Wpisz kod
Wyszukiwarka
Koszyk jest pusty.

reklamy

Liczba pozycji: 19
  • CENA NEXTO

    Informacje pożądane – ebook

    Tomasz Kuzak  

    W niniejszej książce autor opisuje jak w teorii i praktyce sprytne połączenie lokalnego reporterstwa oparte o dostępną już dziś technologię i nowatorski model biznesowy (całkowite przejęcie ryzyka inwestycji w reklamę przez wykonawcę reklamy) pozwala przedsiębiorcom spełnić ich marzenia...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 44,91 zł 49,90 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 49,90 zł

    Więcej

    • EPUB
    • PDF
    • MOBI
  • CENA NEXTO

    Cięcia – ebook

    Dawid Kornaga  

    Sugestywna opowieść „z czasów gospodarczo-uczuciowego zamętu”, z akcją w Warszawie, napisana językiem pomysłowym i ostrym, jak nasza rzeczywistość. Gutkowski, trzydziestotrzylatek, jest coraz bardziej sfrustrowany: miał być dramaturgiem, a nie pracownikiem reklamy! W korporacji czuje się fatalnie. Wyrzucony, powinien się cieszyć z wolności, ale ma do spłacenia wielki kredyt. Przerażony, wraca do firmy...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 24,21 zł 26,90 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 26,90 zł

    Więcej

    • EPUB
    • MOBI
  • 10 przykazań skutecznej marki – audiobook

    Odtwórz fragment:

    CENA NEXTO

    10 przykazań skutecznej marki – audiobook

    Judyta Kowalczyk  

    „10 przykazań skutecznej marki” to praktyczna książka przeznaczona dla przedsiębiorców, menadżerów i osób prywatnych, chcących budować oraz rozwijać swoje marki, robiąc to mądrze. Opisuje ona dziesięć kluczowych zasad, które powinny towarzyszyć w każdym momencie rozwoju biznesu. Autorka pewnie prowadzi czytelnika za rękę, układając przykazania w logiczne, łatwe do przejścia kroki, opisując je prostym...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 31,41 zł 34,90 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 34,90 zł

    Więcej

    • MP3
  • CENA NEXTO

    Apokalipso – ebook

    Max Cegielski  

    Muzyczne osiągnięcia Alexa przybliżają go do spełnienia swoich największych marzeń. Światowa kariera zdaje się być na wyciągnięcie ręki. Co innego dzieje się w życiu prywatnym. Jego małżeństwo z Sofią wisi na włosku i chyba nic nie jest w stanie go uratować. Brat Alexa, Juliusz także zmaga się z problemami. Niegdyś uznawany za geniusza w świecie reklamy, obecnie czuje się wypalony i wciąż nie może...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 13,49 zł 14,99 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 4,50 zł

    Więcej

    • EPUB
    • MOBI
  • CENA NEXTO

    Medytacje na każdy dzień. Ścieżka do spokoju – ebook

    Jego Świątobliwość Dalajlama  

    Książka ta zawiera przemyślenia, powiedzenia i przypowieści zaczerpnięte z nauk jednego z największych nauczycieli duchowych świata. Cytaty, przedstawione w formie codziennych refleksji, po jednej na każdy dzień roku, odzwierciedlają całościową wizję świata Dalajlamy. W każdym z nich w ujmująco bezpośredni sposób omawia on niemal wszystkie aspekty ludzkiego życia, rozważając różnorodne zagadnienia:...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 40,41 zł 44,90 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 44,90 zł

    Więcej

    • EPUB
    • MOBI
  • CENA NEXTO

    Słownik terminologii medialnej – ebook

    Walery Pisarek  

    Pierwsze naukowe opracowanie terminów medialnych na gruncie polskim. Słownik ma służyć przygotowaniu młodych ludzi (i nie tylko) do życia z mediami, a także popularyzacji w społeczeństwie wiedzy o nich. Hasła (1200) ułożone są alfabetycznie (z odsyłaczami) obejmują terminy - oprócz wąskospecjalistycznych- z zakresu historii i teorii komunikowania, telekomunikacji, prasy, radia, telewizji (wraz z filmem...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 18,00 zł 20,00 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 11,00 zł

    Więcej

    • PDF
  • Nadaj życie marce, czyli jak stworzyć skuteczną komunikację – audiobook

    Odtwórz fragment:

    CENA NEXTO

    Nadaj życie marce, czyli jak stworzyć skuteczną komunikację – audiobook

    Krzysztof Wadas  

    Marka wygrana to marka dobrze zakomunikowana Tę książkę możesz potraktować jako kontynuację bestsellera Strategia marki krok po kroku, czyli jak z marek małych zrobić marki wielkie . Możesz też czytać jako zupełnie oddzielną pozycję. Ten poradnik został pomyślany i napisany jako swojego rodzaju kolejny krok do sukcesu we wprowadzaniu na rynek brandu, który już powstał, ma koncepcję, założenia i formę...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 53,91 zł 59,90 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 32,95 zł

    Więcej

    • MP3
    • PDF
  • Biblia content marketingu – audiobook

    Odtwórz fragment:

    CENA NEXTO

    Biblia content marketingu – audiobook

    Dariusz Puzyrkiewicz  

    Na początku jest... wcale nie słowo. Na początku powinien być CEL Są dwa rodzaje działań w marketingu. Pierwszy ma charakter doraźny, przypadkowy ― jest potrzeba, jest poszukiwanie pomysłu, jak na nią odpowiedzieć, jest kampania, są hasła, reklamy, budżet, mierzenie efektów i uspokojenie. Aż do następnej potrzeby. Drugi rodzaj to działania celowe. Nim rozpoczniemy jakiekolwiek kampanie promocyjne,...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 44,91 zł 49,90 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 27,45 zł

    Więcej

    • MP3
    • PDF
  • Alchemia Zaskakująca moc pomysłów, które pozornie nie mają sensu – audiobook

    Odtwórz fragment:

    CENA NEXTO

    Alchemia Zaskakująca moc pomysłów, które pozornie nie mają sensu – audiobook

    Rory Sutherland  

    Przewrotna książka, zachęcająca nas do odkrywania magii, która pojawia się, kiedy tylko trochę bardziej zaufamy naszej własnej kreatywnej intuicji Aby być genialnym, trzeba być irracjonalnym - przekonuje Rory Sutherland, legenda reklamy i TED Talks. Dlaczego napój Red Bull jest tak popularny, chociaż wszyscy nienawidzą jego smaku? Dlaczego dzięki peronowym tablicom odliczającym czas pozostały do...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 38,61 zł 42,90 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 42,90 zł

    Więcej

    • MP3
  • Sztuka zdobywania pieniędzy. Złote zasady zarabiania – audiobook

    Odtwórz fragment:

    CENA NEXTO

    Sztuka zdobywania pieniędzy. Złote zasady zarabiania – audiobook

    P.T. Barnum  

    „Sztuka zdobywania pieniędzy. Złote zasady zarabiania” to klasyczny już bestseller z zakresu rozwoju osobistego i literatury na temat budowania fortuny. Publikacja obfituje w praktyczne rady, których zastosowanie ma ułatwić odbiorcy osiągnięcie biznesowego sukcesu. Autor nie ogranicza się przy tym do suchych wskazówek budowanych w formie nakazów i zakazów, tylko wzbogaca je licznymi anegdotami ze swojego...

    Data dostępności:

    Data publikacji:

    Cena: 17,91 zł 19,90 zł Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 19,90 zł

    Więcej

    • MP3
Liczba pozycji: 19

 Dodałeś produkt do koszyka zamknij X

<WRÓĆ DO ZAKUPÓWPRZEJDŹ DO KOSZYKA