social
Liczba pozycji: 39
Jak dać się znaleźć i się nie zgubić – ebook
Andrzej Kwaśniewski
Praktyczny poradnik, jak poruszać się w mediach społecznościowych, jak budować markę i markę osobistą w social media, przegląd najważniejszych narzędzi i trendów.Data dostępności:
Data publikacji:
Jak dbać o wizerunek w mediach społecznościowych – ebook
Tomasz Reich
Jak dbać o wizerunek w mediach społecznościowych? to pozycja, której dotąd nie było na rynku. W jednym miejscu znajdziesz praktyczne informacje o wszystkich platformach social mediów, oparte przede wszystkim na realnych przykładach z sieci.Data dostępności:
Data publikacji:
Najlepsze włoskie przepisy. Część 4 – ebook
Michelle Enderson
Książka zawiera zbiór smacznych włoskich przepisów przygotowywanych w najlepszych zagranicznych restauracjach, jak w Bar Agricole, San Francisco, Palizzi Social Club w Filadelfii, Chiltern Firehouse w Londynie oraz włoskich regionach takich jak Emilii Romanii znanej z najlepszych potraw robionych we Włoszech. Książka zawiera wiele smacznych przepisów, idealny prezent dla osób uwielbiających kuchnie...Data dostępności:
Data publikacji:
Najlepsze włoskie przepisy. Część 3 – ebook
Michelle Enderson
Książka zawiera zbiór smacznych włoskich przepisów przygotowywanych w najlepszych zagranicznych restauracjach, jak w Bar Agricole, San Francisco, Palizzi Social Club w Filadelfii, Chiltern Firehouse w Londynie oraz włoskich regionach takich jak Emilii Romanii znanej z najlepszych potraw robionych we Włoszech. Książka zawiera wiele smacznych przepisów, idealny prezent dla osób uwielbiających kuchnie...Data dostępności:
Data publikacji:
Joshua’s Vision – ebook
William J. Locke
During the war, Joshua Fendik became rich against his will and found for himself an entrance to social circles, completely new to him. In particular, he falls under the influence of Robins Dale, a sculptor who supports a useless husband abroad. Robins „mothers” Joshua and prompts him to try his hand with a chisel.Data dostępności:
Data publikacji:
The Freaks of Mayfair – ebook
E.F. Benson
From the Mayfair society, everyone is a prominent representative of high society. Sir Louis and Lady Mary the Tagetes transform snobbery into an art form. Mr. Sandow, the secular vicar, who seems to be interested in everything but real spirituality. Everyone eagerly fights for social status in high society, unnoticing many dangerous details.Data dostępności:
Data publikacji:
Marketing hotelowy - praktycznie – ebook
Agata Adaszyńska
Książka jest poradnikiem marketingu hotelowego. Jak prowadzić administrację hoteli i innych obiektów noclegowych? Biur podróży, agencji turystycznych oraz innych podmiotów turystycznych w zakresie budowania strategii marketingowej? Jakie są tajemnice prowadzenia profilu i kampanii w social media, e-mail marketingu, kampanii Adwords, PR, copywritingu? Odpowiedzi na te i inne pytania znajdują się...Data dostępności:
Data publikacji:
The Custom of the Country – ebook
Edith Wharton
Edith Wharton’s 1913 novel is a devastating critique of American upward mobility, told through the journey of Undine Spragg from fictional Midwestern Apex City to New York to Paris. Undine Spragg is one of the most ruthless characters in all of literature, as selfishly unscrupulous as she is fiercely beautiful. As Undine climbs the social ladder through a series of marriages and affairs, she shows...Data dostępności:
Data publikacji:
Marketing Sportowy dobie 5.0 – ebook
Katarzyna Dąbrowska Gabriela Koziara Joanna Harasymów-Romańczuk Joanna Łyszczarz Karolina Małysz-Czyż Kinga Kopacz Natalia Pavliuk Kateryna Masich Katarzyna Selwant Magdalena Wieczorek Anna Piwowarska Maciej Maciusiak Aleksandra Fijał Anna Puławska Aleksandra Kiepura Bartosz Ostałowski Kamil Kobędzowski Piotr Lisek
Marketing Sportowy dobie 5.0 – e-book Co znajdziesz w środku? W naszym wyjątkowym e-booku znajdziesz 6 inspirujących wywiadów z topowymi sportowymi influencerami, którzy osiągnęli mistrzostwo w swojej dyscyplinie oraz 4 wywiady z ekspertami ze świata sportu, zawierające praktyczne porady i wskazówki na temat codziennego życia i pracy sportowca. Wywiady zostały poprzedzone bogatą przedmową na temat...Data dostępności:
Data publikacji:
Marketing sportowy w dobie 5.0 – ebook
Katarzyna Dąbrowska Gabriela Koziara Joanna Łyszczarz Kinga Kopacz Natalia Pavliuk Kateryna Masich Joanna Harasymów-Romańczuk Katarzyna Selwant Magdalena Wieczorek Anna Piwowarska Maciej Maciusiak Aleksandra Fijał Aleksandra Kiepura Bartosz Ostałowski Kamil Kobędzowski Piotr Lisek Karolina Małysz-Czyż Anna Puławska
Marketing sportowy w dobie 5.0 – e-book Co znajdziesz w środku? W naszym wyjątkowym e-booku znajdziesz 6 inspirujących wywiadów z topowymi sportowymi influencerami, którzy osiągnęli mistrzostwo w swojej dyscyplinie oraz 4 wywiady z ekspertami ze świata sportu, zawierające praktyczne porady i wskazówki na temat codziennego życia i pracy sportowca. Wywiady zostały poprzedzone bogatą przedmową na temat...Data dostępności:
Data publikacji: