relacji
Liczba pozycji: 164
Model relacji pomiędzy krajowymi organami administracji publicznej a przedsiębiorcami – ebook
Hanna Wolska
Tematem monografii, a jednocześnie podstawowym zagadnieniem badawczym, uczyniono stworzenie z materiału normatywnego, uwarunkowań aksjologicznych i politycznych oraz procesów empirycznych, modelu relacji występującej w sferze gospodarczej pomiędzy krajowymi organami administracji publicznej a przedsiębiorcami. Koncepcja dysertacji zakłada przeprowadzenie prawnej analizy podstawowych jego elementów,...Data dostępności:
Data publikacji:
Rozważania pokonferencyjne na temat relacji między konstytucjonalizacją a europeizacją prawa prywatnego – ebook
Rafał Szczepaniak prof. UAM
Publikacja stanowi rozważania pokonferencyjne na temat relacji między konstytucjonalizacją a europeizacją prawa prywatnego. W monografii zostały zaprezentowane poszczególne referaty oraz głosy w dyskusji znakomitych polskich prawników, a także wnioski z nich płynące. Szczegółowo omówione zagadnienia w publikacji: tezy przyjęte przez organizatorów konferencji i prezentacja jej efektów – założenia...Data dostępności:
Data publikacji:
Dotknij, poczuj, zobacz. Fenomen relacji człowieka z naturą – audiobook
Peter Wohlleben
Żyjemy w miastach zalanych betonem, otoczeni ekranami, nieustannie podłączeni do sieci. Stopniowo tracimy umiejętność korzystania z dobroci natury. Nie wszystko jednak stracone. Okazuje się, że naszej więzi z przyrodą nie zniszczyły negatywne zjawiska i ciągle jest niezwykle silna. Peter Wohlleben na podstawie najnowszych badań naukowych oraz własnych wieloletnich obserwacji otwiera nam oczy i uszy....Data dostępności:
Data publikacji:
Biznes relacji w systemie MLM. Część 3. Sekretne słowa-klucze – audiobook
Renata Zarzycka
Sekretne słowa klucze. Biznes relacji w systemie MLM cz.3 Co daje Ci ten audiobook? Z audiobooka Sekretne słowa klucze dowiesz się jak wielką moc sprawczą mają słowa. Słowa są jak kręgi na wodzie, które zataczając coraz większe koła, urzeczywistniają się w coraz większej przestrzeni. Ta przestrzeń to nasze myśli, które coraz częściej i konkretniej kierują się do realizacji naszego zamierzenia...Data dostępności:
Data publikacji:
Nowatorska ścieżka rozwoju i kariery dla Lidera MLM. Biznes relacji w systemie MLM. Część 5. Pakiet 4 w 1 – audiobook
Renata Zarzycka
Nowatorska ścieżka rozwoju i kariery dla Lidera MLM. Biznes relacji w systemie MLM. Część 5 - PAKIET 4 w 1. Szkoleniowy audiobook „Biznes relacji w systemie MLM. Nowatorska ścieżka rozwoju i kariery dla Lidera MLM”, składa się z czterech audiobooków z serii „Biznes relacji w systemie MLM”: 1. Biznes relacji w systemie MLM (cz. 1/4) Jak rozmawiać z ludźmi, aby nas chcieli wysłuchać i współpracować...Data dostępności:
Data publikacji:
Biznes relacji w systemie MLM . Część 1. Jak rozmawiać z ludźmi, aby nas chcieli wysłuchać i współpracować z nami? – audiobook
Renata Zarzycka
Tak jak codzienne nasze życie i relacje z ludźmi, wymagają umiejętnej zdrowej komunikacji, tak w każdym biznesie wiedza na temat tego, jak unikać sporów i rozwiązywać konflikty, jest bezcenna. Te umiejętności są szczególnie ważne w branży Multi Level Marketing, gdyż jest to przede wszystkim biznes relacji . Oznacza to, że jednym z najważniejszych filarów struktur MLM są ludzie . Zatem okazuje się,...Data dostępności:
Data publikacji:
Ochrona danych osobowych a dostęp do informacji publicznej i ponowne wykorzystywanie informacji sektora publicznego. Próba zdefiniowania relacji w polskim porządku prawnym – ebook
Marlena Sakowska-Baryła
W monografii dokonano analizy relacji zachodzących pomiędzy prawem do ochrony danych osobowych a prawem dostępu do informacji publicznej oraz prawem do ponownego wykorzystywania informacji sektora publicznego jako informacyjnymi prawami jednostki. Wpływają one istotnie na status informacyjny człowieka, tworząc wspólny obszar uprawnień gwarantujących zabezpieczenie jego interesów w różnych kontekstach...Data dostępności:
Data publikacji:
Biznes relacji w systemie MLM. Część 2. Jak rozmawiać z ludźmi, aby unikać pułapek komunikacyjnych i rozwiązywać konflikty? – audiobook
Renata Zarzycka
Umiejętność budowania dobrych, zdrowych relacji to podstawa sukcesu nie tylko w biznesie, lecz przede wszystkim w codziennym życiu. Na tych zagadnieniach skupiają się trzy audiobooki z serii Coaching Relacji i Biznesu pt. Biznes relacji w systemie MLM. Dowiesz się z nich jak ważna jest uważność na drugiego człowieka, umiejętność słuchania go na cztery sposoby i jaką moc mogą mieć odpowiednio wypowiadane...Data dostępności:
Data publikacji:
Czym jest duplikacja w MLM i kiedy warto wprowadzić innowacje? Nowatorska ścieżka kariery lidera MLM jako indywidualisty. Biznes relacji w systemie MLM cz.4. – audiobook
Renata Zarzycka
Audiobook ten omawia dobrze znane w MLM zagadnienie duplikacji. Dowiesz się z niego, czym jest duplikacja i jakie korzyści ona nam daje, gdzie w codziennym życiu mamy z nią do czynienia i kiedy warto z niej korzystać, a kiedy można działać stosując własną kreatywność i intuicję. Ta pozycja to świetny poradnik dla osób, które chcą przejąć odpowiedzialność za swój biznes MLM, jednak na początku swojej...Data dostępności:
Data publikacji:
Golden Matrix. Jak nawiązać efektywny kontakt z Twoim klientem – audiobook
Adam Ubertowski
Golden Matrix to książka ukazująca, w jaki sposób uzyskać maksimum efektywności w kontakcie z klientem, jak zredukować do minimum niepotrzebne wysiłki i skupić się na tym, co najbardziej istotne w danej odmianie biznesowej relacji. „Na własny użytek nazwaliśmy to podejście strategią kota, gdyż wytrawny akwizytor, sprzedawca, negocjator, budowniczy relacji (właściwe proszę podkreślić) powinien zachowywać...Data dostępności:
Data publikacji: