rozwazanie
Liczba pozycji: 5
Inaczej o motywacji – audiobook
Andrzej Moszczyński
Motywacja to siła, która pcha nas do przodu, wyzwala w nas chęć działania i entuzjazm. Dzięki niej nasze wysiłki są nakierowane na cel i skoncentrowane na drodze prowadzącej do niego. Czym się różni motywacja wewnętrzna od zewnętrznej? Jakimi sposobami możemy wzbudzać motywację w sobie? Czy może nam w tym pomóc wizualizacja celu albo rozważanie korzyści, jakie wypływają z jego osiągnięcia? Czy warto...Data dostępności:
Data publikacji:
Godzinki o Męce Pana Jezusa – audiobook
Rozważanie cierpienia Jezusa w życiu chrześcijan nie ogranicza się wyłącznie do wielkopostnych nabożeństw Gorzkich żalów, Drogi krzyżowej czy rozważania bolesnych tajemnic różańca.Swoje miejsce w tradycji Kościoła znalazły również Godzinki o Męce Pana Jezusa. Powstały różne ich wersje. W niniejszym wydaniu godzinki śpiewane są według tradycji klasztoru OO. Bernardynów z Leżajska. W kolejnych częściach...Data dostępności:
Data publikacji:
W poszukiwaniu straconego czasu. Tom V: Uwięziona – audiobook
Marcel Proust
Uwięziona to piąta część cyklu „W poszukiwaniu straconego czasu” Marcela Prousta. Zarazem pierwsza, która ukazała się po śmierci autora. Jest to studium związku z kobietą ,a także rozważanie zawiłości relacji damsko - męskich, damsko - damskich i męsko - męskich. (…) Proust lekceważy sobie to, co zazwyczaj stanowi siłę i urok powieści: fabułę, wikłanie przygód. Nigdy nie ślizga się...Data dostępności:
Data publikacji:
Jak żyć Słowem Bożym na co dzień? – audiobook
Krzysztof Wons
Wznowienie sesji nowe treści i nowa perspektywa rozważań Bóg codziennie do nas mówi! Jego Słowo jest zawsze Słowem „na teraz”, na obecną sytuację naszego życia. Jeśli uwierzymy, że Bóg codziennie kieruje do nas Słowo, życie nasze nabierze głębszego wymiaru. Zauważymy wtedy, że im więcej się modlimy Słowem Bożym, tym „więcej” Bóg jest obecny w naszym życiu....Data dostępności:
Data publikacji:
Jak pisać, żeby chcieli czytać (i kupować). Copywriting & Webwriting – audiobook
Artur Jabłoński
Teksty informacyjne i reklamowe rządzą się swoimi prawami. Większość zasad dotyczących stylu, które poznałeś w szkole, nie sprawdza się w komunikatach biznesowych. Dziś piszemy już inaczej, bo czytamy też inaczej. Teksty, które łatwo się pisze, trudno się czyta. I na odwrót. Dlatego ta książka jest o trudnym pisaniu. O tworzeniu komunikatów, które sprzedają. Przekonują do działania. Skutecznie informują. Dowiesz...Data dostępności:
Data publikacji: