reklamy
Liczba pozycji: 4
Alchemia Zaskakująca moc pomysłów, które pozornie nie mają sensu – audiobook
Rory Sutherland
Przewrotna książka, zachęcająca nas do odkrywania magii, która pojawia się, kiedy tylko trochę bardziej zaufamy naszej własnej kreatywnej intuicji Aby być genialnym, trzeba być irracjonalnym - przekonuje Rory Sutherland, legenda reklamy i TED Talks. Dlaczego napój Red Bull jest tak popularny, chociaż wszyscy nienawidzą jego smaku? Dlaczego dzięki peronowym tablicom odliczającym czas pozostały do...Data dostępności:
Data publikacji:
Słodki smak marzeń – audiobook
Aneta Krasińska
Laura Kosińska wyjeżdża z rodzinnej wioski na studia do Warszawy i tu postanawia się osiedlić. Podejmuje pracę w agencji reklamy prowadzonej przez apodyktyczną pracoholiczkę. Na szczęście Laura trafia na współpracowników, którzy szybko stają się jej przyjaciółmi. Grupa trzydziestolatków pracuje pod presją czasu i wciąż musi podejmować nowe, coraz bardziej wymagające wyzwania, ale potrafi się też cieszyć...Data dostępności:
Data publikacji:
English for Marketing and Adverstising – ebook
Sylee Gore
English for Marketing and Advertising to podręcznik należący do serii Short Course Series. Jest to dostosowana do potrzeb polskiego użytkownika doskonała pomoc dla każdego, kto chce swobodnie komunikować się w języku angielskim w sprawach służbowych. Short Course Series to seria kursów modułowych, które mogą stanowić integralną część ogólnych kursów językowych lub odrębny podręcznik bazowy na intensywnych...Data dostępności:
Data publikacji:
Hedonia w wersji do nauki angielskiego – ebook
Marcin Kowalczyk Ewa Kowalczyk Paul Roman
Lubisz dobrą literaturę, a jednocześnie chcesz doskonalić swój angielski? Mamy dla Ciebie idealne połączenie! To trzymająca w napięciu powieść w wersji do nauki języka angielskiego. Rozczarowana życiem Amerykanka wraz ze swoją nastoletnią córką emigrują do tajemniczej Hedonii, gdzie, jak głoszą reklamy, każdy cieszy się słońcem tropikal-nych plaż i… nieograniczoną wolnością. Czy będzie to...Data dostępności:
Data publikacji: