social
Liczba pozycji: 63
Advances in Contemplative Social Research – ebook
Krzysztof T. Konecki
This book is unique and audacious, and fits very well with current tendencies within qualitative research. It introduces new, fresh threads to questions and concerns that are highly significant for contemporary social sciences. The formulated conclusions go beyond directly methodological issues, posing key philosophical questions to the whole project of Western sociology. Gra ży na Woroniecka ...Data dostępności:
Data publikacji:
Jak dać się znaleźć i się nie zgubić – ebook
Andrzej Kwaśniewski
Praktyczny poradnik, jak poruszać się w mediach społecznościowych, jak budować markę i markę osobistą w social media, przegląd najważniejszych narzędzi i trendów.Data dostępności:
Data publikacji:
Senior Policy in Hungary, Poland and Russia – ebook
Bogusława Urbaniak Yaroslava Evseeva Laszlo Patyan
The monograph considers the notion and scope of senior policy vis-à-vis similar policies, such as social policy on ageing, social policy on old age, and social policy on the elderly. Although retirement policy is unrelated to senior policy, it is also covered in the monograph because of its influence on the financial situation and well-being of the elderly and older adults. A brief review of the demographic...Data dostępności:
Data publikacji:
Lotny patrol – ebook
Marcin Bill
Każdy ma prawo do wolności słowa. Nie zawsze jednak słowo jest takie, jakiego oczekujemy. Jeszcze rzadziej słowo niesie jakąś istotną informację. W dobie internetu i social media słowa, ich kontekst i znaczenie przestały się liczyć. Teraz ważny jest efekt. Im większy, tym lepiej.Data dostępności:
Data publikacji:
Jak dbać o wizerunek w mediach społecznościowych – ebook
Tomasz Reich
Jak dbać o wizerunek w mediach społecznościowych? to pozycja, której dotąd nie było na rynku. W jednym miejscu znajdziesz praktyczne informacje o wszystkich platformach social mediów, oparte przede wszystkim na realnych przykładach z sieci.Data dostępności:
Data publikacji:
The Gospel of Wealth – ebook
Andrew Carnegie
Embark on a profound exploration of societal responsibility and the power of wealth with "The Gospel of Wealth" by Andrew Carnegie. In this seminal work, Carnegie, the pioneering industrialist and philanthropist, articulates a visionary perspective on the ethical obligations of the affluent towards the betterment of society. Through eloquent prose and persuasive argumentation, Carnegie advocates for...Data dostępności:
Data publikacji:
Najlepsze włoskie przepisy. Część 4 – ebook
Michelle Enderson
Książka zawiera zbiór smacznych włoskich przepisów przygotowywanych w najlepszych zagranicznych restauracjach, jak w Bar Agricole, San Francisco, Palizzi Social Club w Filadelfii, Chiltern Firehouse w Londynie oraz włoskich regionach takich jak Emilii Romanii znanej z najlepszych potraw robionych we Włoszech. Książka zawiera wiele smacznych przepisów, idealny prezent dla osób uwielbiających kuchnie...Data dostępności:
Data publikacji:
Najlepsze włoskie przepisy. Część 3 – ebook
Michelle Enderson
Książka zawiera zbiór smacznych włoskich przepisów przygotowywanych w najlepszych zagranicznych restauracjach, jak w Bar Agricole, San Francisco, Palizzi Social Club w Filadelfii, Chiltern Firehouse w Londynie oraz włoskich regionach takich jak Emilii Romanii znanej z najlepszych potraw robionych we Włoszech. Książka zawiera wiele smacznych przepisów, idealny prezent dla osób uwielbiających kuchnie...Data dostępności:
Data publikacji:
Globalizaciόn y desarrollo sostenible – ebook
Mirosława Czerny Ciro Alfonso Serna Mendoza
En el presente tomo se están mostrando diferentes temas relacionados con el desarrollo sostenible dentro del contexto de globalización. Esta colección de textos seleccionados discute varias teorías del desarrollo, la sostenibilidad, las políticas espaciales, industriales y sociales. La mayoría de los artículos se dedican al desarrollo en caso de varias regiones colombianas. La idea de globalización...Data dostępności:
Data publikacji:
Marketing hotelowy - praktycznie – ebook
Agata Adaszyńska
Książka jest poradnikiem marketingu hotelowego. Jak prowadzić administrację hoteli i innych obiektów noclegowych? Biur podróży, agencji turystycznych oraz innych podmiotów turystycznych w zakresie budowania strategii marketingowej? Jakie są tajemnice prowadzenia profilu i kampanii w social media, e-mail marketingu, kampanii Adwords, PR, copywritingu? Odpowiedzi na te i inne pytania znajdują się...Data dostępności:
Data publikacji: