reklamowych
Liczba pozycji: 6
Press – e-wydanie – 5-6/2024
PRESS - dwumiesięcznik skierowany do wszystkich, którzy interesują się mediami, przede wszystkim do dziennikarzy, redaktorów oraz pracowników: marketingu, public relations, agencji reklamowych, media plannerów i wszystkich z nimi współpracujących. Na ok. 200 stronach prezentuje wydarzenia z branży, media polskie oraz zagraniczne, materiały warsztatowe i wywiady z najlepszymi dziennikarzami, najciekawsze...Data dostępności:
Data publikacji:
Cena: 21,85 zł
Opinie o produkcie23,00 złNajniższa cena z ostatnich 30 dni: 21,85 zł- Dostęp online PDF
Podhale – audiobook
Aleksander Gurgul
Zakopane – niegdyś tygiel artystyczny, dziś „Las Vegas Podhala”. I choć mieszkańcy nie ustają w walce o kształt swojego miasta, wciąż przegrywają z właścicielami firm i inwestorami, którym zależy głównie na pomnażaniu majątku dzięki masowej turystyce. Aleksander Gurgul przygląda się więc podhalańskiej patodeweloperce, przytacza litanię haseł reklamowych z zakopianki, zwanej przez internautów billboardzianką,...Data dostępności:
Data publikacji:
Gazeta Powiatowa - Wiadomości Oławskie – e-wydania – 22/2024
Gazeta POWIATOWA - Wiadomości Oławskie” jest największym tygodnikiem informacyjno-publicystycznym powiatu oławskiego. To gazeta prywatna, niezależna. Obejmuje zasięgiem gminy Oława, Jelcz-Laskowice i Domaniów. Od ponad 20 lat porusza wszystkie tematy lokalne, co tydzień zamieszcza ponad pół tysiąca ogłoszeń drobnych, dwie strony z informacjami samorządów lokalnych oraz 7-10 kolumn reklamowych....Data dostępności:
Data publikacji:
Gazeta Powiatowa - Wiadomości Oławskie – e-wydania – 21/2024
Gazeta POWIATOWA - Wiadomości Oławskie” jest największym tygodnikiem informacyjno-publicystycznym powiatu oławskiego. To gazeta prywatna, niezależna. Obejmuje zasięgiem gminy Oława, Jelcz-Laskowice i Domaniów. Od ponad 20 lat porusza wszystkie tematy lokalne, co tydzień zamieszcza ponad pół tysiąca ogłoszeń drobnych, dwie strony z informacjami samorządów lokalnych oraz 7-10 kolumn reklamowych....Data dostępności:
Data publikacji:
Książka jako towar, książka jako znak. Studia z socjologii literatury – ebook
Marcin Rychlewski
Książka o rynku wydawniczym w Polsce ostatnich kilku lat. Stanowi zarys zagadnień i próbę wytyczenia kierunków, w których powinna podążać współczesna socjologia literatury. „Książka Marcina Rychlewskiego stanowi śmiałą i nowatorską próbę rewitalizacji tradycyjnej socjologii literatury, dostosowanej na potrzeby współczesnego rynku wydawniczego. [...] Do najciekawszych wątków książki należy zaliczyć...Data dostępności:
Data publikacji:
Model StoryBrand - zbuduj skuteczny przekaz dla swojej marki – ebook
Donald Miller
To nie jest książka o tym, jak opowiedzieć historię swojej firmy. Na taką książkę szkoda czasu. Klientów ten temat zwykle nie ciekawi; mają do opowiedzenia własną historię. Każdego dnia większość przedsiębiorców popełnia błąd, który kosztuje ich tysiące, o ile nie miliony złotych. Polega on na tym, że nie mówią jasno o tym, co mają do zaoferowania. Klienci kupują, ponieważ zachęcają ich do tego właściwie...Data dostępności:
Data publikacji: