reklamy
Liczba pozycji: 11
Scientific Advertising – ebook
Claude Hopkins
Poznaj Claude'a Hopkinsa, nazywanego „Arystotelesem reklamy”. Co takiego wiedział o tworzeniu reklam, czego nie wiedzą inni? Gdybyś stworzył reklamę, która zdobyłaby najwyższe laury, jakie przyznawane są w reklamowej branży, prawdopodobnie Claude Hopkins nie zainteresowałby się nawet Twoim imieniem. Ale jeśli – z dala od laurów, opublikowałbyś „brzydką” reklamę, której wyniki byłyby lepsze od przeciętnych,...Data dostępności:
Data publikacji:
Dwie osoby wchodzą do windy... – audiobook
Anna Kańtoch
Cilka budzi się w nieznanym sobie miejscu i nie ma wiele czasu, by zrozumieć okoliczności, w jakich się znalazła. Wie jedynie, że w pomieszczeniu doszło do zbrodni i musi uciekać w przebraniu mężczyzny. Tymczasem w Tarnowskich Górach policja korzysta z systemu sysad, który bada reakcje ludzi na przedstawiane im reklamy. Chwila nieuwagi i tożsamość Cilki może zostać rozpoznana. Pod płaszczykiem science...Data dostępności:
Data publikacji:
Tarnowskie Góry fantastycznie 3 – audiobook
Praca zbiorowa
W Tarnowskich Górach pączkują niebezpieczne wytwory ludzkich myśli, pragnień i życzeń. Niebezpieczne sztuczne inteligencje sterują ludzkimi zachowaniami, spersonalizowane reklamy odbierają wolność, choć jednocześnie zapewniają perfekcyjną wykrywalność przestępstw. Od czasu do czasu mogą objawić się narcystyczne antyczne bóstwa. Słowem – dzieje się wiele. W trzecim tomie znajdziecie wszystko, czego...Data dostępności:
Data publikacji:
MNEMObiznes – ebook
Andrzej Bubrowiecki
Gdy mówimy "pamięć w biznesie lub w sprzedaży", przychodzi nam na myśl najczęściej jeden temat: „dzięki technikom zapamiętywania mogę nauczyć się zapamiętywać twarze i nazwiska klientów i tym zabłysnąć”. Owszem, to jedna z możliwości, jakie daje nam wyćwiczona pamięć. Ale zgłębiając tajniki MNEMObiznesu, tak naprawdę otrzymujesz narzędzia wykorzystywane przez psychologię sprzedaży, którymi wdrukujesz...Data dostępności:
Data publikacji:
Tajniki warsztatu legendarnego copywritera – ebook
Claude Hopkins
Od autora, Claude'a Hopkinsa: Książka ta nie jest napisana jako historia mojej osoby, lecz jako historia biznesu. Głównym celem przedstawienia każdego z epizodów mojego życia jest przekazanie pomocnych sugestii osobom, które zechcą pójść w moje ślady. Pewnej nocy w Los Angeles opowiedziałem tę historię Benowi Hamptonowi; pisarzowi, wydawcy, człowiekowi od reklamy. Słuchał godzinami, nie przerywając...Data dostępności:
Data publikacji:
Marketing impulsowy – ebook
Scott Lewis Joe Vitale
Jak wywołać u klienta impuls do zakupu i zacząć sprzedawać znacznie więcej? Jak stworzyć właściwe warunki, by klienci kupowali chętnie i dużo? Jak zarobić na usługach dodatkowych? Jak wywołać u klienta impuls do zakupu? Tę bezcenną wiedzę skrywały przez lata kasyna w Vegas... Teraz jest ona jawna i również Ty możesz ją zastosować w swoim biznesie (bez względu na to, co sprzedajesz). Oto niektóre...Data dostępności:
Data publikacji:
FIFA Manager 06 - poradnik do gry – ebook
Adam "eJay" Kaczmarek
Poradnik do gry Fifa Manager 06 zawiera wiele cennych informacji odnośnie zarządzania drużyną od strony marketingowej jak i taktyczno-szkoleniowej. Został on podzielony na rozdziały, aby przejrzyście wyjaśnić wszelkie niuanse rządzące rozgrywką. Skrócona wersja spisu treści: -Wprowadzenie -[Początki] Wybór kariery -[Początki] Sponsoring -[Początki] Obóz treningowy -[Marketing] Sprzedaż pamiątek, reklamy -[Marketing]...Data dostępności:
Data publikacji:
Eureka! 60 sposobów: na dobre pomysły – ebook
Kevin Duncan
Bądź twórczy, rzucaj pomysłami i realizuj je z nami! Wystarczy jeden dobry projekt, aby odnieść sukces. Z poradnika krok po kroku dowiesz się: jak wpaść na nowy pomysł, jak go dobrze opisać za pomocą dostępnych technik wizualnych, jak nim rozplanować pracę, jak go rozwinąć i dalej nad nim pracować, jak wprowadzić go w życie. Książka powstała na bazie doświadczeń międzynarodowych konsultantów,...Data dostępności:
Data publikacji:
Od myślenia do olśnienia – ebook
Kevin Duncan
Ponad 60 diagramów pomoże Ci zwizualizować każde zagadnienie, aby później z powodzeniem zastosować je w praktyce. Ludzie pamiętają tylko 10% tego, co czytają, ale 30% tego, co widzą. Obrazy mają przewagę nad słowami. Poznaj najbardziej użyteczne pomysły, dzięki którym jasno zaprezentujesz koncepcję i z sukcesem sprzedasz swoją ideę. Z książki dowiesz się m. in.: jak wykorzystać w praktyce piramidę...Data dostępności:
Data publikacji:
Siła narracji marketingowej – ebook
Mirosław Bujko Sebastian Hejnowski
To nie jest kolejny poradnik! Marketingowe doświadczenie Sebastiana Hejnowskiego wraz z kunsztem literackim Mirosława Bujko dały niezwykłą opowieść o sile słowa i metodach jego użycia. Autorzy nie zapomnieli też o praktycznych przykładach. Obydwaj mają całkowicie odmienne doświadczenia językowe. Sebastian to komunikator marketingowy. Posługuje się językiem typowym dla komunikacji PR. Jego instrumentalne,...Data dostępności:
Data publikacji: