sen
Liczba pozycji: 6
Sen Alicji, czyli jak działa mózg – audiobook
Jerzy Vetulani Maria Mazurek
To się w głowie mieści! Bestsellerowa książka "Sen Alicji, czyli jak działa mózg" teraz w formie słuchowiska, które zachwyci dzieci oraz zaciekawi dorosłych. Gdy Alicja śpi, budzą się neurony. Prawdę mówiąc, one nigdy nie śpią, co najwyżej nieco odpoczywają. Tym razem mózg Alicji postanowił wyprodukować sen, podczas którego opowiedział, w jaki sposób dowodzi całym organizmem. „Sen Alicji”...Data dostępności:
Data publikacji:
Amerykański sen – ebook
Paweł Zyzak
Książka przedstawia wnikliwe oceny polityków amerykańskich. Odsłania, lekceważone przez polskich publicystów, korzenie radykalizmów kulturowo-religijnych pustoszących Amerykę - Black Lives Matters, scjentologii i sunnickiego islamu w Stanach Zjednoczonych. Paweł Zyzak brawurowo oprowadza nas po politycznym zapleczu kolejnych prezydentów USA, tłumaczy globalne gry administracji amerykańskiej, ukazuje...Data dostępności:
Data publikacji:
Płyta ułatwiająca zasypianie – audiobook
Sylwester Kowalski
Zdrowy sen jest podstawą regeneracji każdego organizmu. Pomaga odbudowywać komórki nerwowe, zwiększa efektywność działania układu immunologicznego przyspieszając procesy leczenia, ułatwia zapamiętywanie. Wpływa na poprawę witalności, koncentracji i urody. Tymczasem wiele osób ma kłopoty z zasypianiem, niezależnie od wieku, płci czy wykonywanej pracy. Czy Tobie również zdarzyło się przewracać się...Data dostępności:
Data publikacji:
Królowa kryptowaluty – ebook
Jamie Bartlett
W 2009 Satoshi Nakamoto stworzył bitcoina – pieniądz nowego rodzaju, który idealnie pasował do ery internetu. Walutę bez banków i granic, nad którą nikt nie sprawuje kontroli. I to właśnie tam, gdzie większość widziała dziwny eksperyment albo libertariański przejaw buntu, Różna Ignatowa dostrzegła technologię, dzięki której miała zamiar zdobyć upragnione bogactwo. Jednak zamiast zarabiać na kupnie...Data dostępności:
Data publikacji:
Praktyka strategii firmy – ebook
Krzysztof Obłój
"BIZNES / STRATEGIE Trzy niezbędne elementy strategii: pasja, kontrola kosztów i dyscyplina nie zawsze występują w firmie jednocześnie, co stanowi warunek udanej realizacji strategii. Co zrobić, aby tak właśnie było? Nie każdej firmie jest potrzebna strategia. Wiele nowych koncepcji jest przereklamowanych i ryzykownych. Istnieje pewien trzon myślenia o strategii firmy, który wymaga myślenia w osi...Data dostępności:
Data publikacji:
Marketing w 3 Tygodnie - 21 kluczowych zasad marketingu – ebook
Michał Rusek
Ten poradnik marketingowy jest wyjątkowy, ponieważ autor zabierze cię w podróż pełną zabawnych porównań, nietypowych wniosków, a momentami mocnego sarkazmu. Z każdym kolejnym rozdziałem przedstawia świat i zachowania konsumenckie w świetle swoich własnych doświadczeń, od czasu do czasu uwypuklając pewne tendencje w zabawny i irracjonalny sposób. Lekkie pióro sprawia, że książkę ekspercką o dużym...Data dostępności:
Data publikacji: