reklamy
Liczba pozycji: 51
Growth Hacker Marketing. O przyszłości PR, marketingu i reklamy. Wydanie rozszerzone – audiobook
Ryan Holiday
Stwórz samoczynną maszynę marketingową! Dopasowanie produktu do rynku, czyli co jest potrzebne Twoim klientom Odpowiedni dobór narzędzi, czyli jak przekazać najważniejszy komunikat Odkrywanie zalet wirusowości, czyli w jaki sposób wykorzystać efekt skali Kim, u diabła, jest growth hacker? To pytanie z pewnością nurtuje Cię od chwili, gdy spojrzałeś na tytuł tej książki. Nurtowało ono też jej...Data dostępności:
Data publikacji:
Język reklamy. Wydanie II – ebook
Wacław Šmid
Wszyscy jesteśmy konsumentami różnego rodzaju produktów, usług i informacji. Dlatego też często spotykamy się z reklamowymi apelami, zachęcającymi do zakupu. Czy obecna reklama ma taką siłę oddziaływania, aby nas do czegoś zachęcić? Prawdopodobnie odpowiedzi na tak postawione pytanie byłyby w znacznej mierze podzielone. Tak się dzieje, że reklama jest komunikatem, który ma nas o czymś informować...Data dostępności:
Data publikacji:
Zakaz reklamy aptek i ich działalności – ebook
Joanna Wiszniewska
Monografia jest pierwszą na rynku wydawniczym publikacją, która kompleksowo przedstawia funkcjonującą w Polsce od 2012 r. – a unikalną w skali światowej – regulację całkowicie zakazującą reklamy aptek i ich działalności. Przeprowadzona analiza uwzględnia zarówno genezę wprowadzenia zakazu, jak i kształtowanie się linii orzeczniczej organów nadzoru farmaceutycznego oraz sądów administracyjnych, które...Data dostępności:
Data publikacji:
Reklama e-commerce w social mediach – ebook
Wirginia Jurgielewicz
Reklama w social mediach to współcześnie jedna z najskuteczniejszych form reklamy branży e-commerce. Reklamy w mediach społecznościowych pozwalają na precyzyjne targetowanie, co oznacza, że można skierować kampanię do osób, które są zainteresowane danymi produktami czy usługami. I o tym właśnie jest ta książka, która omawia reklamę w 7 najbardziej popularnych mediach społecznościowych. To poradnik...Data dostępności:
Data publikacji:
Zarządzanie reklamą. Wydanie II – ebook
Wacław Šmid
Co w życiu każdego człowieka może stanowić największą wartość i dlaczego dąży do jej osiągnięcia? Dlaczego chce zdobyć coś, co może zaspokoić jego potrzeby, pragnienia, a nawet marzenia? - Tym czymś najczęściej bywają określone produkty, usługi, informacje i idee, które także są treścią komunikatów reklamowych. Reklama w takim rozumieniu przenosi człowieka ze świata wartości do świata dóbr. Dzięki...Data dostępności:
Data publikacji:
Apteki reklamują się w sieci – ebook
Infor Biznes
Apteki reklamują się w sieci. Nadzór farmaceutyczny zapowiada kontrole. Nadzór farmaceutyczny przypuszcza szturm na portale społecznościowe, przede wszystkim na Facebooka. Inspektorzy farmaceutyczni sprawdzą, czy w sieci przedsiębiorcy łamią zakaz reklamy aptek, wprowadzony art. 94a ustawy - Prawo farmaceutyczne. Ten budzący kontrowersje przepis całkowicie zabronił aptekom reklamowania się i informowania...Data dostępności:
Data publikacji:
Głupi Funio – audiobook
Jerzy A. Wlazło
Ślizgacz Maślacz dba, żeby chleb zawsze spadał masłem do dołu. Głośnik Telewizorek troszczy się, żeby reklamy zawsze wrzeszczały przeraźliwie. Nuda Maruda pilnuje, żeby chore dzieci zawsze wynudziły się porządnie. Funio, tak jak inni z jego Plemienia, bardzo chciałby pomagać ludziom, ale nic nie umie. Już zawsze będą nazywać go Głupim?Data dostępności:
Data publikacji:
Lokalny Sukces – ebook
Patryk Łopot
Globalne marki co chwilę przepychają się w wynikach, aby pozyskać klienta na swoje produkty i usługi. Jak ma się to do prowadzenia Fanpage lokalnej firmy? Zdecydowanie lepiej! Obserwując rynek reklamy, spisałem wnioski, które generują dobrze płacących klientów. Niestety, ta wiedza nie wzięła się znikąd. Na swoje próby i błędy poświęciłem równowartość dobrego samochodu. Dziś opowiem ci o kluczowych...Data dostępności:
Data publikacji:
Reklama w Google dla małych i średnich przedsiębiorstw – ebook
Mariusz Gąsiewski Przemysław Modrzewski
Każda działalność, każda usługa i każdy produkt wymaga reklamy. Internet z dnia na dzień staje się najbardziej popularnym i efektywnym medium reklamowym. Jednocześnie ponad 90% internautów w Polsce używa wyszukiwarki Google. Te trzy elementy: reklamę internet Google łączy w sobie efektywny, elastyczny i finansowo dostępny program reklamowy Google AdWords. Autorzy poradnika, zawodowo związani...Data dostępności:
Data publikacji:
Poradnik prawny dla e-biznesu – ebook
Izabela Kowalczuk-Pakuła Piotr Dynowski Grzegorz Pacek
Piotr Dynowski, LL.M. radca prawny; specjalista w zakresie prawa handlu elektronicznego, reklamy, mediów, prawa telekomunikacyjnego oraz ochrony własności intelektualnej; wieloletni wykładowca akademicki; autor wielu publikacji z zakresu prawa własności intelektualnej, prawa nowych technologii oraz prawa reklamy. Izabela Kowalczuk-Pakuła radca prawny; doradza w zakresie ochrony prywatności, danych...Data dostępności:
Data publikacji: