reklamy
Liczba pozycji: 18
Głupi Funio – audiobook
Jerzy A. Wlazło
Ślizgacz Maślacz dba, żeby chleb zawsze spadał masłem do dołu. Głośnik Telewizorek troszczy się, żeby reklamy zawsze wrzeszczały przeraźliwie. Nuda Maruda pilnuje, żeby chore dzieci zawsze wynudziły się porządnie. Funio, tak jak inni z jego Plemienia, bardzo chciałby pomagać ludziom, ale nic nie umie. Już zawsze będą nazywać go Głupim?Data dostępności:
Data publikacji:
Sprzedawcy marzeń – ebook
Maciej Ślużyński
Współczesna powieść obyczajowa, której akcja rozgrywa się w świecie agencji reklamowych. Wraz z bohaterką zaglądamy za kulisy tego świata, poznajmy procesy związane z kreacją i zasady funkcjonowania agencji. Ludzi z tego świata można pokochać albo znienawidzić. Nie da się pozostać obojętnym. Nasza bohaterka na pewno obojętna nie pozostanie. Emilia Rafińska - młoda, ładna i ambitna - stara się o...Data dostępności:
Data publikacji:
Nowiny – e-wydanie – 110/2024
Nowiny to regionalny dziennik o charakterze informacyjno-publicystycznym. Jesteśmy absolutnym liderem na swoim rynku pod względem czytelnictwa i sprzedaży. Gazeta jest postrzegana, jako najbardziej opiniotwórczy dziennik lokalny i ceniony nośnik reklamy. Lokalność, wiarygodność, użyteczność - to najważniejsze cechy, które opisują nasz charakter. Swym zasięgiem obejmujemy województwo podkarpackie i...Data dostępności:
Data publikacji:
Nowiny – e-wydanie – 109/2024
Nowiny to regionalny dziennik o charakterze informacyjno-publicystycznym. Jesteśmy absolutnym liderem na swoim rynku pod względem czytelnictwa i sprzedaży. Gazeta jest postrzegana, jako najbardziej opiniotwórczy dziennik lokalny i ceniony nośnik reklamy. Lokalność, wiarygodność, użyteczność - to najważniejsze cechy, które opisują nasz charakter. Swym zasięgiem obejmujemy województwo podkarpackie i...Data dostępności:
Data publikacji:
Nowiny – e-wydanie – 108/2024
Nowiny to regionalny dziennik o charakterze informacyjno-publicystycznym. Jesteśmy absolutnym liderem na swoim rynku pod względem czytelnictwa i sprzedaży. Gazeta jest postrzegana, jako najbardziej opiniotwórczy dziennik lokalny i ceniony nośnik reklamy. Lokalność, wiarygodność, użyteczność - to najważniejsze cechy, które opisują nasz charakter. Swym zasięgiem obejmujemy województwo podkarpackie i...Data dostępności:
Data publikacji:
Nowiny – e-wydanie – 107/2024
Nowiny to regionalny dziennik o charakterze informacyjno-publicystycznym. Jesteśmy absolutnym liderem na swoim rynku pod względem czytelnictwa i sprzedaży. Gazeta jest postrzegana, jako najbardziej opiniotwórczy dziennik lokalny i ceniony nośnik reklamy. Lokalność, wiarygodność, użyteczność - to najważniejsze cechy, które opisują nasz charakter. Swym zasięgiem obejmujemy województwo podkarpackie i...Data dostępności:
Data publikacji:
Nowiny – e-wydanie – 106/2024
Nowiny to regionalny dziennik o charakterze informacyjno-publicystycznym. Jesteśmy absolutnym liderem na swoim rynku pod względem czytelnictwa i sprzedaży. Gazeta jest postrzegana, jako najbardziej opiniotwórczy dziennik lokalny i ceniony nośnik reklamy. Lokalność, wiarygodność, użyteczność - to najważniejsze cechy, które opisują nasz charakter. Swym zasięgiem obejmujemy województwo podkarpackie i...Data dostępności:
Data publikacji:
Nowiny – e-wydanie – 105/2024
Nowiny to regionalny dziennik o charakterze informacyjno-publicystycznym. Jesteśmy absolutnym liderem na swoim rynku pod względem czytelnictwa i sprzedaży. Gazeta jest postrzegana, jako najbardziej opiniotwórczy dziennik lokalny i ceniony nośnik reklamy. Lokalność, wiarygodność, użyteczność - to najważniejsze cechy, które opisują nasz charakter. Swym zasięgiem obejmujemy województwo podkarpackie i...Data dostępności:
Data publikacji:
Nadaj życie marce, czyli jak stworzyć skuteczną komunikację – audiobook
Krzysztof Wadas
Marka wygrana to marka dobrze zakomunikowana Tę książkę możesz potraktować jako kontynuację bestsellera Strategia marki krok po kroku, czyli jak z marek małych zrobić marki wielkie . Możesz też czytać jako zupełnie oddzielną pozycję. Ten poradnik został pomyślany i napisany jako swojego rodzaju kolejny krok do sukcesu we wprowadzaniu na rynek brandu, który już powstał, ma koncepcję, założenia i formę...Data dostępności:
Data publikacji:
Biblia content marketingu – audiobook
Dariusz Puzyrkiewicz
Na początku jest... wcale nie słowo. Na początku powinien być CEL Są dwa rodzaje działań w marketingu. Pierwszy ma charakter doraźny, przypadkowy ― jest potrzeba, jest poszukiwanie pomysłu, jak na nią odpowiedzieć, jest kampania, są hasła, reklamy, budżet, mierzenie efektów i uspokojenie. Aż do następnej potrzeby. Drugi rodzaj to działania celowe. Nim rozpoczniemy jakiekolwiek kampanie promocyjne,...Data dostępności:
Data publikacji: