnych celach i… osiągnąć je! Przesłanie tej zadziwiającej...Data dostępności:
Data publikacji:
Zwyczajny facet – audiobook
Małgorzata Kalicińska
Sprzedaż książkowej wersji Zwyczajnego faceta przekroczyła sto tysięcy egzemplarzy. Posłuchaj historii o tym, jak pozbawiony pracy Wiesiek dowiaduje się od swego kumpla, że jest dobra praca, ale daleko poza domem. Przyjmuje ją z wątpliwościami i nadzieją, zresztą skorzystałby z każdej szansy, byle przerwać poniżający stan pałętania się po domu, bycia utrzymankiem własnej żony. Silne i prawdziwe męskie...Data dostępności:
Data publikacji:
Scientific Advertising – ebook
Claude Hopkins
Poznaj Claude'a Hopkinsa, nazywanego „Arystotelesem reklamy”. Co takiego wiedział o tworzeniu reklam, czego nie wiedzą inni? Gdybyś stworzył reklamę, która zdobyłaby najwyższe laury, jakie przyznawane są w reklamowej branży, prawdopodobnie Claude Hopkins nie zainteresowałby się nawet Twoim imieniem. Ale jeśli – z dala od laurów, opublikowałbyś „brzydką” reklamę, której wyniki byłyby lepsze od przeciętnych,...Data dostępności:
Data publikacji:
Umysł sprzedawcy – ebook
Artur Wojciechowski
Jak w ciągu 21 dni zwiększyć swoją skuteczność i zwielokrotnić zyski, jakie generuje Ci sprzedaż bezpośrednia? "Być może nie jest to dla Ciebie oszałamiająca wiadomość, ale moje dochody wzrosły 8-krotnie, kiedy zastosowałem metody zawarte w publikacji "Umysł sprzedawcy"." Artur Wojciechowski, autor Większość osób powie: "niemożliwe" i nigdy nawet nie spróbuje tego osiągnąć. Czy Ty też wyżej cenisz...Data dostępności:
Data publikacji: