ruch sa
Liczba pozycji: 5
Przypadkowe Przeznaczenie – ebook
Przemysław Szyszka
Młody sportowiec poszukujący zaginionego przed laty brata. Były żołnierz starający się odkupić winy przeszłości. Załamana dziewczyna, która nie może sobie przypomnieć wydarzeń sprzed swojego wypadku. Chłopak znajdujący się w szpitalu psychiatrycznym. Egzorcysta, któremu zostało powierzone niezwykłe zadanie, oraz jego były kompan próbujący udowodnić, że jest coś wart. Co może ich łączyć? Czy historie...Data dostępności:
Data publikacji:
Dziesięć powodów, dla których powinieneś natychmiast usunąć swoje konta z mediów społecznościowych – audiobook
Jaron Lanier
Masz smartfona? Żyjesz w klatce. Jesteś pod ciągłą obserwacją. Każdy Twój ruch jest śledzony, oceniany i analizowany. Bez przerwy otrzymujesz spreparowany materiał. Krok po kroku jesteś sterowany przez algorytmy inżynierów, których nie znasz, i popychany do działań, których cele są Ci niewiadome. Powoli stajesz się tresowanym zwierzątkiem, zdalnie kontrolowanym przez wielkie korporacje. I nie masz...Data dostępności:
Data publikacji:
Niebo – ebook
Piia Leino
Helsinki, rok 2058. Po wojnie domowej władzę w mieście przejął ruch nacjonalistyczny zwany Światłem. W mieście Światła obywatele chowają się w swoich mieszkaniach, nie rozmawiają ze sobą, nie rodzą dzieci. Granice są zamknięte, a przyszłość nie istnieje. Na pocieszenie Światło daje swoim poddanym Niebo: wirtualną przestrzeń będącą odbiciem starego świata, piękniejszą i łagodniejszą niż kiedykolwiek...Data dostępności:
Data publikacji:
Metoda Lean Startup. Wykorzystaj innowacyjne narzędzia i stwórz firmę, która zdobędzie rynek – audiobook
Eric Ries
Bestseller na liście „New York Timesa”. Rewolucyjna metoda autorstwa Erica Riesa pomoże Ci zamienić Twój nowy pomysł biznesowy na zamierzony efekt końcowy, który będzie jednocześnie udany oraz trwały. Znajdziesz tu innowacyjne porady i wskazówki związane z zakładaniem własnego startupu i kierowaniem nim. Przez cały czas będziesz uczyć się na autentycznych sukcesach i porażkach...Data dostępności:
Data publikacji:
Co chce wiedzieć klient? – audiobook
Marcus Sheridan
Konsument w erze cyfrowej hiper-informacji Obecnie klienci funkcjonują w erze internetowej hiperdostępności informacji. Niezależne badania przeprowadzone przez Google i Forrester wykazały, że średnio około 70 procent nabywców ponad połowę swoich badań przed zakupem w trybie offline przeprowadza online. W rezultacie na sprzedaż znacznie większy wpływ ma to, co klient znajdzie o firmie i produkcie w...Data dostępności:
Data publikacji: