skuteczne zarządzanie ebook
Liczba pozycji: 39
Jak skutecznie planować w firmie? – ebook
Justyna Broniecka
E-book przeznaczony jest dla osób, które chcą doskonalić zarządzanie sobą w czasie w oparciu o skuteczne planowanie zadań oraz zrozumienie mechanizmów, które rządzą nami podczas dnia. Podczas szkolenia dowiesz się jak skutecznie budować plany, jakie są oraz jak wykorzystywać mechanizmy do wyznaczania priorytetów. Będziesz też miał okazję zlokalizować pożeracze Twojego czasu i zmierzyć się z nimi. Kurs...Data dostępności:
Data publikacji:
Total War: SHOGUN 2 - poradnik do gry – ebook
Maciej "Czarny" Kozłowski
Poradnik ten jest przeznaczony zarówno dla graczy, którym przejście kampanii sprawia problem, jak i dla tych, którzy chcieliby poprawić swoje osiągi. Dzięki niemu żadne arkana gry nie pozostaną dla Was tajemnicą. Skrócona wersja spisu treści: -[Wprowadzenie] -[Wprowadzenie] Frakcje -[Skuteczne zarządzanie państwem] Gospodarka -[Skuteczne zarządzanie państwem] Zadowolenie -[Skuteczne zarządzanie państwem]...Data dostępności:
Data publikacji:
Czas na zmiany: Jak eliminować marnotrawienie czasu – ebook
Alan Coleger
Książka pomaga czytelnikom w osiągnięciu osobistych i zawodowych celów poprzez skuteczne zarządzanie czasem. Przedstawia różnorodne techniki i narzędzia planowania czasu oraz sposoby ustalania priorytetów i eliminacji marnowania czasu. Pokazuje, jak skutecznie delegować zadania i zwalczać prokrastynację. Omawia metody zarządzania stresem i utrzymania równowagi, monitorowania postępów. Przedstawia również...Data dostępności:
Data publikacji:
Czas na zmiany. Jak eliminować marnotrawienie czasu – ebook
Alan Coleger
Książka pomaga czytelnikom w osiągnięciu osobistych i zawodowych celów poprzez skuteczne zarządzanie czasem. Przedstawia różnorodne techniki i narzędzia planowania czasu oraz sposoby ustalania priorytetów i eliminacji marnowania czasu. Pokazuje, jak skutecznie delegować zadania i zwalczać prokrastynację. Omawia metody zarządzania stresem i utrzymania równowagi, monitorowania postępów. Przedstawia również...Data dostępności:
Data publikacji:
Wizerunek Sukcesu: Analiza, Cele, Reputacja – ebook
Edgar Enderson
Książka to kompendium dla wszystkich pragnących doskonalić zarządzanie wizerunkiem. Autor przedstawia analizę obecnego wizerunku oraz określanie strategicznych celów. Skuteczne narzędzia pomiaru sukcesu oraz techniki budowania trwałych, pozytywnych relacji. Książka nie tylko oferuje praktyczne wskazówki, ale także ukazuje, jak radzić sobie z kryzysami wizerunkowymi. Idealna dla menedżerów, przedsiębiorców...Data dostępności:
Data publikacji:
Umiejętności miękkie w praktyce – ebook
Edgar Enderson
Książka to obszerny poradnik dla każdego, kto pragnie poprawić swoje umiejętności interpersonalne i rozwinąć swoją karierę. Autor prezentuje pojęcia dotyczące umiejętności miękkich, ich znaczenie w dzisiejszym świecie biznesu. Książka omawia umiejętności miękkie, takie jak komunikacja, przywództwo, empatia i skuteczne zarządzanie czasem. Autor przedstawia różne sposoby oceny i pomiaru umiejętności...Data dostępności:
Data publikacji:
Innowacyjne zarządzanie wiedzą – ebook
Jan Fazlagić
Każdy z nas zarządza wiedzą, ale może robić to lepiej i czerpać z tego więcej profitów. Ten podręcznik uczy, jak zwiększać efektywność funkcjonowania organizacji poprzez wykorzystanie filozofii, technik i narzędzi zarządzania wiedzą. Publikacja jest podręcznikiem akademickim wspierającym proces uczenia i uczenia się dzięki blokowi dydaktycznemu, zawierającemu propozycje ćwiczeń do zastosowania na...Data dostępności:
Data publikacji:
Skuteczne strategie wynagrodzeń - tworzenie i zastosowanie – ebook
Stanisława Borkowska
Skuteczne strategie wynagrodzeń tworzenie i zastosowanie to najnowsza publikacja prof. Stanisławy Borkowskiej, będącej autorytetem w dziedzinie zarządzania zasobami ludzkimi. W książce w kompleksowy sposób omówiono proces tworzenia systemów wynagrodzeń oraz metody zarządzania nimi. Czytelnik dowie się, jak tworzyć takie systemy, aby były spójne ze strategią firmy, jej strukturą i kulturą organizacyjną...Data dostępności:
Data publikacji:
Zarządzanie marką – ebook
Ryszard Kłeczek Adam Sagan Jacek Kall
Wiele firm może szybko skopiować niemal każdą innowację pojawiającą sią na rynku, O ile jednak łatwo jest naśladować cechy produktu, o tyle trudno imitować siłę marki, dlatego może się ona przyczynić do utrzymania trwałej przewagi konkurencyjnej. Poza tym cechy produktów zmieniają się, na przykład za sprawą rozwoju technologicznego, a siła marki może być utrzymywana przez dłuższy czas. We współczesnej...Data dostępności:
Data publikacji:
Influencer Marketing. Potencjał cyfrowych twórców w kształtowaniu relacji konsumentów z markami – ebook
Anna Łaszkiewicz
Z powodu rosnącego za interesowania influencer marketingiem i rolą influencerów w budowani u relacji między markami a ich odbiorcami umiejętność oceny potencjału cyfrowych i wirtualnych twórców stała się niezwykle pożądana. W monografii omówiono zagadnienia dotyczące tradycyjnych influencerów i twórców cyfrowych, a także influencerów wirtualnych, których aktywność jest generowana komputerowo, między...Data dostępności:
Data publikacji: