Wpisz kod
Wyszukiwarka
Koszyk jest pusty.

reklamy

Liczba pozycji: 22
  • CENA NEXTO

    Zakaz reklamy aptek i ich działalności – ebook

    Joanna Wiszniewska  

    Monografia jest pierwszą na rynku wydawniczym publikacją, która kompleksowo przedstawia funkcjonującą w Polsce od 2012 r. – a unikalną w skali światowej – regulację całkowicie zakazującą reklamy aptek i ich działalności. Przeprowadzona analiza uwzględnia zarówno genezę wprowadzenia zakazu, jak i kształtowanie się linii orzeczniczej organów nadzoru farmaceutycznego oraz sądów administracyjnych, które...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 152,10 zł 169,00 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 152,10 zł

    Więcej

    • PDF
  • CENA NEXTO

    Dziennikarski Warsztat – ebook

    Józef Figura  

    Dziennikarski Warsztat to poradnik kierowany do dziennikarzy, którzy zaczynają swą przygodę z zawodem jak i tych piszących od lat. Pozycja uczy poprawnego pisania i redagowania tekstów. Porusza zagadnienia z pogranicza prawa i etyki jak też funkcjonowania redakcji — od budowania i motywowania zespołu, po zagadnienia marketingu i reklamy. Swoisty podręcznik zainteresuje też uczniów kółek dziennikarskich...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 18,17 zł 20,19 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 20,19 zł

    Więcej

    • EPUB
    • MOBI
  • CENA NEXTO

    Kreacja w reklamie – ebook

    Magdalena Sobocińska   Ryszard Kłeczek   Monika Hajdas  

    Książka podejmuje temat kreacji w reklamie, której celem jest komunikowanie pozycji marki produktu. Analiza pozycji marki produktu i decyzje dotyczące pozycjonowania marki to najważniejsze strategiczne decyzje w marketingu. Efektywność kreacji jest sprawdzana wielokrotnie i na różne sposoby, zarówno przed ukazaniem się reklamy w mediach, jak i po jej wyemitowaniu. Do najważniejszych elementów tego...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 39,95 zł 44,39 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 44,39 zł

    Więcej

    • PDF
  • 10 przykazań skutecznej marki – audiobook

    Odtwórz fragment:

    CENA NEXTO

    10 przykazań skutecznej marki – audiobook

    Judyta Kowalczyk  

    „10 przykazań skutecznej marki” to praktyczna książka przeznaczona dla przedsiębiorców, menadżerów i osób prywatnych, chcących budować oraz rozwijać swoje marki, robiąc to mądrze. Opisuje ona dziesięć kluczowych zasad, które powinny towarzyszyć w każdym momencie rozwoju biznesu. Autorka pewnie prowadzi czytelnika za rękę, układając przykazania w logiczne, łatwe do przejścia kroki, opisując je prostym...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 31,41 zł 34,90 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 34,90 zł

    Więcej

    • MP3
  • CENA NEXTO

    Kreatywność językowa w reklamie. Podręcznik nie tylko dla specjalistów – ebook

    Katarzyna Burska   Bartłomiej Cieśla   Katarzyna Jachimowska   Barbara Kudra  

    Publikacja to podręcznik z zakresu kreatywności językowej w reklamie. Autorzy w przystępny, syntetyczny sposób prezentują techniki językowe wykorzystywane w reklamie w celu osiągnięcia lepszego efektu sprzedażowego. Przy każdej omawianej technice Czytelnik znajdzie liczne przykłady twórczego wykorzystania środków językowych, w tym również przykłady wizualne. Po kolejnych rozdziałach umieszczono zestawy...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 24,39 zł 27,10 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 27,10 zł

    Więcej

    • EPUB
    • PDF
    • MOBI
  • Kultura doświadczenia potocznego – ebook
    CENA NEXTO

    Kultura doświadczenia potocznego – ebook

    Zbigniew Kloch  

    Książka poświęcona analizie zjawisk znakowych, prezentująca obraz kultury, jaki wyłania się w ostatnich dziesięcioleciach w codziennych kontaktach współczesnego Polaka z poszczególnymi sferami życia codziennego, interpretowanymi jako nośniki znaczeń i wiązanymi z różnymi wartościami czy ideologiami. Cechą wyróżniającą współczesnej kultury jest powszednie uczestnictwo nadawców i odbiorców w procesach...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 10,80 zł 12,00 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 10,80 zł

    Więcej

    • PDF
  • CENA NEXTO

    Zachowania ryzykowne i uzależnienia – ebook

    Mariusz Jędrzejko   Małgorzata Janusz   Marek Walancik  

    Atutem podręcznika jest lokalizacja tematyki zachowań ryzykownych i uzależnień w szerokim kontekście antropologiczno-kulturowym. Jak trafnie podkreślają autorzy, zaburzenia i uzależnienia oraz sytuacje ryzyka są cechą immanentną współczesnych czasów, wielkiego przyspieszenia, nieustannej zmiany, ciągłego ruchu, presji mediów i ogromnych wpływów rynku konsumpcji, zwłaszcza wszechobecnej reklamy. Publikacja...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 22,50 zł 25,00 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 25,00 zł

    Więcej

    • PDF
  • Nadaj życie marce, czyli jak stworzyć skuteczną komunikację – audiobook

    Odtwórz fragment:

    PROMOCJA

    Nadaj życie marce, czyli jak stworzyć skuteczną komunikację – audiobook

    Krzysztof Wadas  

    Marka wygrana to marka dobrze zakomunikowana Tę książkę możesz potraktować jako kontynuację bestsellera Strategia marki krok po kroku, czyli jak z marek małych zrobić marki wielkie . Możesz też czytać jako zupełnie oddzielną pozycję. Ten poradnik został pomyślany i napisany jako swojego rodzaju kolejny krok do sukcesu we wprowadzaniu na rynek brandu, który już powstał, ma koncepcję, założenia i formę...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 32,95 zł 59,90 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 32,95 zł

    Więcej

    • MP3
    • PDF
  • Biblia content marketingu – audiobook

    Odtwórz fragment:

    PROMOCJA

    Biblia content marketingu – audiobook

    Dariusz Puzyrkiewicz  

    Na początku jest... wcale nie słowo. Na początku powinien być CEL Są dwa rodzaje działań w marketingu. Pierwszy ma charakter doraźny, przypadkowy ― jest potrzeba, jest poszukiwanie pomysłu, jak na nią odpowiedzieć, jest kampania, są hasła, reklamy, budżet, mierzenie efektów i uspokojenie. Aż do następnej potrzeby. Drugi rodzaj to działania celowe. Nim rozpoczniemy jakiekolwiek kampanie promocyjne,...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 27,45 zł 49,90 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 27,45 zł

    Więcej

    • MP3
    • PDF
  • Alchemia Zaskakująca moc pomysłów, które pozornie nie mają sensu – audiobook

    Odtwórz fragment:

    CENA NEXTO

    Alchemia Zaskakująca moc pomysłów, które pozornie nie mają sensu – audiobook

    Rory Sutherland  

    Przewrotna książka, zachęcająca nas do odkrywania magii, która pojawia się, kiedy tylko trochę bardziej zaufamy naszej własnej kreatywnej intuicji Aby być genialnym, trzeba być irracjonalnym - przekonuje Rory Sutherland, legenda reklamy i TED Talks. Dlaczego napój Red Bull jest tak popularny, chociaż wszyscy nienawidzą jego smaku? Dlaczego dzięki peronowym tablicom odliczającym czas pozostały do...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 38,61 zł 42,90 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 42,90 zł

    Więcej

    • MP3
Liczba pozycji: 22

 Dodałeś produkt do koszyka zamknij X

<WRÓĆ DO ZAKUPÓWPRZEJDŹ DO KOSZYKA