reklamy
Liczba pozycji: 13
Scientific Advertising – ebook
Claude Hopkins
Poznaj Claude'a Hopkinsa, nazywanego „Arystotelesem reklamy”. Co takiego wiedział o tworzeniu reklam, czego nie wiedzą inni? Gdybyś stworzył reklamę, która zdobyłaby najwyższe laury, jakie przyznawane są w reklamowej branży, prawdopodobnie Claude Hopkins nie zainteresowałby się nawet Twoim imieniem. Ale jeśli – z dala od laurów, opublikowałbyś „brzydką” reklamę, której wyniki byłyby lepsze od przeciętnych,...Data dostępności:
Data publikacji:
MNEMObiznes – ebook
Andrzej Bubrowiecki
Gdy mówimy "pamięć w biznesie lub w sprzedaży", przychodzi nam na myśl najczęściej jeden temat: „dzięki technikom zapamiętywania mogę nauczyć się zapamiętywać twarze i nazwiska klientów i tym zabłysnąć”. Owszem, to jedna z możliwości, jakie daje nam wyćwiczona pamięć. Ale zgłębiając tajniki MNEMObiznesu, tak naprawdę otrzymujesz narzędzia wykorzystywane przez psychologię sprzedaży, którymi wdrukujesz...Data dostępności:
Data publikacji:
Tajniki warsztatu legendarnego copywritera – ebook
Claude Hopkins
Od autora, Claude'a Hopkinsa: Książka ta nie jest napisana jako historia mojej osoby, lecz jako historia biznesu. Głównym celem przedstawienia każdego z epizodów mojego życia jest przekazanie pomocnych sugestii osobom, które zechcą pójść w moje ślady. Pewnej nocy w Los Angeles opowiedziałem tę historię Benowi Hamptonowi; pisarzowi, wydawcy, człowiekowi od reklamy. Słuchał godzinami, nie przerywając...Data dostępności:
Data publikacji:
Marketing impulsowy – ebook
Scott Lewis Joe Vitale
Jak wywołać u klienta impuls do zakupu i zacząć sprzedawać znacznie więcej? Jak stworzyć właściwe warunki, by klienci kupowali chętnie i dużo? Jak zarobić na usługach dodatkowych? Jak wywołać u klienta impuls do zakupu? Tę bezcenną wiedzę skrywały przez lata kasyna w Vegas... Teraz jest ona jawna i również Ty możesz ją zastosować w swoim biznesie (bez względu na to, co sprzedajesz). Oto niektóre...Data dostępności:
Data publikacji:
English for Marketing and Adverstising – ebook
Sylee Gore
English for Marketing and Advertising to podręcznik należący do serii Short Course Series. Jest to dostosowana do potrzeb polskiego użytkownika doskonała pomoc dla każdego, kto chce swobodnie komunikować się w języku angielskim w sprawach służbowych. Short Course Series to seria kursów modułowych, które mogą stanowić integralną część ogólnych kursów językowych lub odrębny podręcznik bazowy na intensywnych...Data dostępności:
Data publikacji:
Eureka! 60 sposobów: na dobre pomysły – ebook
Kevin Duncan
Bądź twórczy, rzucaj pomysłami i realizuj je z nami! Wystarczy jeden dobry projekt, aby odnieść sukces. Z poradnika krok po kroku dowiesz się: jak wpaść na nowy pomysł, jak go dobrze opisać za pomocą dostępnych technik wizualnych, jak nim rozplanować pracę, jak go rozwinąć i dalej nad nim pracować, jak wprowadzić go w życie. Książka powstała na bazie doświadczeń międzynarodowych konsultantów,...Data dostępności:
Data publikacji:
Od myślenia do olśnienia – ebook
Kevin Duncan
Ponad 60 diagramów pomoże Ci zwizualizować każde zagadnienie, aby później z powodzeniem zastosować je w praktyce. Ludzie pamiętają tylko 10% tego, co czytają, ale 30% tego, co widzą. Obrazy mają przewagę nad słowami. Poznaj najbardziej użyteczne pomysły, dzięki którym jasno zaprezentujesz koncepcję i z sukcesem sprzedasz swoją ideę. Z książki dowiesz się m. in.: jak wykorzystać w praktyce piramidę...Data dostępności:
Data publikacji:
Hedonia w wersji do nauki angielskiego – ebook
Marcin Kowalczyk Ewa Kowalczyk Paul Roman
Lubisz dobrą literaturę, a jednocześnie chcesz doskonalić swój angielski? Mamy dla Ciebie idealne połączenie! To trzymająca w napięciu powieść w wersji do nauki języka angielskiego. Rozczarowana życiem Amerykanka wraz ze swoją nastoletnią córką emigrują do tajemniczej Hedonii, gdzie, jak głoszą reklamy, każdy cieszy się słońcem tropikal-nych plaż i… nieograniczoną wolnością. Czy będzie to...Data dostępności:
Data publikacji:
Nowy wspaniały smak – ebook
Sławomir Shuty
"Nowy wspaniały smak" to moja pierwsza książka i traktuję ją z pewnym sentymentem, świadom niedoskonałości. Wydałem ją własnym sumptem w końcówce lat dziewięćdziesiątych. Własny sumpt polegał na tym, że książkę sam złożyłem w edytorze Word, wydrukowałem na domowej drukarce, a następnie skserowałem w stu egzemplarzach. Pracujący w drukarni kolega pomógł mi ją zszyć. Nakład był sprzedawany w prowadzonej...Data dostępności:
Data publikacji:
Nareszcie w Dudapeszcie – ebook
Krzysztof Daukszewicz Aleksander Daukszewicz
Najnowsza książka Krzysztofa Daukszewicza - znanego i cenionego satyryka, który od wielu lat obserwuje naszą rzeczywistość - to satyryczny rozrachunek z polską sceną polityczną ostatnich miesięcy, gdzie niepodzielnie obok pandemii rządzi pewien mieszkaniec Żoliborza. Ale tak naprawdę tę książkę napisali wszyscy, którzy wraz z obecnym rządem wstali z kolan. I Pan, i Pani, i chamska hołota, i nasi wybrańcy...Data dostępności:
Data publikacji: