rosa
Liczba pozycji: 5
Zarządzanie marketingowe – ebook
Grażyna Rosa
Publikacja jest zbiorem najważniejszych i najbardziej aktualnych zagadnień z zakresu zarządzania marketingowego. Zawiera nowe spojrzenie na problematykę, zarówno od strony zarządzania, jak i marketingu. Książka składa się z czterech części. Podstawy zarządzania marketingowego , w której omówiono miejsce marketingu w naukach o zarządzaniu oraz koncepcję zarządzania marketingowego. Marketing w przedsiębiorstwie...Data dostępności:
Data publikacji:
Marketing przyszłości - od ujęcia tradycyjnego do nowoczesnego – ebook
Grażyna Rosa
W warunkach współczesnych przemian zachodzących w gospodarce światowej i gospodarkach narodowych, należy bardzo wnikliwie analizować mechanizmy kształtujące zachowania konsumentów i prowadzić profesjonalne, nowoczesne działania marketingowe. Celem naukowo-badawczym niniejszej monografii jest przybliżenie odbiorcom problematyki marketingu, wskazanie kierunków jego rozwoju i specyfiki marketingu przyszłości. Założeniem...Data dostępności:
Data publikacji:
Wynagrodzenia 2013 - zmiany w zasadach wyliczania – ebook
Paulina Zawadzka-Filipczyk Magdalena Barbara Rycak Małgorzata Skibińska Małgorzata Kozłowska Małgorzata Mrzygłód Barbara Tomaszewska Jarosław Masłowski Paweł Ziółkowski Agnieszka Rosa Ewa Drzewiecka Joanna Kaleta
Od dnia 1 stycznia 2013 r. minimalne wynagrodzenie wynosi 1600 zł. To o 100 zł więcej od obowiązującego w 2012 r. Wzrost najniższej płacy powoduje wyższe składki, które muszą zapłacić przedsiębiorcy, zarówno za siebie, jak i za zatrudnionych pracowników. Wpływa ono również na wysokość innych świadczeń przysługujących pracownikom, które są pochodnymi najniższej płacy, chociażby składników wynagrodzeń...Data dostępności:
Data publikacji:
Mit przedsiębiorczości – ebook
Michael E. Gerber
Mit przedsiębiorczości to mit, w który wierzy większość ludzi zakładających małe firmy. To tragiczne w skutkach łudzenie się, że jeśli ktoś zna się na pracy technicznej w firmie, może z powodzeniem prowadzić firmę wykonującą tę pracę. Ten fenomenalny bestseller rozwiewa powszechny mit o zakładaniu działalności gospodarczej. Michael E. Gerber jest autorem popularnej serii książek biznesowych E-Myth....Data dostępności:
Data publikacji:
Mit przedsiębiorczości – audiobook
Michael E. Gerber
Mit przedsiębiorczości to mit, w który wierzy większość ludzi zakładających małe firmy. To tragiczne w skutkach łudzenie się, że jeśli ktoś zna się na pracy technicznej w firmie, może z powodzeniem prowadzić firmę wykonującą tę pracę.Ten fenomenalny bestseller rozwiewa powszechny mit o zakładaniu działalności gospodarczej. Michael E. Gerber jest autorem popularnej serii książek biznesowych E-Myth....Data dostępności:
Data publikacji: