sap
Liczba pozycji: 3
Między prozą a prozą – ebook
Barbara Szafrańska
"Między prozą a prozą" to zbiór niezwykle osobistych opowiadań, przepełnionych uczuciem i wrażliwością. Barbara Szafrańska (zm. 2017) pisała lirycznie i refleksyjnie, analizowała emocje i egzystencjalne niepokoje, nie pomijając kontrastów i absurdów. Należała do grupy literackiej Terra Poetica. Wydała tomiki poezji — „Paralele”, „Na skrzyżowaniu”, „Wstążka czasu”, „Czekam”, powieść „Piętra”, opowiadania...Data dostępności:
Data publikacji:
IQ wzrostu – ebook
Tiffani Bova
Czy wiesz, jaki jest najlepszy sposób na stymulowanie rozwoju własnej firmy? Jeśli nie, nadszedł czas, aby poprawić swoją inteligencję wzrostu, tak by móc mądrze podejmować strategiczne decyzje. Próby odgadnięcia, jaki ruch należy wykonać, by poprawić wyniki firmy, mogą nas przytłoczyć. A przecież, jak dowiesz się z tej książki, istnieje tylko dziesięć prostych - choć często błędnie pojmowanych -...Data dostępności:
Data publikacji:
Buyer Persona – ebook
Adele Revella
Buyer Persona - a jeśli nie jest tym, co myślisz Rosnące zainteresowanie tą koncepcją doprowadziło do licznych nieporozumień i wypaczonego pojmowania sposobu tworzenia, stosowania i skuteczności Buyer Persony. Chodzi w niej o dostosowanie produktu i technik marketingowych do rzeczywistych potrzeb klientów, a nie - choć obecnie robi to wiele osób - o budowę sztucznego profilu idealnego klienta docelowego....Data dostępności:
Data publikacji: