sam
Liczba pozycji: 31
Hobbit – audiobook
J.R.R. Tolkien
Hobbit, czyli tam i z powrotem - zarówno Hobbit, czyli tam i z powrotem, jak i Władca Pierścieni powstały pod wpływem dobrze znanych autorowi legend staroangielskich, pełnych czarodziejów, smoków i przedmiotów o nadprzyrodzonej mocy. Jednakże sam hobbit, istota większa od liliputa, ale mniejsza od krasnoluda, jest oryginalnym pomysłem Tolkiena. Fantastyczny, przemyślany do najdrobniejszych szczegółów...Data dostępności:
Data publikacji:
Gloria Victis – audiobook
Eliza Orzeszkowa
„Przyjechał był do pobliskiego stąd miasteczka i uwił tam sobie gniazdo nieduże, codziennie napełniające się szczebiotaniem piskląt ludzkich. Nie przyjechał sam jeden. Przywiózł ze sobą dziewczynę, siostrę młodszą, w sposób bajeczny, prawie aż zabawny do niego podobną. Ta sama drobność wzrostów, wątłość kształtów, te same rysy cery i na rysach rozlane wyrazy. I kochaliż się, kochali!...&rdqu...Data dostępności:
Data publikacji:
Latarnik – audiobook
Henryk Sienkiewicz
Latarnik przedstawia historię Skawińskiego, polskiego emigranta politycznego, który obsługiwał latarnię morską położoną na samotnej wyspie niedaleko Panamy. Latarnik Henryka Sienkiewicza uchodzi za jedną z najlepszych polskich nowel. Pewnego razu zdarzyło się, że latarnik w Aspinwall, niedaleko Panamy, przepadł bez wieści. Ponieważ stało się to wśród burzy, przypuszczano, że nieszczęśliwy musiał...Data dostępności:
Data publikacji:
101 historyjek negocjacyjnych. Aperitivo – audiobook
Paweł Gołembiewski
"101 historyjek negocjacyjnych. Aperitivo" to książka w sam raz na plażę, urlop albo jako upominek dla znajomego, znajomej! Niewielka książeczka z historyjkami negocjacyjnymi. Jest takim aperitivo, przed innymi produkcjami autora. Albo - miłym dodatkiem. Do wielu historyjek dołączone zostały pytania, by podbić walor edukacyjny. Przykładowa historyjka: Jak Edison niemal stracił 35 000 dolarów? ...Data dostępności:
Data publikacji:
Skuteczność górą! Mechanizmy - Inspiracje - Techniki wpływające na Twoje decyzje – audiobook
Marek Skała
MIT ma kilka znaczeń. Bywa grecki. Bywa ulotny i magiczny. Bywa też amerykański - MIT, czyli Massachusetts Institute of Technology. Książka łączy te znaczenia. Ponadto rozwija akronim MIT tak: metody - inspiracje - techniki. Metoda Wiele lat temu, przed samym końcem zwiedzania, wszedłem do muzealnego sklepu w Wiedniu. Zapłaciłem za kilka pamiątkowych drobiazgów, miło porozmawiałem z panią w...Data dostępności:
Data publikacji:
Najkrótsze stulecie – audiobook
Krzysztof Toeplitz
Powieść autora scenariusza do ikonicznego serialu „Czterdziestolatek"! Co jest godne zapamiętania, jeśli chodzi o wydarzenia XX wieku? Dlaczego niektórzy owo minione sto lat zwą wiekiem dwubiegunowym? ,,Najkrótsze stulecie" to suma przemyśleń autora na temat wieku XX, którego treścią polityczną była rywalizacja dwóch systemów: kapitalistycznego i komunistycznego, zakończona u progu lat 90. wraz z...Data dostępności:
Data publikacji:
Sklepy cynamonowe – audiobook
Bruno Schulz
Sklepy cynamonowe Brunona Schulza to zbiór opowiadań, wydanych po raz pierwszy w 1934 roku. Opisuje dzieje pewnej rodziny z prowincji, poszukując, jak twierdził sam autor, mitycznej treści wynikającej z dziecięcych fantazjii, leków i przeczuć. Głównym bohaterem jest ojciec, drobny kupiec. Wyraźny obiekt fascynacji autora, opisany jest jako demiurg obdarzony nadludzkimi możliwościami, żyjący na granicy...Data dostępności:
Data publikacji:
Intryguj. Przyciągnij uwagę i zdobywaj klientów – audiobook
Sam Horn
Jak tworzyć intrygujące treści? Jak przyciągać uwagę konsumentów do produktu czy współpracowników do pomysłu? Co można zrobić, by budować prawdziwe więzi z ludźmi w kulturze braku cierpliwości i wyobcowania? Twitter pozwala na wpisy o maksymalnej długości 140 znaków. Snapchat daje maksymalnie osiem sekund. Prezentacje TED to osiemnaście minut. Wpisy na blogu Setha Godina, guru marketingu, niemal...Data dostępności:
Data publikacji:
Wielka czwórka. Ukryte DNA: Amazon, Apple, Facebook i Google – audiobook
Scott Galloway
Bestseller „New York Timesa” Amazon, Apple, Facebook i Google to najbardziej wpływowe firmy na świecie. Prawie każdy uważa, że wie, jak osiągnęły taką pozycję. Prawie każdy się myli. Scott Galloway zadaje fundamentalne pytania: jak wielka czwórka infiltruje nasze życie, że nie sposób jej pominąć ani zbojkotować? Dlaczego rynek i ludzie wybaczają jej grzechy, które pogrążyłyby inne...Data dostępności:
Data publikacji:
Przyszłość geografii. Jak polityka w kosmosie zmieni nasz świat – audiobook
Tim Marshall
Satelity szpiegowskie krążące wokół Księżyca. Kosmiczne złoża metali warte więcej niż PKB większości krajów. Ludzie lądujący na Marsie w ciągu najbliższych dziesięciu lat. To nie science fiction. To astropolityka. Ludzie eksplorują kosmos, a odwieczna rywalizacja i walka o władzę trwa niezmiennie. Wkrótce przestrzeń kosmiczna będzie miała taki sam wpływ na naszą historię jak góry, rzeki i morza...Data dostępności:
Data publikacji: