rozne
Liczba pozycji: 59
Różne odmiany jakości i ich praktyczne wykorzystanie – ebook
Romuald Kolman
Najbardziej ogólnie JAKOŚĆ - to stopień spełniania stawianych wymagań. Mamy z nią do czynienia wszędzie wokół. Jakość życia, produktu, usługi - musimy jakoś ją wyrazić, ocenić by móc dążyć do jej poprawy W tej monografii rozpatruje się szczegółowo pięć podstawowych kamieni milowych rozwoju wiedzy o jakości, którymi są: 1. KWALITOLOGIA - system porządkowania informacji o jakości 2. WARTOŚCIOWANIE -...Data dostępności:
Data publikacji:
Życie na planecie. Eseje – ebook
Marcin Bill
To seria esejów na różne tematy, związane z życiem doczesnym, bo w życiu pozagrobowym jeszcze nie miałem przyjemności. Warto przeczytać, jeśli nie boisz się patrzeć prawdzie prosto w oczy. Okładka, M.Bill, Bradford, 2018.Data dostępności:
Data publikacji:
HR-owisko – ebook
Jacek Jędrzejczak
Książka zawierająca różne przemyślenia i obserwacje odnośnie zagadnień związanych z zarządzaniem, szkoleniami i doradztwem HR. Zapiski poważne i dykteryjki oraz minihistorie pozwalające na chwilę refleksji i spojrzenie z różnych stron na funkcjonowanie ludzi i organizacji. Dobry materiał jako case study na konferencje, szkolenia i warsztaty.Data dostępności:
Data publikacji:
Kreatywne techniki w copywritingu – ebook
Wirginia Jurgielewicz
Książka „Kreatywne techniki w copywritingu — jak wyróżnić się spośród konkurencji?” to przewodnik, który pokazuje jak rozwiązać największe problemy, z jakimi boryka się każdy copywriter. Przedstawia różne techniki, strategie i narzędzia, które pomogą tworzyć teksty, które przyciągają uwagę, budują zaufanie i wyróżniają się na tle konkurencji. Ebook dostarczy wskazówek, które pozwolą wyróżnić się na rynku...Data dostępności:
Data publikacji:
Mikroekonomia – ebook
Adrian Ciepał
„Mikroekonomia” to obszerna publikacja, która prezentuje wiedzę z zakresu mikroekonomii. Książka omawia rodzaje rynków, popyt i podaż wraz z elastycznością, równowagę rynkową oraz punkt równowagi rynkowej. Przedstawia różne koncepcje rynków oraz ich wady i zalety, a także omawia zagadnienia związane z ekonomią behawioralną i efektywnością rynku. Książka stanowi dobrze zbilansowane wprowadzenie do podstaw...Data dostępności:
Data publikacji:
Przedsiębiorstwa i ich interesariusze - relacje marketingowe i CSR. Tom 42 – ebook
Monika Boguszewicz-Kreft
Na stronach niniejszej publikacji Czytelnik znajdzie treści dotyczące istotnych i aktualnych zagadnień związanych z marketingiem i społeczną odpowiedzialnością biznesu. Autorzy badają te obszary przyjmując różne punkty widzenia i analizując je w różnych kontekstach oraz wymiarach. Prezentowane refleksje naukowe są wyrazem różnorodności współczesnej gospodarki, a także złożoności problemów, które...Data dostępności:
Data publikacji:
Propensity Score Matching – ebook
Paweł Strawiński
Książka omawia własności statystyczne metody Propensity Score Matching w małej próbie. Porównano w niej na gruncie symulacji różne estymatory łączenia wykorzystujące prawdopodobieństwo w małych próbach. Porównaniu są poddane estymatory służące do szacowania przeciętnych efektów oddziaływania (ATE) oraz przeciętnych efektów oddziaływania wobec jednostek poddanych oddziaływaniu (ATT). Dla obu efektów...Data dostępności:
Data publikacji:
Business Intelligence 3/2020 – eprasa
Elżbieta Jachymczak
Po pół roku od ogłoszenia pandemii w Polsce nasuwają się różne wnioski ekonomiczne, gospodarcze i biznesowe. Wiele branż zostało mocno dotkniętych skutkami decyzji wydawanych odgórnie. Branża eventowa, hotelarska czy gastronomiczna zostały z dnia na dzień pozbawione możliwości funkcjonowania. Okazuje się, że branża transportowa, o którą wszyscy się baliśmy poradziła sobie zaskakująco dobrze. Te...Data dostępności:
Data publikacji:
Opowieści w marketingu – ebook
Jacek Szlak
Budowanie trwałych relacji poprzez tworzenie wartości to dzisiaj podstawa działania każdej marki, która pragnie skraść serca konsumentów. Jak to zrobić, aby Klienci chcieli podążać za naszą marką i dzielić się nią z innymi? Twórz opowieści, opowiadaj o swojej marce! Jakich zatem narzędzi i technik należy użyć, aby robić to skutecznie, żeby Klienci stawali się wiernymi przyjaciółmi Twojej marki...Data dostępności:
Data publikacji:
Wielokulturowość, ukierunkowanie na wartości i społeczna odpowiedzialność - nowe wyzwania w zarządzaniu organizacją. Tom 19 – ebook
Małgorzata Rozkwitalska
Współczesne organizacje stają przed szeregiem wyzwań wynikających z przemian, jakie zachodzą w gospodarce polskiej, a będących pod wpływem oddziaływania sytuacji na świecie. Do takich wyzwań bez wątpienia zaliczają się tzw. miękkie aspekty zarządzania, czyli m.in. wartości, odzwierciedlone w różnicach kulturowych interesariuszy a przejawiane w kulturze organizacyjnej i zachowaniach ludzkich. Ukierunkowanie...Data dostępności:
Data publikacji: