social media
Liczba pozycji: 5
Marketing hotelowy - praktycznie – ebook
Agata Adaszyńska
Książka jest poradnikiem marketingu hotelowego. Jak prowadzić administrację hoteli i innych obiektów noclegowych? Biur podróży, agencji turystycznych oraz innych podmiotów turystycznych w zakresie budowania strategii marketingowej? Jakie są tajemnice prowadzenia profilu i kampanii w social media, e-mail marketingu, kampanii Adwords, PR, copywritingu? Odpowiedzi na te i inne pytania znajdują się...Data dostępności:
Data publikacji:
Antropologia pamięci – ebook
Paweł Majewski Marcin Napiórkowski
Antologia przekładów kilkudziesięciu tekstów dotyczących rozmaitych aspektów badań nad pamięcią. Redaktorzy i tłumacze dobrali je w taki sposób, by publikacja w pełni odzwierciedlała różnorodność zagadnień podejmowanych w ramach memory studies. Materiały zostały zgrupowane w dziewięciu działach tematycznych, ukazujących problem pamięci kulturowej w kontekście antropologii ciała, rzeczy, mediów, przestrzeni,...Data dostępności:
Data publikacji:
E-marketing w praktyce. Strategie skutecznej promocji online – ebook
Artur Maciorowski
Przekonaj się, jak pozyskać klientów w sieci i przechytrzyć konkurencję! Poznaj cenne wskazówki praktyka e-biznesu! Trzymasz w rękach najbardziej rozbudowany i kompleksowy przewodnik po e-marketingu w Polsce. Poradnik nauczy cię, jak używać internetowych narzędzi do efektywnej budowy i wzmocnienia działań twojej firmy czy marki. Dowiesz się, jak praktycznie planować akcje marketingowe online. Poznasz...Data dostępności:
Dyskursy polityczne w Polsce i Czechach po roku 1989 – ebook
Agnieszka Budzyńska-Daca Paweł Nowak Jerzy Lewiński Katarzyna Bielawska-Drzewek Dariusz Górski Renata Rusin-Dybalska Mieczysław Balowski Beata Kuboková
Zbiór tekstów analizujących elementy kształtowania się dyskursu politycznego w okresie przemian demokratycznych, które miały miejsce po roku 1989 w Polsce i Czechach. W książce zaprezentowano – z perspektywy polskiej i czeskiej – różnorodne strategie komunikacyjne i odmienne wizerunki aktorów politycznych, aby wskazać podobieństwa i różnice doktryn politycznych, ideologii społecznych, jak i standardów...Data dostępności:
Data publikacji:
The Diary of a CEO – ebook
Steven Bartlett
To nie jest książka o strategii biznesowej. Strategia zmienia się jak pory roku. To książka o czymś znacznie trwalszym. U podstaw wszelkich sukcesów i porażek, z którymi się zetknąłem – zarówno w mojej karierze przedsiębiorcy, jak i podczas setek przeprowadzonych przeze mnie wywiadów w moim podcaście „The Diary of a CEO” – leży pewien zestaw zasad. Wytrzymują one próbę czasu, mają zastosowanie...Data dostępności:
Data publikacji: