sprytny
Liczba pozycji: 5
Popraw się Cukierku! – audiobook
Waldemar Cichoń
Czy koty zawsze spadają na cztery łapy? Cukierek…och, jakże mylące bywa to słodkie imię! Posłuchaj zabawnych i świetnie przeczytanych opowiadań o najbardziej niezwykłym kocie na świecie. Cukierek jest już duży i niezależny, ale zajmuje się głównie rozrabianiem, jedzeniem i spaniem. Ciągle przysparza kłopotów Marcelowi, Maćkowi i ich rodzicom. Przed kim tym razem ucieka nasz bohater i...Data dostępności:
Data publikacji:
Cukierku, Ty łobuzie! – audiobook
Waldemar Cichoń
Wesoły i sprytny kotek wywraca życie rodziny Marcela do góry nogami. Poznajcie Cukierka-małego, pręgowanego dachowca, słodkiego i uroczego. Wszyscy go kochają, choć czasem przysparza kłopotów i niektórych doprowadza tym do szaleństwa. Wszystko zaczyna się niewinnie. Pewnego dnia Marcel i jego rodzice przygarniają kotka. Spośród całego rodzeństwa Marcel wybiera największego psotnika. Przyjeżdżają...Data dostępności:
Data publikacji:
Kryminał Gdzie jest Trzeci Król? – ebook
Maciej Słomczyński
Kolekcjoner dzieł sztuki z Ameryki Południowej pragnie mieć w swojej kolekcji rzadki obraz autorstwa Ribery przedstawiający jednego z trzech króli składających dary Dzieciątku. Posiada portrety pozostałych dwóch, więc naturalne jest, że zależy mu na uzupełnieniu tryptyku. Sprawa jest o tyle trudna, że Trzeci Król znajduje się w zbiorach leżącego w Polsce państwowego muzeum. Zdobycia go podejmuje się...Data dostępności:
Data publikacji:
Marzycielka – ebook
Stefania Jagielnicka-Kamieniecka
„Marzycielka” Stefanii Jagielnickiej-Kamienieckiej to powieść obyczajowa z wątkiem romansowym i kryminalnym. Zaczęło się od wypowiedzianego kiedyś mimochodem przez babkę Agnieszki stwierdzenia, które zakonotowała w pamięci: „Jeżeli człowiek czegoś pragnie, musi o tym nieustannie marzyć, żeby to osiągnąć”. Lubiła marzyć i się tego nie bała. Pragnęła mieć dużą rodzinę, kochającego...Data dostępności:
Data publikacji:
Techniki obrony ceny. Jak sprzedawać skutecznie bez obniżania ceny – audiobook
Roman Kawszyn Adam Szaran
„Za drogo”, „Cena jest za wysoka”, „Wy to już zupełnie powariowaliście z tymi cenami” - to słowa, których handlowcy boją się chyba najbardziej. Jak zareagujesz? Będziesz kłócił się z klientem, mówiąc: „Proszę spojrzeć na jakość”, czy od razu udzielisz rabatu? Żaden z tych ruchów nie jest najlepszy. A co powinieneś zrobić? Obronić cenę! Tradycyjnie etap...Data dostępności:
Data publikacji: