reklamy
Liczba pozycji: 19
Nowiny – e-wydanie – 110/2024
Nowiny to regionalny dziennik o charakterze informacyjno-publicystycznym. Jesteśmy absolutnym liderem na swoim rynku pod względem czytelnictwa i sprzedaży. Gazeta jest postrzegana, jako najbardziej opiniotwórczy dziennik lokalny i ceniony nośnik reklamy. Lokalność, wiarygodność, użyteczność - to najważniejsze cechy, które opisują nasz charakter. Swym zasięgiem obejmujemy województwo podkarpackie i...Data dostępności:
Data publikacji:
Nowiny – e-wydanie – 109/2024
Nowiny to regionalny dziennik o charakterze informacyjno-publicystycznym. Jesteśmy absolutnym liderem na swoim rynku pod względem czytelnictwa i sprzedaży. Gazeta jest postrzegana, jako najbardziej opiniotwórczy dziennik lokalny i ceniony nośnik reklamy. Lokalność, wiarygodność, użyteczność - to najważniejsze cechy, które opisują nasz charakter. Swym zasięgiem obejmujemy województwo podkarpackie i...Data dostępności:
Data publikacji:
Nowiny – e-wydanie – 108/2024
Nowiny to regionalny dziennik o charakterze informacyjno-publicystycznym. Jesteśmy absolutnym liderem na swoim rynku pod względem czytelnictwa i sprzedaży. Gazeta jest postrzegana, jako najbardziej opiniotwórczy dziennik lokalny i ceniony nośnik reklamy. Lokalność, wiarygodność, użyteczność - to najważniejsze cechy, które opisują nasz charakter. Swym zasięgiem obejmujemy województwo podkarpackie i...Data dostępności:
Data publikacji:
Nowiny – e-wydanie – 107/2024
Nowiny to regionalny dziennik o charakterze informacyjno-publicystycznym. Jesteśmy absolutnym liderem na swoim rynku pod względem czytelnictwa i sprzedaży. Gazeta jest postrzegana, jako najbardziej opiniotwórczy dziennik lokalny i ceniony nośnik reklamy. Lokalność, wiarygodność, użyteczność - to najważniejsze cechy, które opisują nasz charakter. Swym zasięgiem obejmujemy województwo podkarpackie i...Data dostępności:
Data publikacji:
Nowiny – e-wydanie – 106/2024
Nowiny to regionalny dziennik o charakterze informacyjno-publicystycznym. Jesteśmy absolutnym liderem na swoim rynku pod względem czytelnictwa i sprzedaży. Gazeta jest postrzegana, jako najbardziej opiniotwórczy dziennik lokalny i ceniony nośnik reklamy. Lokalność, wiarygodność, użyteczność - to najważniejsze cechy, które opisują nasz charakter. Swym zasięgiem obejmujemy województwo podkarpackie i...Data dostępności:
Data publikacji:
Nowiny – e-wydanie – 105/2024
Nowiny to regionalny dziennik o charakterze informacyjno-publicystycznym. Jesteśmy absolutnym liderem na swoim rynku pod względem czytelnictwa i sprzedaży. Gazeta jest postrzegana, jako najbardziej opiniotwórczy dziennik lokalny i ceniony nośnik reklamy. Lokalność, wiarygodność, użyteczność - to najważniejsze cechy, które opisują nasz charakter. Swym zasięgiem obejmujemy województwo podkarpackie i...Data dostępności:
Data publikacji:
10 przykazań skutecznej marki – audiobook
Judyta Kowalczyk
„10 przykazań skutecznej marki” to praktyczna książka przeznaczona dla przedsiębiorców, menadżerów i osób prywatnych, chcących budować oraz rozwijać swoje marki, robiąc to mądrze. Opisuje ona dziesięć kluczowych zasad, które powinny towarzyszyć w każdym momencie rozwoju biznesu. Autorka pewnie prowadzi czytelnika za rękę, układając przykazania w logiczne, łatwe do przejścia kroki, opisując je prostym...Data dostępności:
Data publikacji:
Nadaj życie marce, czyli jak stworzyć skuteczną komunikację – audiobook
Krzysztof Wadas
Marka wygrana to marka dobrze zakomunikowana Tę książkę możesz potraktować jako kontynuację bestsellera Strategia marki krok po kroku, czyli jak z marek małych zrobić marki wielkie . Możesz też czytać jako zupełnie oddzielną pozycję. Ten poradnik został pomyślany i napisany jako swojego rodzaju kolejny krok do sukcesu we wprowadzaniu na rynek brandu, który już powstał, ma koncepcję, założenia i formę...Data dostępności:
Data publikacji:
Biblia content marketingu – audiobook
Dariusz Puzyrkiewicz
Na początku jest... wcale nie słowo. Na początku powinien być CEL Są dwa rodzaje działań w marketingu. Pierwszy ma charakter doraźny, przypadkowy ― jest potrzeba, jest poszukiwanie pomysłu, jak na nią odpowiedzieć, jest kampania, są hasła, reklamy, budżet, mierzenie efektów i uspokojenie. Aż do następnej potrzeby. Drugi rodzaj to działania celowe. Nim rozpoczniemy jakiekolwiek kampanie promocyjne,...Data dostępności:
Data publikacji:
Alchemia Zaskakująca moc pomysłów, które pozornie nie mają sensu – audiobook
Rory Sutherland
Przewrotna książka, zachęcająca nas do odkrywania magii, która pojawia się, kiedy tylko trochę bardziej zaufamy naszej własnej kreatywnej intuicji Aby być genialnym, trzeba być irracjonalnym - przekonuje Rory Sutherland, legenda reklamy i TED Talks. Dlaczego napój Red Bull jest tak popularny, chociaż wszyscy nienawidzą jego smaku? Dlaczego dzięki peronowym tablicom odliczającym czas pozostały do...Data dostępności:
Data publikacji: