relations
Liczba pozycji: 6
Le Comte de Monte-Cristo – ebook
Alexandre Dumas
Dans ce roman Dumas réussit là à développer franchement les relations humaines et le thème de la trahison pour aborder regrets, détermination et autres hantises de l’esprit humain. À grands coups de trésors, de secrets et de machinations, il nous conduit au gré des soubresauts du destin d’Edmond Dantès! La magie et la dissimulation, la tromperie, l’art du déguisement et les faux-semblants, et... la...Data dostępności:
Data publikacji:
Clung – ebook
Max Brand
Another great Western by Max Brand aka Frederick Faust, Clung is one his most memorable and intriguing characters. As a Western author, Brand did not shrink from controversial topics such as race relations in the Old West. There is a mystery about the birth of Clung, who is raised by an old Chinese man in a small Arizona town, but none about his skill with weapons. At first he shoots in self-defense,...Data dostępności:
Data publikacji:
The Nigger of the ‘Narcissus’ – ebook
Joseph Conrad
The Nigger of the ‘Narcissus’ was written in 1896 and is loosely based on Conrad’s own experiences as a sailor; in 1884, Conrad made a voyage on the real Narcissus from Bombay to Dunkirk as a Second Mate, and some of the events described in his novella may be based on adversities Conrad and his fellow-sailers had to contend with. And yet, Conrad’s third novel is much more than „just” an accout of adventures...Data dostępności:
Data publikacji:
Psychologia Sprzedaży - droga do sprawczości, niezależności i pieniędzy – audiobook
Mateusz Grzesiak
Każdy z nas sprzedaje w jakiś sposób siebie, za pomocą wizerunku, emocji, opowiadanych historii. Rodzic sprzedaje dziecku strategie radzenia sobie z rzeczywistością, a partnerzy składają sobie nawzajem oferty na abstrakcyjny produkt jakim jest świetlana przyszłość. Nauczyciel sprzedaje wiedzę uczniom i jeśli zrobi to dobrze, rozkocha ich w przedmiocie i przyczyni się do wyboru ścieżki życiowej. Każdy...Data dostępności:
Data publikacji:
Pułapki small biznesu. 133 mity, które niszczą Twoją firmę – audiobook
Marek Jankowski
Stereotypy z natury rzeczy opierają się na niedokładnej wiedzy i powszechnych opiniach. Także utarte poglądy na temat prowadzenia firmy mogą bardzo pomóc w jej… upadku. Wiadomo, że na polityce, piłce nożnej i prowadzeniu biznesu teoretycznie znają się wszyscy - szczególnie ci, którzy nie mają z tymi dziedzinami wiele wspólnego. Dlatego, by uniknąć strzelenia samobójczej bramki, lepiej sięgnij...Data dostępności:
Data publikacji:
Wygrać dziś, wygrać jutro. Strategia rozwoju firmy w krótkim i długim okresie – audiobook
David Cote
Niewiele jest przekonań równie zgubnych i równie powszechnych we współczesnym biznesie jak to, że nie da się jednocześnie realizować celów długo- i krótkoterminowych. Myślenie krótkoterminowe, które dominuje dziś wśród menedżerów i dyrektorów generalnych, powoduje, że wiele organizacji osiąga wyniki poniżej swoich możliwości lub wręcz znika z rynku. Dave Cote dobrze zna ten problem. W 2002 roku...Data dostępności:
Data publikacji: