skała
Liczba pozycji: 5
Toksyczne relacje – ebook
Bernardo Stamateas
Przemoc emocjonalna i słowna, agresja, tortury psychiczne, manipulacja emocjonalna... Nadużycia występują we wszystkich obszarach naszego życia, a ich skala narasta, co sprawia, że coraz bardziej agresywnie i impulsywnie traktujemy siebie i innych. W związku z tym ważne jest, abyśmy wszyscy nauczyli się inaczej wyrażać swoje frustracje, gniew i impulsywność, które mogą wynikać z nierozwiązanych problemów...Data dostępności:
Data publikacji:
Naśladowcy Jezusa. Piotr, Paweł i Maria – ebook
Bart D. Ehrman
Książka jest nie tylko niezwykle ciekawą opowieścią o życiu pierwszych chrześcijan, ale także próbą odpowiedzi na pytanie, jakimi ludźmi byli uczniowie Jezusa. Autor rozpatruje ich charaktery, zachowania oraz próbuje dociec, dlaczego ich postacie, uwiecznione w ustnych przekazach i księgach, przybrały taki, a nie inny kształt. Dlaczego Piotr, pierwszy z apostołów, wybrany na opokę tworzącego się...Data dostępności:
Data publikacji:
Życie, bierz mnie – audiobook
Jarosław Szubrycht
Pierwsza kompletna biografia legendarnego artysty Miał zostać kajakarzem lub zecerem, ale wybrał muzykę, a raczej muzyka wybrała jego. Andrzej Zaucha to jeden z największych talentów i najwspanialszych głosów w historii polskiej muzyki, wokalista obdarzony niezwykłą barwą i skalą, a także saksofonista i perkusista. Do tego – kochający mąż i ojciec, świetny przyjaciel, facet tryskający humorem,...Data dostępności:
Data publikacji:
Honor i hańba – ebook
Roland Muller
Powszechnie uważa się, że skutkiem grzechu, jakim została skażona ludzkość jest brak świętości, oddzielenie od Boga czy potępienie. W istocie jednak nie są to konsekwencje samego grzechu, a raczej widoczny wynik Bożego gniewu, który nadciąga jako reakcja na grzech. Bezpośrednią konsekwencją grzechu, według biblijnego zapisu, były: wina, hańba i strach. Te trzy aspekty, w toku rozwoju dziejów świata,...Data dostępności:
Data publikacji:
Marketing. Sztuka konkurowania i współpracy – ebook
Lechosław Garbarski Magdalena Krzyżanowska
Podręcznik marketingu przeznaczony dla studentów studiów stacjonarnych i niestacjonarnych w ramach przedmiotu „Podstawy marketingu”, „Marketing”, „Zarządzanie marketingowe” oraz innych przedmiotów specjalnościowych, uczestników studiów po-dyplomowych w zakresie zarządzania, praktyków gospodarczych samodzielnie poznających problematykę marketingu oraz dydaktyków szkół...Data dostępności:
Data publikacji: