skarb
Liczba pozycji: 5
Koszty podatkowe przedsiębiorcy – ebook
Grzegorz Ziółkowski
Wyjątkowa publikacja szczególnie przydatna księgowym, pracownikom biur rachunkowych, przedsiębiorcom oraz urzędnikom skarbówki.Data dostępności:
Data publikacji:
Ossendowski – ebook
Witold Michałowski
„Ossendowski zasłużył albo na nagrodę geografów za podróże, albo na Nobla za wyobraźnię pisarską”. Krzysztof Masłoń Antoni Ferdynand Ossendowski nie bał się żyć. Przygodami tego mistrza pióra i niepokornego podróżnika można by obdarzyć co najmniej kilka biografii. Dotarł do Wrót Agharty w Kraju Urianchajskim (obecna Tuwa) i usiłował rozgryźć mechanizm działania broni psychotropowej. Poznał ostatniego...Data dostępności:
Data publikacji:
Zdolne dziecko poznaje świat. 0-6 lat – ebook
Joanna Paruszewska
Obserwując małe dzieci, łatwo zauważyć, że są one żądne wiedzy, ciekawe świata i pełne pomysłów, które powinny być rozwijane. Postaraj się, aby wiedzę dziecka rozwijać w miłej i swobodnej atmosferze. Stwórz mu środowisko, w którym codziennie będzie mogło poznawać świat i ludzi, i bądź dla niego inspiracją i zachętą do zaznajamiania się z otaczającą go rzeczywistością. W tej książce znajdziesz propozycje...Data dostępności:
Data publikacji:
Droga do domu. Księga 1 – audiobook
Przemysław Żuchowski
Droga do Domu to powieść, w której Karkonosze i Góry Izerskie ukazane są w niecodziennym, pełnym magii i zapomnianych historii wymiarze. Jej akcja toczy się w 1675 roku na terenie obecnej Szklarskiej Poręby oraz jej najbliższych okolic. Głównym bohaterem jest Walon – wychowanek owianych tajemnicą poszukiwaczy minerałów i kamieni szlachetnych, którzy pojawili się na tych terenach już w XII w. Na co...Data dostępności:
Data publikacji:
Sekrety copywritingu. O mocy słów, dzięki którym sprzedasz wszystko – ebook
Jim Edwards
Zdobądź umiejętności, które pozwolą ci sprzedać cokolwiek komukolwiek. Nikt nie rodzi się z wiedzą na temat skutecznej sprzedaży. Ale każdy może się tego nauczyć. Jeśli poznasz słowa, które zachęcają ludzi do kupna, będziesz mógł sprzedawać więcej… o wiele więcej… Copywriting to sprzedaż. Bez względu na to, czy kampanię przeprowadzasz online, offline, za pomocą tradycyjnej poczty, na...Data dostępności:
Data publikacji: