reklamy
Liczba pozycji: 25
Reklamy – ebook
Bolesław Prus
Publikacja pochodzi z bazy Polskiej Biblioteki Internetowej. Książka cyfrowa została przygotowana w najwygodniejszym formacie ePub, który umożliwia komfortowy odczyt na większości czytników e-booków na świecie wspierających standard ePub oraz w aplikacjach mobilnych na telefonach, tabletach itp. Format umożliwia intuicyjną zmianę układu tekstu, powiększania i pomniejszania rozmiaru czcionki. Ciesz...Data dostępności:
Data publikacji:
Ilustrowane prawo reklamy – ebook
Katarzyna Grzybczyk
W książce zostały omówione najważniejsze regulacje z zakresu prawa reklamy, w tym: ustawa o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, ustawa o przeciwdziałaniu nieuczciwym praktykom rynkowym, ustawa o prawie autorskim i prawach pokrewnych, ustawa - Prawo własności przemysłowej. W najnowszym wydaniu publikacja została wzbogacona o liczne ilustracje , dzięki czemu czytelnicy mogą łatwiej...Data dostępności:
Data publikacji:
Zakaz reklamy aptek i ich działalności – ebook
Joanna Wiszniewska
Monografia jest pierwszą na rynku wydawniczym publikacją, która kompleksowo przedstawia funkcjonującą w Polsce od 2012 r. – a unikalną w skali światowej – regulację całkowicie zakazującą reklamy aptek i ich działalności. Przeprowadzona analiza uwzględnia zarówno genezę wprowadzenia zakazu, jak i kształtowanie się linii orzeczniczej organów nadzoru farmaceutycznego oraz sądów administracyjnych, które...Data dostępności:
Data publikacji:
Zakazy reklamy towarów w prawie europejskim i polskim – ebook
Dominika Ewa Harasimiuk
Niniejsza publikacja dotyczy problematyki zakazów reklamy towarów sensytywnych - wyrobów tytoniowych, napojów alkoholowych i produktów leczniczych. Zagadnienie to przedstawione jest na tle uregulowań prawa europejskiego i polskiego. Publikacja jest bogato ilustrowana orzecznictwem sądów unijnych oraz polskich, a przytoczone przykłady pozwalają na zrozumienie praktycznych aspektów działalności reklamowej....Data dostępności:
Data publikacji:
Reklama. Aspekty prawne. Nowe wyzwania – ebook
Monika Namysłowska
W książce omówiono istotne w praktyce i dyskusyjne w nauce kluczowe zagadnienia dotyczące prawa reklamy, w tym m.in.: • zwalczanie nieuczciwej reklamy (istotność wprowadzenia w błąd, użycie znaku towarowego konkurenta w reklamie porównawczej, reklama wywołująca lęk, reklama ukryta, greenwashing); • reklama a nowe technologie i ochrona danych osobowych (reklama online a dane osobowe, reklama...Data dostępności:
Data publikacji:
Poradnik prawny dla e-biznesu – ebook
Izabela Kowalczuk-Pakuła Piotr Dynowski Grzegorz Pacek
Piotr Dynowski, LL.M. radca prawny; specjalista w zakresie prawa handlu elektronicznego, reklamy, mediów, prawa telekomunikacyjnego oraz ochrony własności intelektualnej; wieloletni wykładowca akademicki; autor wielu publikacji z zakresu prawa własności intelektualnej, prawa nowych technologii oraz prawa reklamy. Izabela Kowalczuk-Pakuła radca prawny; doradza w zakresie ochrony prywatności, danych...Data dostępności:
Data publikacji:
Twórczość internautów w świetle regulacji prawa autorskiego na przykładzie fanfiction – ebook
Katarzyna Grzybczyk
Katarzyna Grzybczyk doktor habilitowany nauk prawnych; pracownik Katedry Prawa Cywilnego i Prawa Prywat- nego Międzynarodowego na Wydziale Prawa i Administracji Uniwersytetu Śląskiego. Zajmuje się problematyką prawa cywilnego, autorskiego i prawa reklamy; autorka licznych publikacji z tego zakresu, m.in. Lokowanie produktu. Zagadnienia prawne (Warszawa 2012), Prawo reklamy (Warszawa 2012). Książka...Data dostępności:
Data publikacji:
Podatki w e-commerce – ebook
Angelika Borowska 2 Kinga Jańczak Beata Kostrzycka Emilia Lazarowicz Małgorzata Lewandowska 2 Katarzyna Tokarczyk 2 Ewa Szpytko-Waszczyszyn
Prowadzenie działalności wymaga mierzenia się z niełatwą rzeczywistością gospodarczą i podatkową. Prześledźmy zagadnienia na które warto zwrócić uwagę prowadząc swój sklep internetowy. E-book w przystępny sposó b odpowiada m.in. na pytania: • Kiedy konieczne jest posiadanie kasy fiskalnej? • Jak rozliczyć zakup towarów z Chin? • Jak rozliczyć podatek VAT w przypadku procedur VAT OSS i VAT...Data dostępności:
Data publikacji:
Prawo farmaceutyczne. Komentarz – ebook
Paulina Sosin-Ziarkiewicz Bożena Nowak-Chrząszczyk Wojciech L. Olszewski Krystyna Miłowska Zofia Ignatowicz Marlena Żarnecka Piotr Zięcik Rafał Dybka
Komentarz w przystępny sposób omawia zasady funkcjonowania systemu prawa farmaceutycznego od badań klinicznych i rejestracji leków po zasady wytwarzania, importu, prowadzenia obrotu, reklamy i standardów prowadzenia inspekcji. Komentarz uwzględnia wszystkie zmiany, jakie wprowadzono do ustawy do dnia 15 lipca 2016 r., w tym dotyczące importu docelowego, wykonywania zawodu farmaceuty oraz recept....Data dostępności:
Data publikacji:
Reklama produktów leczniczych. Komentarz do art. 52-64 ustawy - Prawo farmaceutyczne – ebook
Katarzyna Czyżewska Joanna Dziurowicz Katarzyna Łoś Natalia Łukawska Karol Piekarczyk
Publikacja prezentuje zasady reklamy produktów leczniczych zebrane w rozdziale 4 ustawy z 6.09.2001 r. – Prawo farmaceutyczne (Dz.U. z 2020 r. poz. 944 ze zm.). W komentarzu szczegółowo , ale zarazem bardzo praktycznie , omówiono przepisy art. 52–64 ustawy, opierając się na doświadczeniu autorów i orzecznictwie sądów oraz uwzględniając aktualną wykładnię stosowaną przez organ nadzoru nad wytwarzaniem...Data dostępności:
Data publikacji: